Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17721 til 17740 af 153957
  • Enzymer teori!

    Forumindlæg
    Vi lavede er forsøg med hovedvægt på enzymet Amylase, dertil skal en rapport skrives. Har i et par relevante forslag til havd teoriafsnittet kunne indeholde? NB: Biologi C
  • Genotyper, fænotyper og udfaltningsforhold

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg er ved at lave biologi og sidder fast i denne opgave... Håber der er en som vil hjælpe:) Hvis en genotypisk udspaltning er 1:2:1 - hvad er da den fænotypiske udspaltning?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    hej alle sammen. jeg sidder og skriver biologi rapport, og er stødt ind på spørgsmål og naturtilstanden, og naturværdien? ved i/du hvad de betyder, og hvad forskellen er på de to? jeg skal nemlig diskutere dem :/ ? på forhånd tak
  • STRESS

    Forumindlæg
    Hej skal redegør for hvad stress er og hvordan stress opstår i biologi og psykologi til SRO hvilket emner inden for fagnee skal man komme ind på under redegørelsen for at besvære spørgsmålet?
  • Forurening

    Forumindlæg
    Hej ! :D Jeg har en biologi-aflevering, som jeg ikke forstår. Hvis der var en derude som ville hjælpe mig kunne det være kanon :D jeg har vedhæftet de 2 opgaver. Jeg ville være evig taknemlig, hvis der var en der kunne hjælpe mig (:
  • pGLO rapport anyone?

    Forumindlæg
    Nogle som har lavet rapporten i biologi pGLO? Har nogle få spørgsmål > kan i sende en privat besked eller en kommentar. Appreciate it everyone
  • osmose ??

    Forumindlæg
    hej alle. jeg har brug for hjælp til noget biologi.. "hvordan kan osmose processen flytte vand over en cellemembran?" håber der er nogle der kan svare mig på det hurtigst muligt :) på forhånd tak. // Michelle
  • Hjælp til x^2 test med fænotyper

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan hjælpe mig med en opgave i biologi? Spørgsmål: Beregn, hvor stor en procentdel af de angrebne mus, som blev angrebet på en baggrund, der ikke svarede til deres pelsfarve.
  • biologieksamen: Ophobning af DDT i fødekæden er alvorligere i østersøen end kattegat, hvorfor?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i biologi imorgen. Og jeg har en figur som viser at ophobningen af DDT i fødekæden er alvorligere i østersøen end kattegat, hvorfor? ... HURTIG SVAAAR :)
  • Nyrerens rolle:

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg er lidt i vildrede over dette her spg og forstår virkelig intet af det. Skal op i biologi i morgen, så hjælp mig. :) Nyrens rolle i kroppens forsøg på at opretholde et konstant indre miljø( homeostasi)
  • aktiv transport, faciliteret diffusion

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et biologi spørgsmål ang. ionerne i plantens rødder. er det via aktiv transport eller faciliteret diffusion at ionerne bliver transporteret rundt i planten? Mvh D86
  • Øko-system!! :)

    Forumindlæg
    Hej SP-vennere?! Med lidt hjælp fra en ekspert eller nybegynder i biologi vil det føre mig tættere på svaret. Her er spørgsmålet: Vi har et økosystemet, et vandhul. -Diskutere konsekvenserne for økosystemet, hvis der sker forurening med næringssalte. Merci beaucoup.
  • nedarvning haster!!!!!

    Forumindlæg
    hey jeg har en biologi spørgsmål, men forstår det ikke. det er opgave 1 og sidste omgave i opgave 2. da jeg ikke kan få skrevet spørgsmåles ind, har jeg lagt et dokument ind med det, please hjælp
  • Forklaring af figur - HASTER - HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklare mig denne figur over et virus forløb?? http://bioaktivator.systime.dk/fileadmin/filer/figurer_fra_Biologi_C_B/Modul_1-20/04_Virus/Figur_3_-_Infektionsforloeb.png
  • Help me! hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Hejsa alle! Har nogle spørgsmål i biologi under DNA emnet. Hvad er en tripletkode? også kaldet Kodon? Forklar hvordan DNA koder for aminosyrer? Håber der er nogle der kan hjælpe mig!
  • Nikotin?

    Forumindlæg
    Godaften allesammen Jeg skal fremlægge i biologi imorgen, men kan ikke finde svaret til dette spørgsmål: - Hvad er det der dannes mere af i nervecellen som gør rygerne afhængige.? Jeg håber i vil hjælpe mig - tak på forhånd ;D
  • lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg har brug for hjælp til fagene biologi, fysik og kemi Er der nogen der tilbyder privat lektiehjælp eller ved i hvor jeg kan få hjælp henne over internettet?
  • HELP!

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan hjælpe med et osmose forsøg jeg er i gang med til biologi, skal til nv-eksamen. Er der måske nogen som sidder med noter om osmose forsøg med kartofler
  • Hjælp til hypotese

    Forumindlæg
    Hej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi.
  • Hjælp hurtigt. Nemt spørgsmål!

    Forumindlæg
    Jeg sidder med 2 andre drenge og skriver en nydelig biologi opgave til imorgen. Vi er dog i tvivl om hvad "regnlæ" betyder? Regnlæ? Hjælp os! TAK Mvh

Søgninger relateret til biologi a skriftlig