Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 17661 til 17680 af 135334
-
Metode - Religion B og dansk A
ForumindlægJeg skal aflevere min AT-synopsis på fredag og er meget dårlig til metoder, hvilket jo er ret vigtigt i AT. Jeg tænker at bruge begrebsanalyse og ritualanalyse i religion og nykritisk metode i dansk. Tror I det er tilstrækkeligt? Min problemformulering ser sådan her ud: Hvad er madens betydn... -
SRP - Mat A & Fysik B
ForumindlægHej derude, jeg har lige fået min problemformulering og har ligget syg i en længere periode så håbede på at jeg kunne få lidt hjælp/inspiration vha. jer! Min problemformulering lyder som følger: * Beskriv luftmodstanden som ekstra kraft og forklar hvorledes den afhænger af objektets fysiske ege... -
SRP - Mat A & Fysik B
ForumindlægHej derude, jeg har lige fået min problemformulering og har ligget syg i en længere periode så håbede på at jeg kunne få lidt hjælp/inspiration vha. jer! Min problemformulering lyder som følger: * Beskriv luftmodstanden som ekstra kraft og forklar hvorledes den afhænger af objektets fysiske ege... -
Projektopgave 4C, Mat B, HHX
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med opgave 4 ? -
Dansk Prøveform B danskfaglig tilgang
ForumindlægSkal man forklare hvorfor man har anvendt de danskfaglig tilgang som man har brugt? -
Hjælpelærer til forberedelse af fysik C/B
ForumindlægHej! Jeg bor i Vanløse og mangler en hjælpelærer i fysik. Om en måneds tid skal jeg starte på et turbokursus, hvor jeg skal studere fysik fra 0-B niveau. Jeg mangler hjælp til at forberede mig! Både til undervisning og til at give mig relevante opgaver, der lærer mig grundlæggende færdigheder o... -
Musik C eksamen, hvordan?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her og skal til musik c eksamen her om ca 1 uge. Jeg er meget i tvivl om hvad det går ud på, vi har fået meget dårlig information. Nogen der evt kunne beskrive forløbet af en hel musik c eksamen? Evt. hvad krav der bliver stillet.? Mvh. Casper -
Historie eksamen imorgen!!! hjælp
ForumindlægHej hej :) jeg sidder med min sidste eksamen lige nu, en 24-timers Historie A eksamen.. Der er meget forvirring i min klasse om hvor vidt man skal lave en synopsis eller en disposition, så hvis der er nogle der ved det må i meget gerne lige sige til.. tak tak -
Eksamen bioC råd
ForumindlægSagen er den at jeg skal op i biologi om et par dage. Jeg har læst (og forstået) pensum, og lavet dispositioner til alle spørgsmålene. Men mit spørgsmål er så hvordan jeg scorer en høj karakter til eksamen? Nogen der har været til eksamen i bioC der har nogle råd? -
Hvad vil det sige - adgangskrav.
ForumindlægHej "Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået." Forstår godt at man ENTEN skal have fysik b og kemi b ELLER fysik b og bioteknologi A. Men hvad mener de med at de skal være beståe... -
Hjælp, eksamen d. 15/1!. Det haster
ForumindlægHej SP. Jeg skal i eksamen d. 15. så har jeg brug for hjælp.. Er hat til fysik/kemi Jeg skal følgende komme op i ( måske ) ________________________ Fotosyntese Alkohol Radioaktivitet Magnetisme Syrer og baser, salt ___________________ Så hvis der er nogen, der vil forklare om disse ting. Og h... -
DISPOSITION TIL MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHar fået at vide at det er en god ide at lave en disposition til mundtlig eksamen. Hvordan skriver man en? og hvordan skal den "fremlægges" for lærer og censor? hvordan ville i definere en GOD indledning, til fx en novelle analyse? Vær sød at giv nogle eksempler hvis i kan det :) -
EKSAMEN IDRÆT! SPØRGSMÅL!
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i idræt. Vil høre om nogen kan hjælpe mig med at finde information om følgende: 1. Højdespring teknik og konsekvens af forkert teknik 2. 100m løb teknik 3. Slagteknik i badminton, hvordan de forskellige slag laves -Og så opvarmning til badminton og atletik! På forhånd tak -
historie eksamen 2009
ForumindlægHej mennesker (: Jeg skal til historie eksamen her på tirsdag.. er der nogen der ved hvordan det foregår? Vi har valgt 24 timer til at forberede os i, og jeg ved at vi får omkring 10-15 sider vi skal læse... men er der spørgsmål til teksten/erne, eller ?? Ved faktisk ikke hvad jeg skal heh xD -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej peeps! Tænkte på; hvis jeg nu trækker en tekst til den mundtlige eksamen fra romantismen, hvordan ved jeg så at det er fra romantismen???? Jeg mener, det kan vel være svært helt præcist at sige hvilken litterær tid teksten kommer fra? og det ville jo være katastrofalt hvis man gav teks... -
Gode råd til old eksamen
ForumindlægJeg skal op i oldtidskunstskab på fredag og det ville være fedt hvis der var nogle, som kunne komme med nogle gode råd? Hvilket emner der er gode at snakke om? Hvordan teksten skal analyseres? Skal teksten inddeles i afsnit? Fortæl hvordan i gjorder til eksamen og måske hvad i kunne have gjort ... -
Forståelse af røntgenspektrum til eksamen.
ForumindlægHar problemer med at forstå røntgenspektrummet. Det er en illustration i vores bog, som giver endnu minde mening for mig. Normalt i bogen når et spektrum bliver nævnt, er der illustrationer af et linjespektrum. Men det her vises ved røntgenspektrummet: http://ibog.orbitbastx.systime.dk/typo3... -
HISTORIE EKSAMEN HJÆÆÆLP
ForumindlægHej folkens:) Jeg skal her om ikke ret lang tid til FSA historie eksamen, og er helt lost. Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre ud over at læse i min bog, for når jeg læser, har det det som om jeg ikke får så meget ud af det. Håber nogle kan give mig nogle gode links omkring dette:) -
Mundtlig biologi eksame
ForumindlægHej derude. Jeg har biologi på A og skal til eksamen i det. Er der nogle derude som kan fortælle mig hvordan jeg skal bygge det op? Jeg har trukket et emne og fået 3 artikler. Forstår ikke helt hvad og hvordan jeg skal gøre. Det ville være en stor hjælp hvis en eller anden som har væ... -
akut hjælp til eksamen i morgen!!!
ForumindlægHej alle sammen, Skal op til eksamen i morgen, og har et spørgsmå, som vil hjælpe mig med at forklare kulstofkredsløbet bedre: Hvorfor og hvordan er det at planter og dyr udleder co2 når de bliver nedbrudt? Forklaringen må gerne være meget simpel, da biologi ikke er min stærke side, og der ikk...
