Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 17741 til 17760 af 178710
-
Nu nærmer eksamen sig.. Hvad ligger markedsrenten på?
ForumindlægJa.. Da der snart er skriftlig eksamen, sidder jeg her og forbereder mig lidt...I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at få en lille up-date om hvad markedsrenten ligger på i disse dage, hvis man nu sku få sig en opgave med lidt analyse i... -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægTil min engelske mundtlige prøve har jeg valgt emnet gun violence. Mit underemne er School shootings. Kan jeg godt tage udgangspunkt i en dokumentar jeg har set, til eksamen? -
Novelle til mundtlig dansk eksamen?
ForumindlægJeg skal tale om en novelle jeg selv skal finde til min eksamen og jeg aner ikke hvor jeg skal finde noveller... den skal bare have noget at gøre med overemnet "identitet", kan i give nogle forslag eller nogle websites hvor man kan læse noveller? -
mundtlig dansk eksame
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal op i mundtlig dansk eksame. jeg har om reklamer. sp jeg har valgt reklamen smirnoff green apple twist. men kan ikke finde nogle oplysninger om den på dansk. hvis der er nogen af jer der har oplysninger om reklamen, eller opgaver. må i meget gerne sende eller skriv... -
24-timers eksamen i fysik - læse op?
ForumindlægHej. Jeg skal op i 24-timers fysik-eksamen på mandag, og jeg er meget i tvivl om, hvor meget jeg bør læse op inden. Kan jeg godt bare vente med at forberede mig til mandag, når jeg har trukket spørgsmålet? Eller bør jeg forberede mig - hvis ja, hvordan? Hvad gjorde I? -
Tysk B eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til tysk B eksamen i den her uge?? Nogen der har været op til det før og har nogle gode råd???? og nogen der evt. kan forklare mig lidt om livet i DDR og wirtschaftswunder...? please, hjælp. Jeg er lidt fortabt :S -
engelsk mundtlig eksamen
Forumindlæghej alle. Jeg skal meget snart op i mundligt engelsk eksamen i 10. klasse. Jeg mangler bare noget at snakke om, mit overenme er "Man made issues" Håber der er nogen der har en idé til hvad jeg kan snakke om :) På forhånd tak Nanna Skaaning (: -
ENGELSK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til engelsk eksamen her på tirsdag, og er MEGET nervøs for hvordan jeg skal starte og bare fortælle det det hele taget.. nogen der har nogle forslår til hvordan jeg skal starte ud med at fortælle? ps. jeg har om unge mødre -
Dansk mundtlig eksamen.
ForumindlægPRÆCIS hvilke emner er det, man kan trække til dansk mundtlig eksamen? vores lærer er en spade til at fortælle os noget, så har brug for lidt hjælp. I ved, novelle, eventyr osv.. uddyb gerne...! TAK! -
Engelsk mundtlig eksamen..?
ForumindlægHej :) Måske et dumt spørgsmål, men hvad "skal der ske" til en mundtlig engelsk eksamen i 2.g ? Vi har ingen ting fået afvide, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for at forberede mig. -
Ks eksame mod betaling
ForumindlægEr der nogle herinde, som kan hjælpe mig til at lave en synopsis i KS ( HF) emnet er det gode samfund underemnet er velfærdstaten. Det er en tværfaglig eksame med Historie B, samf c og religion C -
angående matematik int. prøver
Forumindlægjeg har lige et spørgsmål til færdighedsregning matematik i de interne prøver: må man godt bruge lineal og vinkelmåler til færdighedsregning, når man sidder til de interne prøver, og der er nogle opgaver der skal løses med disse redskaber? skal til matematik interne prøver I MORGEN, kunne go... -
Hjæææælp Matematik :'(
ForumindlægJeg er igang med en matematik aflvering... Men jeg er faldet over et spørgsmål, som jeg ikke rigtig kan finde svaret på :/ Definer begreberne Hypotenusen, hosliggende katete og modstående katete. Håber i kan hjælpe tak for hjælpen :) -
ægyptisk matematik... dt hasteerrrrrrrrrr
Forumindlægjeg skal skrive om ægyptisk matematik... i historie del skal jeg skrive om samfundsstruktur i oldtiden og plus skal jeg have særlig fokus på skriver? jeg sidder fast her... hvad skal jeg skrive om skriver????????????????????????? plzzzzzzzzzzzzzzzz hjælppppppppp -
H. LUNDBECK A/S
ForumindlægHej ville lige høre om der er nogen, der skriver om medicinal virksomheden H. Lundbeck A/S i SRP? hvis ja, vil du så ikke skrive din mail, så kan vi hjælpe hinanden med det i SRP perioden? Jeg skrive SRP i VØ, Afsætning og finansiering. Glæder mig at høre fra jer mvh malyandasli -
A dry white season
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og er i gang med min SRP opgave, og har fået til opgave at lave en fortolkning og analyse af romanen A dry white season, hvor hovedvægten ligger i en karakteristik af manden Ben Du Toit.. - en som har en gammel opgave liggende? Kunne godt bruge hjælp til at finde de ... -
To kill a mockingbird
ForumindlægJeg skal skrive en større skriftlig opgave om "To kill a mockingbird" af Harper Lee.Er der eventuelt nogen, der har tips til gode bøger om forfatteren, hjemmesider vedrørende bogen eller generelt noter, så er I meget velkommen til at give et svar... Så ville jeg blive mægtig glad! -
biologi A stx 2010
Forumindlæghej :) jeg skal lave opgave 3 i eksamenssættet fra 2010 i biologi A. ved virkelig ikke, hvordan jeg skal komme igang, så håber der er nogle som kan hjælpe. Opgave 3. N2-fiksering opgaven kan ses via dette link, har virkelig brug for hjælp !! http://subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/Roholt/Eksame... -
Jernstøberi GAMAS A/S
ForumindlægJeg søger en vejledende løsningen i denne opgave (Jernstøberi Gamas A/S). Er der nogen der kan hjælpe? Nogle der skan svare på disse spørgsmål: Lønforbrug i produktionen i december udgør kr. 3.160 - hvordan skal dette bogføres? Reparation af en varebil for kr. 58 er ved en fejl blevet debitere... -
I have a dream-tendens?
ForumindlægHej allesammen! Jeg er igang med at skrive og skal til at skrive om der er en tendens i Martin Luther Kings "I have a dream"-tale. Jeg er er lidt i tvivl.. Mener selv at det at han selv er en afroamerikaner gør at han automatisk har en tendens til at stille de sorte i et bedre lys, me...
