Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17561 til 17580 af 48931
  • Ideer til kilder for skole skyderier i USA

    Forumindlæg
    Hej alle, Som overskriften lyder søger jeg nogle gode kilder til skole skyderier i USA, kilderne skal være på engelsk og skal bruges til FSA i engelsk.
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Skal aflevere en engelsk synopsis imorgen, om mixed races. Hvilke emner kan man komme ind på?. - Og det er jo på engelsk ;)
  • Tysk A

    Forumindlæg
    Hvordan foregår skriftlig tysk A eksamen? Og hvad er kravene ift. skriftlig engelsk A? Ligeledes med mundtlig eksamen tysk/engelsk.
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvilke valgmuligheder der var til engelsk eksamen???? (2010 Maj - Engelsk - Folkeskole FS10) Please hjælp mig..Hilsen Random
  • Noter til macbeth

    Forumindlæg
    Jeg søger nogle engelsk noter til Shakespear - Macbeth (: Skal snart til mundtlig eksamen i engelsk, og mangler lige nogle guldkorn til netop dette emne (:
  • video?

    Forumindlæg
    Hej Studie portalen Kan i ikke lave nogle videoer om ordstillingen på engelsk? eller kan i ikke bare lave flere videoer, om engelsk grammatik i almindelighed? Det kunne være dejligt!
  • Begreber

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan siger man dette ord på engelsk: Problemstillinger? Er det sådan man skriver det på engelsk: Overordnet emne: comprehensive subject Underordnet emne: comprehensive fag
  • Forklare tekster ???

    Forumindlæg
    Hej Er her nogen som er super dygtige til engelsk, som gider læse en tekst og forklare hvad den handler om? Det er engelsk på B niveau.
  • Rette oversættelse

    Forumindlæg
    En der vil rette min engelsk oversættelse. Der er super mange fejl i mener jeg da jeg ikke er god til engelsk. Tak på forhånd
  • Induktiv eller deduktiv?

    Forumindlæg
    Jeg har fagene historie og engelsk. I historie er jeg kritisk overfor en tekst og i engelsk har jeg lavet en lyrikanalyse af en digt.. Er det induktiv eller deduktiv?
  • bedømme

    Forumindlæg
    hej er der nogle der vil bedømme et engelsk essay A nivuau ? - samt give en karakter på den? essayet er fra engelsk eksamen i år
  • bedømmelse HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle herinde som er super dygtige til engelsk? og som ville bedømme mit engelsk essay fra eksamen i år?
  • Imperalisme

    Forumindlæg
    Hvordan kan man argumentere positivt for den engelske imperalisme i Indien? Hvordan kan man argumentere negativt for den engelske imperalisme i Indien?
  • Analyse af film til SRP

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal analysere end film til engelsk og historie. Er der nogen der sidder inde med en skabelon af analyse af film i engelsk? Ville være til stor hjælp. Tak på forhånd
  • Motiveret Ansøgning

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger efter et engelsk geni som vil læse, rette og give feedback på min motiveret ansøgning som er på engelsk, hvad angår grammatik og forståelse?
  • Lige et hurtigt spørgsmål om sso

    Forumindlæg
    Når man skal skrive SSO, og jeg har valgt fysik b og engelsk b, kan jeg så godt have emnet rummet og skrive sso'en på engelsk?
  • 4 sætninger

    Forumindlæg
    Hej,Jeg skal lave en oversættelse, men der er lige 4 steder hvor jeg er i tvivl.....I forbindelse med vej/traffik:"Det må laves om, synes De ikke?""It must be altered/changed, don't you think (so)?""Men jeg mener alligevel, bilen er det bedste transportmiddel, vi har....
  • Hjælp mig ??? :-(

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en dansk skriftlige fremstilling om Uforklarligt- Mange mennesker har haft oplevelser, som man ikke umiddelbart kan finde en fornuftig forklaring på mærkelige sammentræf, tilsyneladende overnaturlige hændelser, mystiske, syn, lyde……. Skriv et brev til ...
  • antal eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg går p.t. i 2g. jeg har mat. og fysik på højniveau, og kemi på mellemniveau. I 1g var jeg oppe i biologi eksamen. Hvor mange kan jeg så højst komme op i i år? Det ligger mellem engelsk/tysk/geografi/kemi .. kan jeg så højst komme op i 1 eller 2?
  • eksame.. og jeg har angst!

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal næste uge op i 3 eksamener: 1) dansk, 2) engelsk 3) samfundsfag - jeg er så meget på den! hvordan kan jeg forberede mig til disse fag? godt nok er det årsprøve, men stadig bliver rektoren sur, hvis jeg ikke består /: håber der er nogen der vil hjælpe mig.. er virkelig på ski...