Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17601 til 17620 af 169995
-
Fagligvurdering
ForumindlægEr der nogle hf-enkeltfags elever, som har fået fortaget en faglig vurdering istf. eksamen i faget historie? Hvordan var det? Hvor meget spurgte læreren indtil pensum, udover det selvvalgte emne man fremlægger? Var det svære spørgsmål? -
eksamenssæt AKUT
Forumindlægjeg vil rigtig gerne øve mig ekstra til min mat eksamen, og kigge på opgave eksempler, men jeg har lidt svært ved at finde gamle eksamenssæt fra tidligere år, nogle der ved hvor det kan findes? -
Fysik b-niveau
ForumindlægHej! Jeg har fysik på b-niveau i STX. Jeg var til årsprøve i fysik sidste år. Og mit spørgsmål er om hvis jeg kommer op i fysik i år til eksamen. Kommer jeg så op i de emner kun fra i år. Eller er det både de emner jeg havde sidste år og i år? -
Gode råd
ForumindlægHej med dig Jeg står i den heldige situation, at jeg skal til skriftlig eksamen i morgen, Dansk A som selvstuderende I den forbindelse vil det glæde mig, hvis jeg kunne få nogle gode råd hvad angår dansk stil med i bagagen, inden jeg bliver slagtet! Kh APPLE. -
spørgsmål vedr. mat.A turbo
Forumindlæghej. jeg havde et spørgesmål. vedr, mat. A turbo. er der nogen der har været til mat A eksamen mundtligt og skriftlige. sidste år???? og måske kan hjælpe med følgende spørgsmål hvad er de emner man kan komme op i??? med hensyn til mundtlig delen. og trækker man bare et spørgsmål med det samme og ... -
Rektorerklæring?
ForumindlægJeg skal til engelskeksamen på mandag og jeg skal have 4 for at bestå engelsk A. Jeg har haft engelsk A på min studieretning. Har læst på AAU's hjemmeside, at man kan få en rektorerlæring, hvis min uddannelsesinstitution vurderer, at jeg i slutningen af 2. g. har opnået kompetencer svarende t... -
Looking for an internship in Denmark
ForumindlægHi! I'm an international student that has been in Aarhus for almost a year studying Industrial Software and Embedded DSP Engineering. Does anybody knows about any internship for international people??? if possible for Industrial Software and Embedded DSP Engineers or Technical Telecomm... -
et STORT problem.......
Forumindlæghejsa...jeg har virkelig et stort problem. og det er: at i 1.g afsluttede jeg biologi, kemi og musik. Og til eksamen kom jeg op i kemi. Og så i 2.g tog jeg mat. på B og samfundsfag på A. og til eksamen var jeg så kun oppe i et fag som var Tysk. Men problemet er nu at jeg tager 2.g om igen, og så ... -
Euro-indførelse?
ForumindlægHey guys :) Jeg vil gerne høre jeres mening om vi bør få indført euroen, nuhvor er der nu igen er blevet skabt debat omkring en euro-indførelse. Og hvad er fordelene og ulemperne ved ERM2-samarbejdet for Danmark? :) -
Bestået eller ej?
ForumindlægHvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)? -
er lost
ForumindlægIm lost! jeg vil definere/skabe potensfunktionen i R, altså fx 2^T hvor T ligger i R. Men når T ligger i Q er det ret simpelt, men hvad gør jeg for generrelle REALE T? DVs når når T ligger i R, det reelle tallegeme?! -
Økonomiske teorier
Forumindlæghey... jeg tænkte påom der ikke var nogen der kunne forklare mig hvad teorien om udbuddet siger (økonomi/økonomiens udbudsside)? jeg forstår det nemlig ikke..... på¨forhånd takgorilla -
Abstract: Hitler Democracy and Ideology
ForumindlægHJælp til det gramatiske This paper examines Hitler’s ideology and view on democracy. It also set out to find events which where a result of Hitler’s politics and which role the ideology and democracy had in these events, but also on how it has affect Germanys democracy in the years after Worl... -
Karakterer ved Cand.Polit
ForumindlægEr der nogle, der skulle sidde inde med informationer om, hvordan karakterne gives ved cand.polit på Københavns Universitetet? Sker dette via relativ karaktergivning, eller er der tale om absolut karaktergivning? F.eks., hvis 10 personer får 02 i en eksamen, og de resterende 90 får 00 og derned... -
Universitet vs ehvervsakademi
ForumindlægNogen der kan give noget gennemsigtighed ift. Ehvervsakademiske uddannelser specielt indenfor Økonomi ville passe godt. Hvorfor læse Erhvervsakademi det virker umiddelbart bare som et mere uambitiøst universitet. Tak -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
Eksaminer i år
ForumindlægJeg går i 2g og vil gerne vide, hvor mange eksaminer jeg skal op i i år. Min studieretning er MatA, FysB og KemiB, som valgfag vælger jeg FysA og astronomiC. I 1g afsluttede jeg samf+bk, men var ikke op i nogen eksaminer. I år afslutter jeg old, rel, tysk og kemi B. Eng B kører vist 3-årigt for... -
Hvad betyder
ForumindlægHvad betyder det når der som adgangskrav står følgende: En højrere forberedelses ekamen (hf-enkeltfag) uden overbygning, men med seperat overbygningsbevis Nogen der kan fortælle mig hvad et seperat overbygningsbevis indebærer -
navngivning og strukturformel
ForumindlægEfter at have prøvet i noget tid, har jeg altså givet op med følgende opgave http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-1.pdf nogle der kan hjælpe med opgave a og b Det ville være en stor hjælp -
Erhvervscase Bolia.com
ForumindlægNogen der kan komme med problemer vedr. erhvervcasen bolia.com???
