Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17541 til 17560 af 25907
  • Tips til argumentative essay

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg er igang med at skrive et argumentative essay og håber I har nogle tips og vigtige noter man skal bruge for at få de gode karakter i engelsk skriftlig. Håber I kan hjælpe da jeg vil sætte stor pris på det. På forhånd tak!
  • Koncentration

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der kan forklare mig, hvad følgende betyder på dansk: How can we convert the raw absoption readings to units of concentration? Det har noget med et micahlis-menten forsøg at gøre, og jeg forstår ikke spørgsmålet på engelsk.
  • Hvad sker der med eksamensopgaver?

    Forumindlæg
    De opgaver man afleverer til den skriftlig eksamen, i f.eks. dansk eller engelsk eller nogen af de andre skriftlig eksamener, bliver de gemt eller bliver de destruere, efter de er blevet rette. Har altid tænke over det og nu vil jeg gerne vide det. tak på forhånd vis nogen kan svar mig.
  • Aflevering af bøger i gym?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har en stak bøger som jeg ikke ved om jeg skal aflevere eller ej. Læreren har ikke sagt noget omkring det, så jeg har kun afleveret mine afslutningsfag. Ved i om man skal aflevere Mat AB1, og Context i engelsk, hvis i har dise bøger? Er det kun 1.g eller også 2.g?
  • START

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der har nogle forslag til hvordan man kan starte samtalen, når man er til engelsk eksamen. altså i dansk starter man med at sige, jeg har trukket det og det og det handler om bla bla bla . Håber i forstår hvad jeg mener På forhånd tak :)
  • Hvad er 2.9 i '000 units?

    Forumindlæg
    Hi alle! Jeg er i gang med at se en engelsk markedsrapport igennem der består af en masse estimater. Én af disse er at der forventes et salg af en vare i 2013 på 2.9 (af den pågældende vare) i '000 units. Hvordan skal det forstås?
  • amish

    Forumindlæg
    hej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP
  • Romeo & Juliet

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg frygter at trække Romeo & Juliet. Ikke kun pga. det gamle engelsk det er skrevet i, men også hvordan man analyserer Romeo & Juliet. Hvordan analyserer man Romeo & Juliet? Er det sproget, temaet eller noget andet man skal lægge vægt på?
  • Forberedelse?

    Forumindlæg
    Hej folkens. Ville høre om i har nogle konkrete forslag til hvorledes jeg kan forberede mig, til engelsk eksamen A. Har selvfølgelig overvejet at læse det tidligere gennemgået materiale igennem. Er der forslag til hvad der kunne være nyttigt?
  • Non-fiction - artikel analyse

    Forumindlæg
    Jeg har trukket en artikel om school shooting til min engelsk eksamen imorgen.. Jeg har tænkt mig at bruge non-fiktion til at analysere selvføgeligt, og hermed også retoriske virkemidler.. Men må jeg godt gå ind og analysere hovedpersonen i teksten her?
  • Discrimination in DK

    Forumindlæg
    Hej Som titlen siger sig selv har jeg brug for hjælp til emnet. jeg vil vide om i kender nogle gode hjemmesider eller ved noget om discrimination in Dk. jeg vil være meget taknemmlig, hvis nogen hjalp mig. PS. det skal helst være på engelsk.
  • jeg er syg og skal til eksamen imorgen !

    Forumindlæg
    hej jeg er syg og skal til eksamen imorgen i engelsk men jeg er ikke i stand til at komme op til en mundlig eksame. er der mulighed for at jeg kan komme til en syg eksame ? jeg går i 9 klasse.
  • Manhood by John Wain - HELP ME

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen :) Jeg har lige trukket denne tekst til min engelsk eksamen, er der nogen af jer der har arbejdet med den før? Jeg tager imod alt det hjælp jeg kan få :) Mvh. Matilde
  • Bøjning af to be - Datid

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er ved at skrive en engelsk stil, og blev lige pludselig i tvivl om bøjningen af to be i datid, selvom det normalt ikke plejer at være et problem. På forhånd tak:D Mvh Julie
  • Catcher in the Rye??

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i engelsk mdt. B niveau på torsdag og sidder og læser op. Jeg er nået til temaet growing up og romanen Catcher in the Rye. Er der nogle der ligger inde med nogle eksamensnoter, et kort summary og noget om temaer:)?? på forhånd tak!!
  • Kosovo 2008 - IP teorier

    Forumindlæg
    Hej Når man skal argumentere for og imod Kosovos selvstændighedserklæring i 2008, hvilke teorier kan man, inden for international politik bruge? Den engelske skole, liberalismen og realismen er oplagte at bruge, men kan kun koble den første på. Hvordan kan liberalismen og realismen kobles til K...
  • iambic pentameter

    Forumindlæg
    jeg kan være så heldig at trække sonnet til engelsk eksamen i morgen, men jeg forstår simpelthen ikke hvad iambic pentameter går ud på.. nogen der vil være så venlig at skære det ud i pap for mig? på forhånd tak
  • Hej folkens!! KIG LIGE HER..

    Forumindlæg
    Hejsa !! Jeg har brug for hjælp af en fra københavn området, som har afsluttet gymnasium eller stx .. Skal bruge hjælp til følgende fag: Matematik, niveau B Samfundsfag, niveau B Engelsk, niveau B Religion, niveau C Skriv til mig i indbakke, hvis du vil høre nærmere om hvad det drejer sig om!...
  • Engelskeksamen - oversættelse

    Forumindlæg
    Skal op til engelskeksamen, så har lidt stress! Vil lige høre om der er nogen der kan oversætte/formulere denne sætning på engelsk: Det lyder som mange, men taget i betragtning af, at der arbejder 50.000 mennesker i world trade center, var det kun en lille procentdel der døde. På forhånd tak :-)
  • teenagere i Alaska!

    Forumindlæg
    hej allesammen!! jeg er i gang med et engelsk projekt hvor jeg skal fortælle om nuværende og fortidig teenage liv i Alaska!! så jeg håber i kan hælpe mig for ellers er jeg så godt som død og det må helst være fra andet www.wikipedia.com tak på forhånd :D