Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 17601 til 17620 af 29670
  • biologi b - niveau

    Forumindlæg
    hej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan??
  • Sætningsanalyse - HJÆLP!?

    Forumindlæg
    Hej, Er der en der kan hjælpe os med at løse den her? Vi kan simpelthen ikke blive "enige" om hvad der er rigtigt. Analyser følgender sætninger: 1. In Moodle you can find many interesting things (Forklar også din analyse af "In Moodle") 2. The nice students gave the teach...
  • Det gyldne rektangel konstruktion

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er i gang med at skrive SRP om det gyldne rektangels konstruktion. Jeg forstår ikke analysen af det, håber der er nogen som kan hjælpe! :-)
  • Interpreter of Maladies

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med en analyse af en novellerne i Jhumpa Lahiris novellesamling, Interpreter of Maladies?
  • HASTER, RETTELSE AF DRØMME I KØBENHAVN!!!:)

    Forumindlæg
    Hjælp til at rette min analyse af drømme i københavn hurtigts muligt. Tror for det meste det er grammatik fejl.
  • Fædrelandssang

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal analysere og fortolke Helge Rodes digt: som en rejselysten flåde. Har brug for hjælp til at komme i gang? På forhånd tak.
  • SRP KILDEHJÆLP

    Forumindlæg
    Hej, er jeg igang med at skrive srp og skal til at analysere en selvvalgt kilde, jeg har valgt et maleri og ville lige spørger om maleri er et førstehåndskilde eller andenhåndskilde?
  • Hjælp til feedback

    Forumindlæg
    Er der en som vil læse en af mine analyser og give feedback? Det er en diskursanalyse af Ronald Reagans tale den 14. April 1986. Tak på forhånd:)
  • Jeg vidste slet ikke, at du var så hellig

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har lavet en analyse og fortolkning af novellen, men jeg mangler stadigvæk at lave en perspektivering, som placerer den litteraturhistorisk. Er der nogen der kan hjælpe mig med det???
  • hjælp til digt

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et foreslag til et godt digt?? Der skal helst være mange vers i... Skal bruges til analyse og sammenligning af enden høstsang for majbølle menighed, fædrelandssang eller i østen stiger solen op.
  • idealisme og realisme, georgien konflikt.

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere Georgien- konflikten udfra både realistens og idealistens synsvinkel. Men jeg er helt på bar bund. Nogle der kan hjælpe? På forhånd tak.
  • perspektivering eller ej?

    Forumindlæg
    hej :) ift. perspektivering - er det så noget man skal inkludere i sin analyse, selvom det ikke fremgår i opgaveformuleringen? eller er det blot en mulighed at inkludere det? hvis man skal - skal den så bare komme i forlængelse af fortolkningen?
  • Opbygning af tale

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere to taler, men jeg er i tvivl om hvordan man forklare opbygning, håber i kan hjælpe..ps. hvis i har nogle papirer om det må i også gerne sende det :)
  • Social arv

    Forumindlæg
    hej allesammen jeg har ldt problemer med det her spørgsmål håber i kan hjælpe :) Analyser hvorfor HHX er god til at bryde den sociale arv
  • Valgaften kort film!

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret filmen? Kan ikke helt fastslå point of no return! hvor mener i dét er?
  • Ananlyse af "I want a wife".

    Forumindlæg
    Er der nogen her der ligger inde med en analyse af teksten "I want a wife" som er skrevet af Judith E. Brady...
  • Pia Tafdrups digt: Nature morte

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en analyse og fortolkning af Pia Tafdrups digt "Nature morte", hvilket jeg godt kunne bruge lidt hjælp til at komme i gang med. På forhånd tak
  • diget 'Aften' af Tom Kristensen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har også brug for en analyse af digtet ' Aften' af Tom kristensen. nogen er kan hjælpe?
  • Identitet - afgangsprøven i mundtlig dansk

    Forumindlæg
    Jeg har trukket identitet i mundtlig dansk og aner ikke, hvilken tekst jeg skal analysere og arbejde med.. Nogen ideer?
  • Haster

    Forumindlæg
    Ville bare høre om der er nogen som har analyseret og fortolket Adam Oehlenschlägers ’Jesu Christi Liv i den gientagne Natur’!?!? og om der var mulighed for at jeg kunne kigge lidt på det!?