Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17541 til 17560 af 34519
  • Overophedning - een fisk? :O

    Forumindlæg
    Hehe, jeg skal til eksammen imorgen og er lidt i tvivl om begrebet overophedning? Er det når højkonjunkturen har nået sit klimaks?
  • Apollon i Olympia?

    Forumindlæg
    Det er ved at være sidste udkald. Skal til eksamen i morgen. Er der nogen der har analyseret "Apollon på vestgavlen i Olympia" så vil det være herligt med nogle notater!!!!
  • Sechzehn Jahre af Erich Junge

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der har læst den ovenstående novelle og er så sød at komme med guldkorn? Jeg sidder og forbereder mig til eksamen imorgen :) På forhånd tak
  • Synopsis i 24 timers historie?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt i tvivl om, skal man skrive en synopsis i forbindelse med historie eksamen når der er 24 timers forbereddelse eller ej. På Forhånd tak.
  • magnetisme opstår hvordan ?

    Forumindlæg
    hvordan opstår magnetisme inde i en magnet . altså hvordan tiltrækker den f.eks. en jernstang? har eksamen i morgen i 9. klasse så det skal gå tjep hehe :)
  • økologi - fotosyntese

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til biologi eksamen og skal lige have styr på det sidste. Spørgsmålet går på hvad en protongradient er? På forhånd tak! Signe
  • Magnetisme

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i morgen. Kan godt lave forsøg med magneter og sådan, men hvis jeg får spørgsmålet: " Hvad er magnetisme " ?? Hvad kan an svare på det ?
  • Etik og morale?!!

    Forumindlæg
    Hej alle - jeg skal op til filosofi eksamen snart. Så jeg vil høre hvad forskellen er på etik og morale.. Kender i en difinition på dem begge vil det være dejligt.. på forhånd tak :)
  • islandsk saga? hvad er det

    Forumindlæg
    hej har eksam på mandag, mega travlt hvad er islandske saga? kan ik finde i minnoter om det, menjeg ved vi har haft den emne tak på forhånd
  • Højre-venstre skala

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, mangler jeg en højre-venstre skala til min kommende eksamen. Det skal være en af de nye, hvor altså Ny Alliance er med.
  • HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    heeej.. er der nogen som kan forklare mig forskellen på kalkulationsrenten og den interne rente og evt. give et eksempel?? Det er investeringer jeg har om til mundtlig eksamen..
  • Retorik??

    Forumindlæg
    Hej folkens .. Jeg skal op til eksamen i mundtlig dansk, men er lidt på røven. Mangler nemlig: et retorisk analyseskema som man kan gå efter Nogle der har det? Det haster meget
  • hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hælp til at lave eksamen dispositioner i matematil B niveau.Især i stastistik og intégralregning. Mvh...Mathilde
  • hjælp analyse af edvard munch maleri

    Forumindlæg
    jeg mangler min notet til døden ved roret er malet af edvard munch . hvis der er nogen der kan hjælpe mig, for skal op til eksame på tirsdag
  • primære og sekundære enegikilder

    Forumindlæg
    hej jeg gerne vide noget om primære og sekundære energikilde og skal bruge det til eksamen... så hvis der nogen der ved noget om vil jeg blive meget glad for svar.
  • Hjælp, Elektrolys af saltsyre

    Forumindlæg
    Skal til eksamen på torsdag i folkeskole i fysik&kemi (FSA), men forstår ik helt, hvad skal jeg putte i karet og i de to glasse?
  • eksempler på syre base reaktioner

    Forumindlæg
    hej ville lige høre om der ikke er nogen der har nogle gode syre-base reaktioner? skal bruge dem da jeg skal til eksamen i morgen :P
  • TDC CASE

    Forumindlæg
    Hey jeg skal op i TDC eksamen om nogle dage, og er total meget på den... Er der nogen der har det samme problem som mig, så kunne vi evt. udveksle oplysninger......
  • Nogle som vil rette tysk-oplæg?

    Forumindlæg
    Søger nogle der lige er hurtig til at kigge grammatikken igennem på ca. to sider. Det er et tysk oplæg til mundtlig eksamen.
  • Muskelarbejde

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen, så vil meget gerne have hjælp med et spørgsmål. forklar ændringerne i musklernes aerrovbe og anaerobe kapicitet ved træning? tak