Fysik
F/K afgangseksamen
Hej :)
Jeg skal op til en prøveeksamen i f/k i næste uge, og selvom det "bare" er en prøveeksamen, vil jeg selfølgelig stadig gøre det bedst muligt!
Jeg har nogenlynde styr på de emner jeg skal op til (magnetisme, syrer & baser, luft), men da vi har en lærer som ikke har fortalt os NOGET om hvordan processen (altså selve prøven) skal foregå, altså om vi først skal snakke noget teori og sådan nogle ting, kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig at måske få det at vide...
Håber at der er nogle der kan forklare det :)
Svar #1
21. juni 2014 af CamillaAagedal (Slettet)
Jeg ved ikke om det er forskelligt fra skole til skole, men da jeg var til eksamen i fysik/kemi i 9.klasse kom vi ca. 5 ind af gangen. Vi trak hver vores emne og blev placeret rundt i lokalet. Læreren og censor kommer så rundt til alle, hvor man får mulighed for at præsentere emnet og fortælle hvilket forsøg man vil udføre, og hvad man har tænkt sig at gøre. Det kan sagtens være du bliver spurgt om noget teori første gang de kommer hen. De går så videre til næste mand, og du skal nu gå igang med at opstille dit forsøg og tænke over, hvad du vil fortælle næste gang. De kommer hen til dig og du fortæller om dit/dine forsøg og udføre det/dem og snakker om lidt teori. Du får i mellem tiden eller efter du har snakket nogle spørgsmå,l som du skulle kunne besvare. Sådan foregik det sidste år, da jeg var til eksamen.
Skriv et svar til: F/K afgangseksamen
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.