Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17661 til 17680 af 153957
  • Algevækst og absorbans..

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og skal skrive biologi rapport. Men kan ikke rigtig finde ud af at fordybe mig i teori delen, mht hvad absorbans egentligt er. Nogle der kan hjælpe mig?
  • Biologiprøve om?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg står og skal have biologi prøve imorgen tidlig kl 8.00 . Jeg ved det skal handle om Kredsløbet og noget i den stil. Nogle der ved, hvad jeg skal læse på, til imorgen?
  • fagbegreb

    Forumindlæg
    hvad betyder det her i biologi et "fagligt begreb" nærringstoffer opbygning: fænomener: bestandele henstande 17. egenskber 18. Et molekyle 19. genstand. r
  • Celler

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der vil kigge min noget af min biologi rapport igennem. Det er cirka en side som jeg meget gerne vil have kigget igennem. Håber på at der er nogle der vil hjælpe mig.
  • Celler

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der vil kigge min noget af min biologi rapport igennem. Det er cirka en side som jeg meget gerne vil have kigget igennem. Håber på at der er nogle der vil hjælpe mig.
  • Ilt bindingskurve

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til eksamen i biologi B i morgen, og forstår virkelig ikke iltbindingskurven og dermed bohr effekten. (Side 136 i fysoligi, fra molekyle til individ) Har virkelig brug for hjælp!
  • B15 måling af næringsstoffer?

    Forumindlæg
    hej! Jeg har fået en opgave i en biologi aflevering, der hedder: hvorfor kan en B15 måling fortælle noget om tilførslen af næringsstoffer til en sø? nogle der kan hjælpe mig med den?
  • Hjælp!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Min søster og jeg laver spørgsmål omkring Global opvarmning...Kan i ikke komme med nogle spørgsmål bare 3...Om global opvarmning, til biologi!! Please!!! Vil betyde meget!!
  • Muldbund & Morbund

    Forumindlæg
    Hej alle. Er igang med at lave et Powerpoint til en Biologi fremlæggelse. Har søgt alt om Muldbund & Morbund og har virkelig brug for at vide hvad det er. Håber i kan hjælpe.. MVH. Anders
  • Planters vandhusholdning - please mangler virkelig hjælp

    Forumindlæg
    hejsa :) jeg er lige igang med en biologi-rapport, som skal afleveres meget snart... spørgsmålet lyder: 1. Giv en forklaring på hvordan planter optager vand gennem rødderne?
  • Abiotiske og biotiske faktorer

    Forumindlæg
    Hej Jeg står og skal til eksamen i biologi på fredag, og er derfor kommet i tvivl om en ting. Jeg skal forklare hvad biotiske faktorer er i et vandløb Håber der er nogen som kan hjælpe den eksamensangste mig.
  • Ufuldstændig og co-dominans??

    Forumindlæg
    Kan nogen hjælpe med nogle begreber i biologi? Der er codominans, som er når begge allele gener kommer til udtryk. (dominerer lige meget) hvordan adskiller den ufuldstændige dominans sig fra codominans fog hvordan fungerer dette?:)
  • Energiomsætning

    Forumindlæg
    Hej Har biologi rapport for, og skal beregne Energiomsætningen pr min (kJ/min), energiomsætningen pr. døgn og energiomsætningen pr kg pr min, nogle der ved hvordan man gør det? Tak :)
  • studieretningsprojekt

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg skal finde et emne til mit Studieretningsprojekt, hvor min kombination af fagende er historie og biologi.. ville høre om der var nogle som kunne hjælpe mig ang. et relevant emne.. er løbet lidt tør for ideer. tak Hilsen Cecilie
  • hjælp til synopsis

    Forumindlæg
    vi er igang med at lave en "prøve-synopsis" i biologi, men jeg er lidt i tvivl om, hvordan man præcis gør.. hvad skal den indeholde osv.. nogen der kan hjælpe?
  • Elisa test

    Forumindlæg
    Hej. vi har lavet en Elisa test til biologi og skal derfor lave en rapport. under diskussionen er der et spørgsmål der hedder " hvorfor er der både en negativ og positiv kontrol i testen?"
  • Bakterieceller

    Forumindlæg
    Jeg har en biologi opgave der skal afleveres i næste uge om celler og jeg har et spørgsmål jeg ikke har et svar på: Ville det være en fordel for en bakteriecelle at være større? og hvorfor? På forhånd tak (:
  • SRP

    Forumindlæg
    hey. jeg skal skrive i biologi og fysik om miljøets påvirkninger som kan resultere i kræft.. er der nogle der har nogle links hvor jeg kan læse om det .. eller nogle bog henvisninger..
  • Fra 2g til 2hf??

    Forumindlæg
    Halløjsa.. Kan man godt flytte fra 2g til 2hf?? Har afsluttet alle de fag man har i 1hf undtagen NF. Har afluttet biologi og fysik men har ikke haft geografi, men har derimod haft kemi.
  • Gode idéer

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at læse min opgave igennem? Jeg kunne bruge lidt gode idéer, kritik eller rettelse. Jeg skriver om pesten i fagene Biologi/Historie.

Søgninger relateret til biologi a skriftlig