Andre fag

Følsere

17. maj 2022 af Alix1983 (Slettet) - Niveau: A-niveau
Hej. Mit navn er Ali.
Jeg har fået en ny 7 klasse siden jeg blev flyttet. Jeg havde i Min klasse set en dejlige pige men turde ikke at sige noget og det har jeg nu gjort i 3 år uden at sige at jeg elsker hende så meget. Vi har snappet en del med hinanden siden 9 klasse. Efter 9 klasse havde jeg gået på tømrer og hun gik på gym. Jeg havde skrevet med hende men hun skriver aldrig tilbage og heller ikke når jeg snapper med hende. Jeg har følser for hende men kan ikke gør noget. Håber I kan hjælpe mig med at hvordan jeg skal få hende til kontakt med mig igen. Tak på forhånd.

Brugbart svar (0)

Svar #1
28. maj 2022 af rakijovic

Først gik du i 9.-klasse, så fik du en ny 7.-klasse? Har du en tidsmaskine, eller måtte du gå to klasser om? Og hvis 1983 er dit fødselsår, så kan vi vist roligt konkludere at du, mildest talt, er en kende for gammel til hende.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. maj 2022 af kravlundis

Såfremt dette ikke er et glimrende eksempel på en 'troll', tror jeg hellere #0 bør opsøge en dating-coach. Spørgsmålet har næppe det fjerneste med studie eller anden undervisning at gøre. 


Skriv et svar til: Følsere

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.