Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 17561 til 17580 af 34369
  • Dansk A pensum

    Forumindlæg
    Hej, skal til mundltig dansk eksamen om nogle uger, men vil lige høre hvorfor vi har fået pensumlisten? Vi skal jo kun trække en tekst og så snakke ud fra den? Tak
  • Fysik/Kemi

    Forumindlæg
    Heeej :) Jeg har fysik eksamen på tirsdag og jeg tænkte på om der nogen der har nogen forslag til hvad der kunne være vigtigt og få øvet? Og hvad bliver der spurgt meget om?
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    er der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan øve sig på latin og bøjninger. jeg har eksame om 4 dage.
  • Kontaktlinser i saltvand.

    Forumindlæg
    Hjæælp! Jeg har trukket kontaktlinser i saltvand til min afsluttende nv-eksamen.. Er der nogen der har haft samme opgave?
  • udfordrene dispositioner til 9.klasse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle af jer der har nogle virkelig udfordrende dispositioner til eksamen 9.klasse til hhv. emnerne: Syre, base, salte og metaller.
  • AT talepapier

    Forumindlæg
    Jeg har lige skrevet mit talepapier til AT eksamen som jeg skal op til i morgen og ville spørge om der var en der kunne tænke sig at læse den igennem. Den handler om klimaændringer.
  • hvordan regner man denne regne stykke

    Forumindlæg
    hej jeg fik denne opgave til eksammen det var 2x(y-b)*h=2x(y+b)*h= og jeg ved ikke svaret'
  • har du sympati?

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg er VIRKELIG PÅ R***EN! Er der ikke nogle der vil hjælpe med at rette en lille tekst, som skal bruges til eksamen imorgen TIDLIGT?!!!???
  • Billede-hip hip hurra af Krøyer

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen af jer der før har lavet en billedeanalyse af Krøyer billede Hip hip hurra! Kunsterfest, som har nogen ting der vil være godt for mig at bruge til min eksamen?(:
  • American s at school (uddrag) og Growing up - from two different worlds

    Forumindlæg
    hej alle Er der nogle dder kan være sød at give mig de links eller vedhæfte de tekster som er i overskriften. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg skal til eksamen imorgen.
  • Akut hjælp!

    Forumindlæg
    Står og skal til biologi eksamen imorgen og gået halvt i stå ved denne figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/9/189.pdf - nogen der er skarpe til dette? :-)))))))
  • Hvordan foregår eksamenerne?

    Forumindlæg
    Hej jeg tror min overskrift forklare det hele, altså jeg ville gerne vide hvordan eksamerne ville foregå i de forskellige fager
  • BILLEDKUNST: JØDISKE MUSEUM I BERLIN

    Forumindlæg
    Er der nogen der har arbejdet med det Jødiske Museum i Berlin i billedkunst, og har nogle noter omkring det? Skriv meget gerne, hvis bare I har lidt. Alt er til hjælp. Tak på forhånd, det er til eksamen i morgen.
  • Sne i Himalaya

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i nv (naturvidenskab) og har fået til opgave at forklare hvorfor det sner i himalya, er der nogle som kan hjælpe?
  • Nogen der kan hjælpe?:I

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen hvor jeg skal analyser et billede, men udover det skal jeg også præsenterer en kunstner og læse noget op, er det så vigtigt at min billedanalyse er meget grundig?(:
  • Konstruktiv og destruktiv interferens

    Forumindlæg
    Er der nogle, som kan forklare mig, hvad konstruktiv og destruktiv interferens er. Jeg er helt lost, og forstår det slet ikke. Skal til eksamen i morgen.. Det er på c-niveau. Mvh. :-)
  • Gitterformlen

    Forumindlæg
    Hvad er det helt præcis den går ud på? Skal til eksamen om 24 timer, og kan slet ikke få den til at hænge sammen...
  • Analyse af muldskud?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Er der nogen der ligger inde med en analyse og fortolkning af muuldskud af Henrik Pontoppidan? Skal til eksamen på tirdag...
  • Neutralisering af base med syre

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Problemet er at jeg ikke ved hvad teorien er bag Neutralisering af base med syre?
  • Forskellen på reportage og feature

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal i eksamen i artikler. Er der nogle, der kort kan forklare forskellen på en reportage og feature? På forhånd tusind tak :-)