Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 17701 til 17720 af 41309
-
Spørgsmål
ForumindlægHey alle. Jeg er 2g nu, og skal forhåbentlig i 3g til sommer. Jeg skal have et snit over 2, for at komme videre. Hvad for nogle karaktere kigger de på, er det de afsluttende b fag de også kigger på? -
Outlier
ForumindlægHej jeg sidder med en opgave og er blevet lidt i tvivl om hvordan man finder ud af om noget er en outlier Jeg håber der er nogen derude som kan hjælpe Opgaven lyder således Bestem kvartilbredden, og benyt denne til at undersøge, om den højeste elev i klassen er en outlier. Det udviedek... -
Hjælp til oplæsningsstykke
ForumindlægHej Er der nogen, der har et oplæsningsstykke til maleriet “en saaret arbejder”? -
Læreplads af kim fupz
Forumindlægnogle der har synopsis af Læreplads skrevet af kim fupz -
karakter i 1.g
Forumindlæghej. hvor meget af det som man laver i 1g kommer til at stå på beviset? jeg ved at NV og AP gør og nogen siger at de afsluttende fag kommer også til at stå på beviset, men hvad med DHO, standpunktskarakterne og de karakter man får efter prøverne til sommer? jeg håber at nogen kan hjælpe, og på ... -
Fransk hjælp!!
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde eksamenssættet for Fransk A begyndersprog stx 2018? På forhånd tak! -
HAR BRUG FOR HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til årsprøve i matematik, vil derfor gerne være forberedt. Har i gode tricks eller evt. en portalen hvor man kan øve sig. Gerne en gratis øve side. :))) - Det VIRKELIG vigttigt for mig at bestå. MVH. Sofia... -
Jeg går i 2.g STX og jeg vil gerne skifte til HF - HJÆLP
ForumindlægJeg har et vigtigt spørgsmål. Jeg havde virkelig nogle hårde tanker om at skifte til en anden studieretning under 1.g, men det lykkedes mig aldrig ligemeget hvad fordi jeg var meget sent på den og nu står jeg så i 2.g i samme studieretning. Dog er der jo nye HF'er, kan man godt skifte til en ... -
Hvad er et residualplot?
ForumindlægHvad er et residualplot? Og hvordan tegner man et residualplot for en regression? -
Brændselscelle
ForumindlægVi lavede et forsøg med brint biler, hvor Brændselscelle og sollys indgik. Hvilken påvirkning havde de 2 ting på brint biler forsøget. -
Fermats metode til tangentbestemmelse
ForumindlægHej. Jeg har et eksamensspørgsmål, hvor jeg skal gennemgå fermats metode til tangentbestemmelse. Og dette har jeg gjort. Efterfølgende skal jeg lave en sammenligning med moderne differentialregning, hvilket jeg er kørt død i. Jeh har vedhæftet det dokument, som jeg skal tage udgangspunkt i. Er ... -
Termins prøve 9. Klasse
ForumindlægHejsa, jeg skal op til temins prøve i matematik, så ville høre om det er muligt at dowenlode alle termins prøve opgaverne tilbage til år. 2000, så man kan få alle svarne, og måske være heldig og få den opgave man har dowenlode. Ser frem til at høre fra jer, mvh. Lasse -
Karakterer
ForumindlægHej alle Jeg vil bare lige spørge om hvor meget karaktererne tæller i 1.g? Er det ikke dem i 3.g der tæller mest? -
topunkt kan det passe
Forumindlægkan det passe det jeg regnet ud? -
Plagiering
ForumindlægHej der var en graf som jeg indtegnede, hvor jeg skrive efficient rand med risiko som titel. Men senere finder jeg ud af at der også er en af mine medstuderende som har skrevet det samme. Vil det være snyd? -
Antal eksamener i 2020
ForumindlægHalløj alle :) Er der nogle, der ved hvor mange eksamener, vi skal op i, hvis vi afslutter gymnasiet i år 2020? Og er der en specifik fordeling af mundtlige og skriftlige eksamener? -
Løs andengradsligning
Forumindlægdiskriminanten er 169 er vi enige om ligningen løses med formlen for at finde rødderne? Altså -b+/- kvadratroden af diskriminanten divideret med 2 * a? Se vedhæftet billede -
kan man godt låne computer på STX
ForumindlægJeg går lige p.t på gymnasiets 2.år og har ikke adgang til min computer da den er helt gået i stykker. Kan man godt låne computer på en STX, som midlertidligt? -
hjælp til forbedring
ForumindlægHej jeg går på hf engeltfag og har dansk på A og afslutter det her til sommer. Jeg er lidt svag til dansk både mundtligt og skriftligt, jeg brænder for at blive bedre til danskfaget og vil gøre alt for at blive bedre. jeg har selv prøvet mig frem til den måde jeg tror man kan blive bedre på m... -
Gibbs fri energi
ForumindlægHej. Jeg sidder og prøver at løse nedenstående opgave, men den volder lidt problemer. Jeg har har prøvet at bruge formlen: ?G = ?H-T*?S. Problemet er, at jeg næsten kun kan finde tabelværdierne for H i min bog? Den eneste tabelværdi, jeg kan finde for S, er for H2O, men ikke de andre. Hvad gør ...
