Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17541 til 17560 af 27764
-
konkurrencesituationen ? hjælp
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SRO, og jeg forstår ikke et spørgsmål.. Jeg håber i vil hjælpe / forklare mig det: Udarbejd herefter en analyse af konkurrencesituationen for virksomhedens forretningsområder i Danmark? -
SRO
ForumindlægHej jeg står og mangler noget inspiration til en analyse og fortolkingning af novellen "no more pencils, no more books". Nogle der kan hjælpe :)? -
filmen naboerne
ForumindlægHej jeg sidder og analyserer den danske film naboerne Er der nogle der har set filmen og evt har nogle gode fif eller notater til filmen? På forhånd mange tak -
Forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien
ForumindlægHej Er der nogen der kan nævne nogle forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien samt hvordan man med udgangspunkt i behaviorismen og civilisationsteorien kan analysere moderne tendenser i vores tid? På forhånd tak :) -
Naja Marie Aidt slik
ForumindlægHej Er der nogle der står inde med en rigtig god analyse af Naja Marie Aids' slik ? Så er jeg meget interesseret. Kan ikke rigtig finde noget inspiration på nettet.. På forhånd tak :) -
Forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien
ForumindlægHej Er der nogen der kan nævne nogle forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien samt hvordan man med udgangspunkt i behaviorismen og civilisationsteorien kan analysere moderne tendenser i vores tid? På forhånd tak :) -
Et vakkert barn - hurtigt.!
ForumindlægHej .. - Jeg sidder lige og skriver en litterær artikel om Pia Juul: Et vakkert barn er der nogen der kunne hjælpe mig i gang? evt. hjælpe mig med analysen ? På forhånd tak :D -
Gasolin - Kvinde Min
ForumindlægHej Jeg går i 2. g - og skal analysere Gasolins tekst "Kvinde Min" Er der nogle, som har nogle ideer til, hvilke analysepunkter jeg evt. kunne fremhæve? På forhånd tak :) -
Den lille rødhætte
ForumindlægHej jeg er igang med en analyse af Georg Brandes af "Den lille rødhætte" Er der nogen der ved hvad beidermeierstilen er ? Han nævner f.eks. at de fortsat skriver beidermeierstilen. Tak på forhånd (: -
Autumn Rain - Kender du den?
ForumindlægHej Studieportalen, jeg sidder her med aflevering omkring Autumn Rain. Jeg skal starte, men jeg ved ikke hvor og hvordan. Så hvis du har lavet en analyse, eller blot har noget materiale med den, så hører jeg gerne fra dig. /Mikkel -
Bondelægen af Hans Kirk
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af Bondelægen skrevet af Hans Kirk (teksten er et uddrag af Bondelægen fra Skyggespil, 1953) Det er fra et stileoplæg fra 2007 HF eksamen skriftlig dansk -
Odysseen sang 1
ForumindlægEr der nogen der har, en dybdegående resume og analyse af odyssen sang 1. Mine noter er blevet væk fra mig, så jeg ville hører om nogen kunne hjælpe bare en lille smule. Alt hjælp vil blive værsat :) -
Parallelhandling Hvad betyder det?
ForumindlægHej SP. Er ved at lave en analyse af en novelle, og jeg skal tjekke for: gentagelses- eller modsætningsstrukturer, fx parallelhandlinger. Jeg forstår ikk' hvad jeg skal :). Tak på forhånd. -
HASTER!!!!!!!!! BILLEDEANALYSE
ForumindlægHej venner Er igang med at analysere billedet 'brudefærd' Men hvor finder man symmetri i billedet???? Og hvor vil i mene at der er symmetri i billedet Vil hjælpe meget hvis i svarer -
DANSK BILLEDEANALYSE
ForumindlægHej venner Er igang med at analysere billedet 'brudefærd' Men hvor finder man symmetri i billedet???? Og hvor vil i mene at der er symmetri i billedet Vil hjælpe meget hvis i svarer -
Metode til filosofi og engelsk
ForumindlægEr det korrekt at bruge hermeneutik når en engelsk tekst analyseres? F.eks. den Idé og åndshistoriske metode? Desuden: jeg har hørt at mange filosoffer benytter sig af den deduktive metode, men hvad gør den helt præcis ud på? -
Hjælp til en tekst der kan perspektiveres til bogen "Intet" af Janne Teller
ForumindlægJeg har et problem jeg skal bruge en tekst jeg kan analyser og fortolke også kunne perspektiver den til bogen "Intet" Er der nogen der har en idé til hvike tekster jeg evt. kunne bruge? -
HJÆLP- going home
ForumindlægHej... Er der nogen som har en analyse eller bare et eller andet på den tekst der hedder " Going home" af archie Weller". Skal meget gerne bruge det idag... Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe -
Wilberforces tale ved The British Association i Oxford
ForumindlægJeg synes teksten(et uddrag som jeg har fra bogen Videnskab og religion i historisk perspektiv) er rimelige svær så kunne godt bruge en andens analyse og fortolkning af Wiberforce synspunkter og meninger. -
Hvilken analysemodel?
ForumindlægNogen som ved hvilken analyse model man skal bruge til en tekst som "Maskinerne" af Johannes V. Jensen, håber VIRKELIG nogen kan svare. På forhånd tak :)
