Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 17661 til 17680 af 46442
-
Karakter for de skriftlige eksamener..
ForumindlægHvornår får man egentlig karakterne at se fra de skriftlige eksamener? -
idræt
ForumindlægHvad er forskellen at have IDRÆT på C og idræt på B Nogen der evt. har idræt på B ? Og hvad laver i ? -
Spansk skriftlig årsprøve
ForumindlægJeg sidder og skal til spansk skriftlig årsprøve i morgen, og jeg føler bestemt også, at jeg har rimelig godt styr på alle mine notater. Men kan man finde ud af på nogen måde hvad for et overordnet "emne" opgaven kommer til at handle om? Nogle af de foregående eksamener i spansk skrif... -
hjæææææææælp haster
Forumindlægbud på hvilke underemner man kunne skrive til middelalderen og evt. tekster til underemnet:-) på forhånd tak -
hjælp til afsætningseksamen A
Forumindlægjeg har skrevet om hvordan Vestas kan markedspenetrere sig på det kinesiske marked. Aner ikke hvad jeg skal fremlægge om projeket, da jeg synes at alt det relevante er med. Nogle der kan hjælpe? det ville jeg være taknemmelig for.. -
Fsa spørgsmål..
ForumindlægEr der nogle der ved hvad der er bedst at starte med mht. til en mundtlig prøve, atså hvis man trækker en novelle, er det så bedste man begynder med at fortolke eller først starte med de generelle oplysninger, f.eks. årstal etc. Og starter eleven med at snakke, eller udtales der nogle spørgsmål ... -
Tutor
ForumindlægHej er der nogen gode matematik tutor til universitetsniveau her, som bor i kbh ? Tak -
Vejledende besvarelse af eksamenssættet
ForumindlægEr det nogen som har vejledende besvarelse af eksamenssættet i skriftlig matematik HF C-Niveau juni 2012? Sættet er fra junieksamen, mandag den 4. juni 2012. -
Studierapport (AT)
ForumindlægSkal Studierapporten vedlægges til synopsen? -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHvordan vil I lave mundtlig matematik prøve ? Kom med gode foreslag, har selv tænkt på farvekort med stik ord og formler? Så det ser pænere ud, men ellers nogen idé'er er pisse nervøs ? -
eksaminer i 1.g
ForumindlægHej. Har lige været til to grunforløbseksaminer, men kommer der flere eksaminer? Skal jeg afslutte mine C-fag eller? Har ikke styr på det. Tak på forhånd. -
Eksamensspørgsmål medicin KU
ForumindlægEr der nogen, der ved om de udtænker helt nye eksamensspørgsmål hvert år? Eller er der tale om parafraseringer af gamle eksamensspørgsmål fra de forskellige år som sættes sammen - eller måske en blanding af begge? -
Eksamensbevis
ForumindlægBevis for studentereksamen og eksamensbevis er det samme ikke ? -
Psykologisk undersøgelse af Fysisk fravær
ForumindlægHej Studieportal Jeg stor og skal lave en rapport af fysisk fravær på gymnasie elever og Hf elever - og om der er en sammenhæng mellem om den ene gruppe har mere/mindre end den anden. Men jeg mangler ideér til Analyse og teori - hvad man kan hive med ind af relevant teori. Tænker lidt om so... -
prøveeksamen hjæææælp
ForumindlægHvad går det ud på? Er det svært? -
SRO oplæg
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne vide hvordan jeg skal forsvare i mit mundtlige oplæg til SRO (Biologi og kemi). Altså hvad skal jeg komme ind på, og jeg har skrevet om meget, så hvordan skal jeg vide og udvælge de bedste konklusioner og problemstillinger? -
bevis for gitterligning
ForumindlægHej alle Nogen, der kan hjælpe mig med at bevise gitterligning? Pfh. tak -
er der en der vil rette min stx Mat A?
Forumindlægjeg ønsker ingen kommentar mht. opgave 14. jeg føler mig dum. det kan jeg slet ikke leve med. tør aldrig mere se min lærer i øjnene. og lige frem at skrive at jeg ikke kan gennemskue den.. tror censoren griner af mig jeg har haft matematik i 3 år og kan jeg ikke finde ud af at beregne rumfange... -
Teknologi A - Er det svært?
ForumindlægJeg skal snart på gym og har tænkt at vælge Tek a Design A som linje. Er det svært og hvad har i lært om i faget/fagene? Og gør det en stor forskel hvis man vælger Matematik i A fra starten af eller hæve det efter 2.g? -
F/K afgangseksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal op til en prøveeksamen i f/k i næste uge, og selvom det "bare" er en prøveeksamen, vil jeg selfølgelig stadig gøre det bedst muligt! Jeg har nogenlynde styr på de emner jeg skal op til (magnetisme, syrer & baser, luft), men da vi har en lærer som ikke har fortalt o...
