Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17541 til 17560 af 42938
-
Historie opgave
ForumindlægHey, Jeg skal lave en opgave hvor jeg skal kompinerer to fag. Jeg har så valgt fagene historie og engelsk. Emnet er 1. verdenskrig, og under dette emne skal det handle om litteraturen fra og omkring 1. verdenskrig.. Ved ikke hvad mere jeg kan indrage og er der nogen som kan komme med nogle foresl... -
Texas Instruments ti-89 titanium
ForumindlægJeg har importeret 4 stk fra U.S men var så uheldig at blive ramt at toldmuren så min fortjeneste er minimal. Til første kunde på den her auktion medfølger den USB kabel ( 2 forskellige slags) + 2 installations cd'er til den. De resterende 3 lommeregner er uden USB eller tilbehør. Alle 4 lomm... -
Skrifttyper uden fødder?
ForumindlægHej! Hvad kendetegner skriftyper uden fødder? Har I nogle eksempler på det? -
Hitler og den ariske race
ForumindlægHej, jeg kom til at tænke på hvorfra Hitler havde fået idéen om den ariske race? Havde Hitler fået den fra Heinrich Himmler? - Eller kommer den andetsteds fra? På forhånd tak. -
Historie: 2.verdenskrig
ForumindlægHej folk. Jeg har et spørgsmål angående 2.verdenskrig. Østtyskland var meget fattige, mens Vesttyskland var rigtig rige. De havde til gengæld gode arbejdsmuligheder i Øst. Tyskland var et demokratisk land, men var det delt op sådan at fx Vest var kommunistisk og Øst socialistisk? Hvis ja, hvem ... -
Studieretning med 3 A-fag. - STX
ForumindlægJeg har valgt en studieretning hvor jeg får: Engelsk A - Studieretnings fag Dansk A Historie A Samfundsfag B - Studieretnings fag Mediefag B - Studieretnings fag Men skal man ikke have 4 fag på A niveua? det synes jeg der står i §7 i stx bekendtgørelsen -
Penneven
ForumindlægLyder måske lidt sært :b men here it goes.. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at have en penneven fra Spanien, jeg kunne skrive spansk med (og forbedre mit spansk den vej). Men hvor finder jeg sådan en? -
please, hvordan siger man <??
ForumindlægSangen fik sit navn, da nogle soldater fra Marseille sang den i Paris. Den blev erklæret for nationalsang 14. juli 1795 ???? -
Har brug for hjælp til historie
ForumindlægSkriver AT i dansk og historie, men kan ikke se hvad jeg mangler i historie. Kan jeg få noget hjælp ? :((( -
Tysk grammatik
ForumindlægHej, kan I hjælpe, hvis der er fejl i denne sætning: Han er god til fagenen Er ist gut zu die Faches. -
Problemregning Panamakanalen- en genvej
ForumindlægHej allesammen:) jeg har et par opgaver som jeg ikke rigtig kan finde ud af:/ håber i vil hjælpe;) En sejlrute fra Galapagosøerne til København gennem Panamakanalen er 11200 km lang. En sejlrute fra Galapagosøerne til København neden om Sydamerika er 36400 km lang. 1) Beregn forskellen på længden... -
Personlig pronomen
ForumindlægHvornår skal det personlige pronomen står foran verbet, og hvornår skal det står efter verbet? Fx. skal det stå foran verbet i dette tilfælde: "Il l'aime" Men hvorfor skal det stå bag ved verbet i dette tilfælde: " Placez la pâte au-dessus des pommes et serrez-la sur les bord... -
Magtens mange ansigter
ForumindlægVi har projektuge om ca. 3-4 uge. Vores over emne er magtens mange ansigter, vi har brug for nogle forslag til hvad vores delemne kunne være. Har i nogle forslag må i meget gerne skrive. Vi er åben for alt. -
Hvem bestemte i Danmark, før vi fik demokrati?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har brug for lidt hjælp. Hvem bestemte i Danmark, før vi fik demokrati? Kan nogen hjælpe mig med dette spørgsmål?! -
ikke optaget på studie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg bliver simpelthen nødt til at oprette denne tråd, skriver på vegne af min veninde. Min veninde har i år gået på 10. klasse, hvor jeg har gået i 1.g De skulle skrive deres stærke og svage sider osv hvor min veninde havde skrevet at hendes svaghed var tysk og blev derfor ikke... -
et STORT problem.......
Forumindlæghejsa...jeg har virkelig et stort problem. og det er: at i 1.g afsluttede jeg biologi, kemi og musik. Og til eksamen kom jeg op i kemi. Og så i 2.g tog jeg mat. på B og samfundsfag på A. og til eksamen var jeg så kun oppe i et fag som var Tysk. Men problemet er nu at jeg tager 2.g om igen, og så ... -
At dumpe
ForumindlægHej alle sammen Jeg har i dag dumpet min første eksamen. Har været til 3 eksamner på 1 semester og jeg har dumpet den ene. Er der andre der har prøvet at dumpe en eksamen på første semester? Jeg føler mig mega dum lige nu og som om jeg slet ikke høre til på studiet, og vil derfor høre om der va... -
Studenterhuen
ForumindlægHey!Blev student d. 15. Juni, og ville bar li høre hvor længe man kan/"skal" gå rundt med huen???:) Har hørt at det normalt stopper ved Skt. Hans...!?!? tak -
9.klasse
ForumindlægHey!Skal op i fysik i overmorgen...:/ Og har brug for hjælp. Mangler nogen forsøg til-Vekselsrøm-Radioaktivitet-KalkOgså skal jeg op i engelsk d. 6/7:(Er meget, meget nervøs! Plejer at få 8...ikk det bedste.. og vil self. også gerne have 8 til eksamen!Hvis nogen ligger inde med notater til følgen... -
brugforhjælp
Forumindlæghej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ...
