Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 17601 til 17620 af 186241
  • Børnearbejde

    Forumindlæg
    Hej vi er igang med vores teknologi projekt om børnearbejde, og jeg skriver HV. ord og nu er jeg gået stå ved et spørgsmål, Hvem er ikke interesseret i at børnearbejde problem bliver løst? altså udover nogle af forældrene. Hvem er det der får børne til at arbejde?
  • elektroners hastighed i en leder

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor hurtigt elektroner bevæger sig i en kobberledning?
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der ved, hvorfor forfattere oftest starter sine romaner med "Til ...."?
  • Skibsdreng?

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive en historisk stil om en kinafarer, og har brug for at vide, hvad en skibsdreng helt præcist laver? jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, og har søgt en masse steder, men kan simpelthen ikke finde det nogen steder!
  • Censor:

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige et spørgsmål. Jeg sidder med en opgave, hvor jeg selv skal illustere de matematiske beviser med mine egne eksempler, og dette har jeg også gjort ved dem alle sammen, dog er jeg kommet til et bevis som ikke går op med mit eget tal. Er det sådan at censor går ind og tjekker de bøge...
  • Transplantaionsbehov!?

    Forumindlæg
    Hvilke behandlingsmuligheder der i dag er for alvorligt syge med transplantationsbehov???
  • Nogle der ved hvordan man bliver bedre til læsprøve

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle tips til hvordan man kan blive bedre til læseprøve
  • Kumulering af dataer (sheet)

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en opgave hvor jeg er nødt til at have mine dataer over fra sheets til geogebra. Det virker dog ikke så skrev til min lærer, hun svarede med : "Jeg har kun lige åbnet dine data, men jeg kan se, at de skal kumuleres. Dvs lægges sammen trinvist." Jeg ved dog ikke hv...
  • finde vinklerne

    Forumindlæg
    jeg skal finde vinkel A og B i en retviklet trekant ved at siderne er a: 7,1 b: 7 og c: 10 howww ???
  • Polonium-218 ..hvilken radioaktiv familie ??

    Forumindlæg
    Hej Alle kloge fysik mennesker jeg har fået et spørgsmål der lyder: polonium-218 er datter af en kerne, hvilken? derudover tilhører isotopen en af de fire radioaktive familier: uran-familien, Actinium-familien, thorium-familien eller neptinium-familien. hvilken familie lyder spørgsmålet???...
  • Afgangsprøve

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at skrive spørgsmål ned, så jeg ved, hvad jeg skal skrive i mit essay Foreksempel: Hvorfor starter mobning? Hvordan kan mobning påvirke samfundet? Hvad kan der gøres for at modvirke mobning?
  • små startup virksomheder ramt af kriser. Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej, Nogen der ved hvorfor små nye virksomheder er særligt sårbare overfor kriser, som fx covid-19 og krigen i Ukraine har udløst.
  • PLS HJÆLP ( PROJEḱT UGE)

    Forumindlæg
    jeg skal finde et emne som passer til temaet (på vej) som jeg kan lave et projekt til men har ingen ide er der nogle der maybe har ideer.
  • SRP - Biologi og Psykologi om spiseforstyrrelse

    Forumindlæg
    Hej alle Skal igang med at skrive SRP omkring spiseforstyrrelse. Har i gode idéer til hvordan man kan få båede psykologi og biologi ind i en problemformulering?
  • Hjælp omkring Produkt til OSO opgave - Bioanalytiker

    Forumindlæg
    hej, her i næste uge skal jeg i gang med min OSO opgave, jeg ved allerede nu at jeg gerne vil skrive omkring bioanalytiker, men har svært ved at tænke på hvilket produkt jeg kunne komme med, håber i kan hjælpe her inde... tak på forhånd :-)
  • Hvad skal en perspektivering indeholde?

    Forumindlæg
    Kan nogle hjælpe med at forklrer hvordan en god persoektivereing skrives og hvad den skal indeholde?
  • Må man skirve "jeg" i..

    Forumindlæg
    Må man skrive jeg i essay genren?
  • Praktik i 9.klasse

    Forumindlæg
    Hej jeg skal i praktik i uge 47 og jeg ved virklig ikke, hvad jeg skal tage. Jeg vil gerne havde noget i UK eller US og jeg vil gerne havde at det er lidt naturfagligt orienteret og helst ikke for politisk. Er der nogle der har et froslag? På forhånd tak kh A
  • Israel-Palæstinakonflikten

    Forumindlæg
    Hej jeg hedder Sander Klitgaard og går i 9 klasse. Vi har vores første eksamnen i 9, og vi ved ikke helt hvilket produkt vi kan lave til vores fremlæggelse. Vores hovedemne i klassen er grænser, og vi har valgt at gå i dybden med "Jødeforfølgelse" og hermed er det meget aktuelt at si...
  • Afbrænding af magnesium

    Forumindlæg
    Hvordan ved man, at der vil ske en reaktion mellem magnesium og dioxygen som vil danne stoffet magnesiumoxid? Vi har lært om spændingsrækken - er det den man skal benytte, for at vurdere om denne reaktion vil ske? Kan man benytte spændingsrækken til (udover det om at vurdere om en reaktion mel...