Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 17581 til 17600 af 186241
-
Funktioner og differentialregning. HJÆLP!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med dette sprøgsmålet? Udled ved hjælp af metoden hvor en sekant går mod en tangent differentialkvotienten for den lineære funktion f(x)=ax+b Forstår ikke hvad der menes med sekant, tangent og differentialkvotienten i dette spørgsmål -
Alkenyl
ForumindlægHvd er en alkenyl helt præcist? Har det en sammenhæng mellem alkan, alken eller alkyner? -
Hjælp til enhed..
ForumindlægHej alle, Jeg ved at formlen for at bestemme den specifikke ladning for en elektron er følgende (se vedhæftede fil), hvori jeg også ved at c er lig en konstant. Men hvad bliver enheden på denne konstant? Kan nogen hjælpe? -
Engelsk synopsis
ForumindlægHvad skal man have med i en engelsk synopsis.? -
Hvad er forskellen på diktatur og enevælde?
ForumindlægHvad er forskellen på diktatur og enevælde? -
Integration by partial fractions
ForumindlægNogen der ved, hvad dette oversat til dansk betyder? -
Hjælp mig..
ForumindlægHej Alle sammen Hvordan omregner man fra Areal til Kvadratkilometer? -
Hjælp til at stille nogle spørgsmål.
ForumindlægHej Kan I komme med nogle forslag til nogle spørgsmål om frihed for flygtninge -
TANGENT
ForumindlægNogen der mon kan fortæller mig, hvad jeg bør komme ind på, omkring tangent i forbindelse med differentialregning..?? Jeg er klar over at differentialkvotienten er tangentens hældning i et punkt, men ja? -
Bio C eksamen
ForumindlægHej :) Skal op til eksamen i bio C her på tirsdag, og ved at man skal "inddrage rapporter og lignende". Men jeg forstår slet ikke hvordan? Nogen der har været oppe og kan hjælpe? Hilsen Anne M -
Co2 restprodukt.
ForumindlægHej :) Jeg skal opstille en afbrænding hvor der så ender med at være noget Co2.. f.eks. afbrænding af olie. men kan ikke helt finde ud af det, er der nogen der kan hjælpe mig? -
Hvorfor sammenligner man på stofmængder?
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig hvorfor man sammenligner på stofmængder= -
Optimering - HJÆLP :(
ForumindlægHejsa! Kan nogen hjælpe med at beregne denne opgave omhandlende optimering, jeg er virkelig i tvivl om hvordan jeg skal gribe opgaven an :( Med venlig hilsen Amanda <3 -
hjælp til at analysere artikel!
ForumindlægHey har fået den her artikel for som jeg så skal analysere, men hvordan er det lige man gøre det?, har lavet et par analysere som jeg selv kan huske, F.eks. har jeg fundet analyse moddelen og genren men hvad skal man ellers analysere?, og hvad betyder Komposition hvis i ved det :) Tak. -
Haster hjælp pleaseeee...!!
ForumindlægH2O er polært, det vil sige at den har to poler, en negativ og en positiv pol. Det skyldes den måde vandmolekylet er opbygget. Der er to elektroner der binder oxygenatomet sammen med et af hydrogenatomerne, en af elektronerne kommer fra hydrogenatomet og den anden elektron kommer fra oxygenatom... -
Struktur formel c6h7o(oh)5
Forumindlæghvordan tegner jeg struktur formlen for c6h7o(oh)5 -
Dansk vending
ForumindlægHvad menes der med: bred vifte ? -
Figuren viser et lodret snit ABCD gennem en kanal.
ForumindlægFiguren viser et lodret snit ABCD gennem en kanal, hvis tværsnit har form som et trapez. Arealet af kanalens tværsnit er en funktion T af vinklen v, hvor v måles i radianer og 0 < v _v pi/2. Gør rede for, at: T(v) = 8sin v +4 sin v cos v, Og bestem v, så arealet af kanalens t... -
brøk-regning
ForumindlægKan i hjælpe mig med disse opgaver? :-) a. 24 1/4 + 1/2 b. 13 3/5 + 4/5 c. 31 1/4 + 3/4 d. 75 1/3 + 3 3/4 e. 47 1/4 + 8,5 f. 56 1/6 - 1/2 -
Følsere
ForumindlægHej. Mit navn er Ali. Jeg har fået en ny 7 klasse siden jeg blev flyttet. Jeg havde i Min klasse set en dejlige pige men turde ikke at sige noget og det har jeg nu gjort i 3 år uden at sige at jeg elsker hende så meget. Vi har snappet en del med hinanden siden 9 klasse. Efter 9 klasse havde jeg g...
