Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17681 til 17700 af 34519
  • AKUT AT IMORGEN!

    Forumindlæg
    Hvad er fordele og ulemperne ved filmanalyse, komparativ analyse, og oldtidskunskab stilistisk analyse? Skal bruge det til eksamen imorgen!
  • Metaller hvad kan jeg udover det standarde komme ind på!

    Forumindlæg
    Hej, hvis jeg nu trækker metaller til eksamen. Hvilke ting udover det sædvanlige som Metaller i periodiske system, danner positive ioner, egenskab o.s.v Hvad eller ?
  • Samfundsfag: uddannelsessystem

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal fortælle om det danske skolesystem contra det amerikanske skolesystem til eksamen. Nogen som ved hvad jeg skal lægge vægt på og fortælle? På forhånd tak :) Anne
  • psykoanalysen

    Forumindlæg
    hej :):) jeg skal jo til AT eksamen imorgen, og derfor hører om nogen vil læse det jeg vil sige om psykoanalysen?
  • Spansk Noter?

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp til spansk noter, har haft faget i 3 år og kan ikke et ord. Og skal til eksamen i det ? kunne godt bruge ordliste over de vigtigste ord, billedbeskrivelse, osv. osv.
  • uddannelsessystem

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal fortælle om det danske skolesystem contra det amerikanske skolesystem til eksamen. Nogen som ved hvad jeg skal lægge vægt på og fortælle? På forhånd tak :) Anne
  • kender i ?

    Forumindlæg
    kender i en tekst der handler om racsisme.. min veninde skal bruge den til hendes dansk eksamen nu her :D -hjælp hende, hvis i kender en tekst.
  • engelsk tekst: They’re lethal

    Forumindlæg
    Er der nogle, som har denne tekst eller har et resume af den? Jeg skal til engelsk eksamen i morgen og aner selvfølgelig ikke, hvad den handler om :-s
  • problemstilling HJÆLP

    Forumindlæg
    Skal lave en problemstilling til min eksamen imorgen om karrierekvinder og børn... Håber der er nogen der kan hjælpe...
  • Fortsætter A-niveau

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider, hvor man kan øve sig til terminsprøve/eksamen i fransk forsætter A niveau? Tak på forhånd
  • Eksamenssæt og reformen

    Forumindlæg
    er eksamens sættende ændret fra reformen, eller bruger man de samme prøve opgaver som man gjorde før reformen..
  • Taksonomi, please hjælp

    Forumindlæg
    Hej, jeg kan ikke huske, hvad de tre taksonomiske niveauer i samfundsfag gik ud på? Vil I ikke nok hjælpe? jeg skal op til eksamen :( Tak på forhånd
  • SYRE/Base, Hjælp tak. Haster!

    Forumindlæg
    Hej, Til eksamen i morgen hvis jeg trækker om syre/base skal jeg så bruge saltsyre til mine forsøg? Jeg ved der er andre slags syrer. tak på forhånd
  • værdigpolitik og blokpolitik(haster)

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen imorgen og har problemer med at forstår hvad blokpolitik og værdig politik er. håber i også kan komme med et eksempel som hjælper mig på vejen på forhånd tak :-)
  • The man with ten personalities

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som har resume af the man with ten personalities. Jeg skal op til den mundtlige eksamen om en uge, men kan ikke finde ud hvis jeg sammenligner det med en outsider tema. på forhånd tak!
  • Hovedstilstandslinjen og hovedopholdslinjen?

    Forumindlæg
    Hej guys. Jeg sidder og læser op til min NG-eksamen, og jeg er faldet over disse to begreber, og jeg skal bare lige være sikker: betyder de ikke det samme? - Tak på forhånd
  • socialisme(haster)

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen imorgen og er usikker om nogen begriber i socialisme, håber i kan hjælpe.?:-) hvad er primære sekundære og tertiære? på forhånd tak
  • Model (afsætning) når man taler om eksport

    Forumindlæg
    Hej, Hvilken model i afsætning faget er bedst at bruge når man taler om eksport? :) Håber du kan hjælpe. Det er til erhvervscase eksamen. Oddervognen.
  • NATURGEOGRAFI?

    Forumindlæg
    Hej har nogen af jer været op til Naturgeografi eksamen? Hvis ja, hvordan foregik det? og hvordan klarede i jer? Nogle gode tips til os andre? :D Eller andet?
  • Bark og oplysning - HASTER

    Forumindlæg
    Hej, Barokken er fra 1630-1740 og oplysningen fra 1690-1800.. Er de to det samme? Altså i oplysningen er det jo det fornuftige, er det også det i barokken? Altså, hvad er forskellen/ligheden mellem de to? Haster meget.. Eksamen i morgen Tak