Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17681 til 17700 af 156873
  • Skr Dansk årsprøve - Kan man forberede sig???

    Forumindlæg
    Hey!Skal til skr dansk årsprøve tirsdag og ville bare høre om der var nogle der havde nogle gode tips til forberedelse, eller om man simpelthen ikke kan forberede sig (uden det skal være tidsspilde..)
  • Eksamen og rapport - sammenhæng?

    Forumindlæg
    Jeg har lavet den dårligste rapport, hvor jeg synes det er svært at snakke om noget derfra fordi de er så dårligt. Er det muligt, når man nu har lavet sådan en dårlig rapport, at man kan få en nogenlunde karakter til eksamen alligevel??
  • Skr. årsprøve tilbage?

    Forumindlæg
    Får man sin skr. årsprøve og eksamen tilbage, eller får man bare en karakter?
  • Engelsk grammatik - Video 6 - Afstemningen er afsluttet

    Forumindlæg
    Filmen er lavet af Tobias Juhler Maureschat og Ditlev Kiersgaard Frisch fra Virum Gymnasium. I videoen omtales en test. Du kan se testen her. Stem på denne video ved at sende VIDEO 6 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takst) Dette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde ...
  • terminsprøve

    Forumindlæg
    hej ... jeg skal til teminsprøve i dansk her på mandag.. Har I nogle gode tips til hvordan man kan forberede sig dertil..?
  • Lektiehjælptil Dansk

    Forumindlæg
    Søger lektiehjælp til dansk enten online eller ved fremmøde, 3.g... bor i 'sønderborg 6400
  • Skirftlig eksamen 2009

    Forumindlæg
    Hey hey Er der nogen der ved hvordan de vurderer dette års skriftlige eksamen i matematik A-niveau. Som mange nok ved var der jo en opgave i sættet der "frøs" lommeregneren, men hvad betydning har det for vurderingen af opgaverne?
  • Hvordan bliver jeg bedre?

    Forumindlæg
    Jeg er så heldig (!) at jeg har fået verdens dårligste engelsklærer, og gennem 1.g er mine karakterer blevet lavere og lavere..Nogen der ved hvordan jeg selv kan blive bedre til engelsk på egen hånd, uden at jeg skal tage ekstra kurser, tage på udlandstur el.lign hvor jeg skal bruge en masse peng...
  • Skal jeg tage supplerende matematik A?

    Forumindlæg
    Jeg er lige blevet student og vil gerne læse Biologi på universitetet. Har gennemsnit til at komme ind (en del højere end krævet de seneste år), men fik desværre 00 i mundtlig matematik A. Fik 7 skriftligt, har 4 i mdt årskarakter og 7 i skr årskarakter - så mit spørgsmål er: har jeg bestået mat ...
  • Hjælp det haster!!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er en pige i ottende klasse, og skal imorgen have en 4 timers skriftlig fremstilling. Jeg vil imidlertidigt gerne vide om der er nogen, der kan fortælle mig hvilket valgmuligheder for opgaver der var i "opgavesættet" fra 2007 og 2008 .. F.eks om det var novelle, avisartikeler...
  • Forskel på problemformuleringer/arbejdsspørgsmål?

    Forumindlæg
    Hey alle. Nogen der kan forklare mig forskellen på problemformuleringer og arbejdsspørgsmål? Og hvad jeg skal bruge hvornår?
  • SRP farvestoffeer i sodavand

    Forumindlæg
    Nogen som har en SRP liggende, som jeg må kigge på, der omhandler farvestoffer ? Hilsen Jeres ven
  • Hjælp geografi

    Forumindlæg
    Hej er der nogle af jer, der har nogle geografi noter, jeg kan få. Det haster skal op på torsdag.
  • VIL I IKKE NOK SVARER :-( jeg er nervøøøs

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal til samfundsfags eksamen (FSA) på mandag og ville derfor høre om der var nogen, der kunne forklare mig, sådan punkt for punkt, hvordan samfundsfags eksamen foregår..? Og desuden om der var nogle specielle ting, jeg skulle være opmærksom på?
  • Tips til Prøve

    Forumindlæg
    Heij Allesammen ., Skal nemlig have terminsprøve i skriflig matematik imorgen. Så hvis i har nogle råd, så fyr af med dem. Har nemlig hørt at skriflige matematik er meget svært På Forhånd tak.
  • aflevering

    Forumindlæg
    vil der ske noget hvis man glemmer at aflevere 1 matematik aflevering ud af de 25 man har på hele året? Udover at få fravær. Men man vil veil ikke få problemer med at få lov til at komme op til eksamen?
  • Gode råd til Fysik Eksamen

    Forumindlæg
    hej allesammen hej allesammen og tak for jeres gode råd, jeg vil bare spørge om i har nogen gode råd til fysik skr. eksamen imorgen ?? hvordan jeg kan komme op og få et 10 tal, hvad skal jeg huske osv... på forhånd tak :-)
  • Vejledende eksempler på eksamensopgaver MatA?

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan anbefale denne her bog? http://lru.dk/butik.aspx?c=Item&category=5324&item=32293
  • Spørgsmål vedr. matematik årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg står og skal op i en matematik årsprøve her imorgen, og mener selv jeg har øvet mig forholdsvis godt ved at regne div. tidligere opaver ud. Men, nu slår det mig pludselig den tanke, om årsprøven minder om den såkaldte terminsprøve man havde i folkeskolen - Altså på det grundlag, at den årsprø...
  • Eksamensopgaven fra 2005: Genesis

    Forumindlæg
    Hej.Jeg er ved at træne til terminsprøven i skriftlig fysik, og så stødte jeg på opgave 5: Genesis fra sættet 2005:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhnst-2005-7-3.pdfOpgave a og c er ikke noget problem, men jeg er i tvivl om opgave b: Bestem størrelsen af sattelitens h...