Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 17701 til 17720 af 28984
-
Mennesker - billeder
Forumindlæghej, jeg skal analysere nogle kunstværker om mennesker, menneskelige følelser og menneskelige relationer. Er der nogen der kender nogle gode værker som jeg kan bruge til det ?? På forhånd tak :) -
Mikroskopi af kræftformer
ForumindlægHejsa Vil spørge jer om, hvordan man analysere forsøgsresultater af figur til sin SRP? Det er nogle figur jeg fundet i forsker videnskabelig artikler indenfor to områder af nuværende kræftforskning -
Musikanalyse af Don't look back in anger!
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med at analysere et vers og et omkvæd + lave en soundbox til verset og omkvædet af sangen don't look back en anger?? -
Kildekritik - eksamensforberedelse!
ForumindlægHej. Jeg sidder til en 24- timers årsprøve i historie og skal analysere en historisk kilde. Min kilde er bare en oversættelse af en ældrer beretning. Men gør det så kilden til en sekundær kilde? MVH Morten -
metodisk
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig ? jeg står og skal til eksamen snart og skal lave en metodisk analyse men har fuldkommen glemt hvad det er ? kan jeg få det afvide i korte træk? -
SRP-hjælp mod betaling
ForumindlægHej. Jeg er igang med min SRP, men kunne godt bruge lidt hjælp til mit analyserende spørgsmål i samfundsfag. jeg har materialet, men er tidspresset. Skriv hvis du vil hjælpe. Prisen finder vi ud af, er villig til at give en del. -
Fordel og ulemper
ForumindlægHej folkens Tænkte om nogle kunne svare på hvad fordel og ulemperne er disse metoder Hplc. Nmr-spektroskopi. Tlc og smeltepunkt analyse Håber nogle kan svare -
Tysk assistance - haster!
ForumindlægTil teksten "Spuck vor ihr aus", er virkelig forvirret! Nogle der har noget analyse, nogle noter?? Et eller andet?? Det vil virkelig blive værdsat! -
Historieopgave om heksebrændinger i middelalder
ForumindlægHejsa. Jeg skal i gang med at skrive en historieopg. om heksebrændingerne i middelalderen. Jeg er bare meget i tvivl om hvad jeg kan analyser under det emne,nogen der har nogle idéer? -
Skriget, edvard munch
ForumindlægHej Allesammen! Jeg kunne mægtig godt bruge en kort (men også gerne længere) analyse og fortolkning af Edvard Munch's "skriget".. Jeg takker mange gange på forhånd, for jeres hjælp! -
Døvens dør
ForumindlægJeg har valgt teksten "døvens dør" til dansk mundtlig eksamen, så jeg tænkte på om der ikke var nogen, der har lavet en analyse af den novelle. Er helt lost over hvordan jeg skal "åbne" teksten? -
Forslag til novelle
ForumindlægNogle forslag til en novelle af Naja Marie Aidt, som skilde både identitetsdannelse og social arv? - Det skal ikke være Torben og Maria, da jeg allede er igang med at analysere den :-) -
Spørgsmål om tysk eksamen 2.g
ForumindlægHey jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal have med under min fremlæggelse af den tekst jeg har trukket? Er det redegøre, analyse, Diskussion/konklusion eller det bare et referat af teksten og en god perspektivering? -
Hjælp, er gået i stå...
ForumindlægJeg er gået i stå med min forberedelse til tysk eksamen om nachkriegsliteratur. Er der nogen som har nogle inputs til teksten die rote katze eller noget analyse? -
Athen og Melos
ForumindlægHej...Sidder med Thukydids tekst: Athen og Melos og ville høre om der er nogen der har nogle noter(analyser etc.) Forstår ikke ret meget af den tekst...På forhånd tak :)(Forresten er min mail: [email protected]) -
HJÆLP!!
ForumindlægHej - Er igang med SRP og har dette spørgsmål, som jeg er helt lost på Håber der er nogen som kan hjælpe Spørgsmål: Analysere kulturelle forhold i relation til smykker og bijouteri i Storbritannien. -
Disposition eller ej til eksamen?
ForumindlægEr det bedste at lave en dispostion eller undlade at lave en, hvis man i forberedelsestiden står i den situatuin at, at man kun når at lave redegørelsen og analysen men ikke perspektiveringen/diskussionen? -
Prejudice Kills - Haster
ForumindlægHejsa!!! Er der måske nogen der har en analyse af Prejudice Kills (New Statesman & Society, 15. nov 1991) skrevet af Jenny Morris. Emnet er: Euthanasia På forhånd tak. -
HJÆLP! MUSIK A-NIVEAU - SRP!
ForumindlægJeg analyserer et nummer, hvor jeg har fundet blå toner på det 3. og 7. trin i tonartens skala. Tonarten er mol er der forskel på blå toner i en dur og en mol ??? -
Guldhornene - HJÆLP
ForumindlægHej.. Er der nogen der kan fortælle mig hvad Oehlenschlägers hensigt har været med at skrive Guldhornene? Og er der nogen der kan komme med en analyse og fortolkningen af digtet? Kh. Nunu
