Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 17541 til 17560 af 48309
  • Spørgsmål til det videre arbejde?

    Forumindlæg
    Hvis man i sin synopsis har skrevet spørgsmål til det videre arbejde, skal man så besvare dem under under monologen eller hvodan fungerer det?
  • induktivisme vs. deduktivisme

    Forumindlæg
    Hej.. Er i gang med synopsis og har fundet at en videnskabelig metode er at man sætter induktivisme vs. deduktivisme... Hvad er forskellen på disse to begreber?
  • Billede

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer, der kan give mig forslag til hvilke billeder, som passer til teksten "Spasser"? Jeg skal nemlig bruge det til min synopsis. Tak på forhånd.
  • Kunne videnskab og religion forenes før Darwins teori?

    Forumindlæg
    "Kunne videnskab og religion forenes før Darwins teori?" er det her et OK spg. at stille i sin synopsis??
  • HJÆLP MIIG - Det haster MEGET :'(

    Forumindlæg
    Hej Hvis man har brugt Emilie Dürkheim i sin synopsis / AT.. hvilken metode har man så brugt? :/ please.. hjælp miiig :'( det haster UTROLIGT MEGET :/
  • AT fremlæggelse

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan skal en AT-synopsis fremlæggelse foregå? Her menes der AT-eksamensdelen. Hvordan skal man fremlægge, hvilke materialer må man gøre brug af osv osv? På forhånd tak!
  • Impulsbevarelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at skrive en synopsis om rumfart og raketter, så jeg ville lige høre om der er nogen som kan forklare begrebet "Impulsbevarelse"?
  • på broen

    Forumindlæg
    er der nogen der har en synopsis eller et resume af den bog der hedder " på broen " af benny andersen???:D:D
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Skal aflevere en engelsk synopsis imorgen, om mixed races. Hvilke emner kan man komme ind på?. - Og det er jo på engelsk ;)
  • analyse af sproget i novellen drivhuset

    Forumindlæg
    jeg skal lave en synopsis af drivhuset og skal have noget med sproget i novellen ind. er der nogle der har nogle forslag og en analyse af sproget?
  • HJÆLP !

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkli virkli brug for hjælp! er der nogle der vil kigge på min AT-synopsis og lige sige hvad de synes om den?
  • Hvis man ingen metoder har brugt?

    Forumindlæg
    Hvad nu hvis man i sin AT-synopsis ikke har brugt nogle metoder eller teori? Hvis man ikke har analyseret nogle tekster, men har aflæst tabeller og bare læst og gengivet nogle tekster?
  • Obama og mccains ideologi

    Forumindlæg
    Når jeg i min synopsis skal svare på delkonklusioner og spørgsmålet er: hvilke ideologiske kontekster taler obama og McCain ud fra i deres taler? hvor meget skal jeg så skrive? ;-)
  • Betydning af pH-ændringer i hverdagen?

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Er der nogen der har et eksempel eller to på, hvordan man ser betydningen af pH-ændringer i hverdagen? Skriver synopsis, der skal afleveres i morgen (9/6), så har lidt brug for hjælp. På forhånd tak :)
  • Hjælp søges ....til korrektur

    Forumindlæg
    Er der nogle herinde som har lyst til og har mulighed for at læse en synopsis og rette den for grammtiske fejl og indholdsmæssige fejl?
  • Flugt og ondskab - emne

    Forumindlæg
    Jeg har trukket flugt og ondskab til min dansk synopsis. Nogen der kan anbefale en tekst/novelle?
  • Perskeptivering af danmark

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med en engelsk synopsis, hvor jeg er nået til det sidste punkt, som er perskeptivering. Mit emne er Danmark. Hvad kan jeg perskeptivere det til?
  • artikel Analyse

    Forumindlæg
    hej :) Nogen der har en synopsis og analyse af ``Internettet skaber de unges identitet`` af Nilo Zand ? eller andet? som jeg kan kigge i for inspiration
  • Analyse af "Et løft af sløret" af Rushy Rashid

    Forumindlæg
    Hej Der er tilfældigvis ingen som ligger inde med en analyse af overstående roman? Hvor meget af analysen bør være med i DIO synopsisen? Er det kun de overordnede konklusioner der drages eller? På forhånd tak!
  • AT: biologi & dansk - Darwin og J P Jacobsen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har skrevet en AT synopsis om Darwin og han påvirkning i litteraturen eller noget i den stil . Er på bar bund og kan aflever imorgen :(