Fysik
Fysik B eksamen
Svar #2
22. juni 2025 af bbvbb
Jeg har noter til:
Astronomi
Bølgefysik
Elektricitet
Kernefysik og radioaktivitet
Mekanik i 1 og 2 dimensioner
Varmeenergi
Lys
Der er illustrationer med, faktisk til hvert emne og de stikord jeg fik jeg emnerne.
Svar #3
22. juni 2025 af bbvbb
Hvis du deler din mail med mig sender jeg gerne noterne gratis til dig. Jeg fik 12 til fysik A mundtlig eksamen.
Svar #4
22. juni 2025 af Stressed
Jeg har også vedhæftet eksamensspørgsmålene
:)
Svar #6
22. juni 2025 af bbvbb
#4 Tusinde tak! Jeg ville elske din noter. Jeg har delt min e-mail med dig, jeg hober det virker, jeg er meget ny til den her platform
Jeg har også vedhæftet eksamensspørgsmålene
:)
Ja
Svar #8
22. juni 2025 af bbvbb
"Alt" betyder jeg har alle stikord. "Intet" betyder har ingen af stikordene og "ikke" betyder hvad jeg mangler af stikord for at have alle.
1) Alt
2) Intet
3) Ikke Kirchhoffs 1. lov
4) Alt
5) Alt
6) Ikke absorption af radioaktiv stråling
7) Ikke nukleonsyntese
8) Ikke afstandsbestemmelse, universets alder, Big Bang, den kosmiske baggrundsstråling, universets sammensætning
9) Ikke tryk og opdrift
Svar #9
22. juni 2025 af bbvbb
Der er en gymnasielærer i fysik som deler tavlenoter fra undervisningen i sine TikToks. Det er til næsten alle emner:
Svar #10
22. juni 2025 af Stressed
"Alt" betyder jeg har alle stikord. "Intet" betyder har ingen af stikordene og "ikke" betyder hvad jeg mangler af stikord for at have alle.
1) Alt
2) Intet
3) Ikke Kirchhoffs 1. lov
4) Alt
5) Alt
6) Ikke absorption af radioaktiv stråling
7) Ikke nukleonsyntese
8) Ikke afstandsbestemmelse, universets alder, Big Bang, den kosmiske baggrundsstråling, universets sammensætning
9) Ikke tryk og opdrift
Det lyder fantastisk, hvis du vil dele det med mig :)
Jeg kender godt til ham på TikTok, har kigget dem igennem for at prøve at få en fornemmelse, tak
Skriv et svar til: Fysik B eksamen
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.