Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17561 til 17580 af 152759
  • haster rimlig meget

    Forumindlæg
    hjælp til den her opgave. død træt efter en lang kemi aflevering.. http://peecee.dk/upload/view/277944
  • Beregning af molære koncentration

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har et kemi spørgsmål.. Hvis jeg har 0,05 g eddikesyre og skal beregne den molære koncentration af syren, hvad gør jeg så? Hvilken formel skal jeg bruge til det? Tak!
  • redoxreaktion

    Forumindlæg
    Hej kemi-genier :). Jeg har brug for hjælp til opskrivning af et reaktionsskema for redoxreaktionen, når ascorbinsyre reducerer jern(III)ioner til jern(II)ioner.
  • Opløøselighedsprodukt >< ionprodukt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg har om opløselighedsprodukter i kemi. Jeg forstår dog ikke helt, hvad forskellen er på ionproduktet og opløselighedsproduktet? Håber I vil hjælpe // Dorthe
  • Hjæælp ;) Til bøger

    Forumindlæg
    Hej Sp. Den dag jeg op i fysik/kemi, har jeg lidt læseferie før jeg går op til eksamen, men jeg vil derfor godt læse nogle bøger om de forskellige emner, så jeg måske kan få bedre karakterer! :) Så hvilke bøger vil i anbefale, ud fra disse emner:Kemi:Alkoholsyre og baser samt salteAtom kemimadens...
  • HJÆLP! fyisk disposition med?????

    Forumindlæg
    Hej alle, Til fsa afgangsprøven i fysik/kemi, må man så have dispositioner med til alle de emner man kan trække??? -Håber virkelig i kan hjælpe!:-)
  • Kemirapport - hurtig hjælp!!

    Forumindlæg
    Hey guys, i min kemi rapport, som jeg laver nu, har jeg et afsnit med behandling af resultater, kunne i hjælpe med hvad der normalt står i den?
  • forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger????!

    Forumindlæg
    hej ^-^ sidder med en fysik kemi rapport der skal afleveres torsdag og kan ikke forstå hvad forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger. håber i kan hjælpe
  • Tritrering rettelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Nogen af jer som gider at hjælpe mig med at rette min kemi rapport igennem? :)
  • Formel og aktuel koncentration

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i et af mine eksamensspørgsmål i kemi komme omkring formel og aktuel koncentration, men det er under spørgsmålet: Ioner og ionerforbindelser. Hvordan hænger det sammen? :)
  • Glutaminsyre

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg håber nogle kemi nørder vil hjælpe mig med det her :) Hvorfor er glutaminsyre et negativtladet molekyle? Hvordan kan man se det på dens struktur?
  • Kulstof atom

    Forumindlæg
    Hej, sider og læser til eksamen i kemi og har fået et spørgsmål der lyder sådan: omtal kort kulstof-atomets bindingsforhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med det?
  • Spørgsmål om syre :)

    Forumindlæg
    Hvad er det der sker, når en syre nedbryder et metal, som fx. mg? Og hvad er det der sker, når en syrer leder strøm? Hilsner den fysik/kemi forvirrede :)
  • Renheden af mosfjerne

    Forumindlæg
    Hej mennesker Er der nogle søde kemi mennesker der vil læse min rapport igennem, det ville være virkelig dejligt:) vil gerne sende den som besked
  • hjælp!!!

    Forumindlæg
    jeg skal snart op i fysik og jeg er rigtig usikker på mine notater er der nogle der har et godt link, til nogle fysik/ kemi notater
  • FYSIK EKSAMEN

    Forumindlæg
    Jeg skal op i Fysik/kemi på onsdag, og er bange for at trække Atomfysik. Hvad skal jeg snakke om hvis jeg trækker atomfysik? tak på forhånd.
  • fortynding af kobber

    Forumindlæg
    hej er der en sød sjæl der vil hjælpe mig med at beregne koncentrationen i de 9 fortyndede glas? jeg er ikke så god til kemi, så en smule hjælp, ville gøre mig lykkelig:)
  • α- og β-1,4-glycosidbindinger

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal til eksamen i kemi og fortæller lidt om &alpha;- og &beta;-1,4-glycosidbindinger;er der nogen der kan forklare mig hvad det er? Det er under emnet sukker..
  • figur

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har vedhæftet et billede. Håber i kan fortælle mig hvad man ser. Billedet høre under emnet organisk kemi. Så ved ikke, om det evt er en reaktion?
  • Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Sidder og læser op til kemi-eksamen, nogen der kan svare mig på dette her? Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?