Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 17741 til 17760 af 29738
-
Musikanalyse - Hvordan strukturerer jeg?
ForumindlægSkal op i musik B i morgenMen hvordan skal jeg strukturere fremlæggelsen af fx soul?Form, instrumentation, harmonik, melodik er jeg godt med påMen så kommer problemet - instrumenternes rolle. Hvor jeg også har noter til hvad der sker fx eksempler på særlige ting. men hvordan skal jeg strukturere ... -
PLEASE! Jeg har brug for jeres hjælp! HASTER!
ForumindlægHey! Jeg skal op på fredag, men har sådan set kun kigget mine noter igennem, da det er det eneste jeg kan nå....Er der nogen der kan fortælle mig kort, hvad der er de vigtigste ting at komme ind under i henholdsvis Symposion, Medea, Oddyseen, Hymnen til Demeter og Teofrast? -
Hjælpe til tekster
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i tysk i morgen og er lidt nervøs jeg har læst på pensum og har rimlig godt styr på størstedelen af mine tekster men jeg kunne godt bruge et resume eller nogle gode noter/nøgleord til følgende tekster: -Das Blageschlagene-Reinigungog Irgendwie ist er kälter.på forhånd... -
latin nørd søges..
Forumindlæghey allesammen...skal op i latin i 1G sproglig...det hele går fint...men mangler vist et par analyser og noter til bogen "ludus og "ars minor" ville høre om det er nogen der har dem?og hvis der er en nørd (på den fede måde) herinde hvis email jeg måske kunne få så jeg kunne skrive ... -
HHX notater
ForumindlægHej jeg skal til at starte på den internationale linie på hhx. Jeg ved at vi i klassen vil få en forståelse af de emner vi vil arbejde med. Men jeg vil gerne have nogen mat-noter på forhånd sådan at jeg får en 100% forståelse - hvis I forstår.Mvh. Steffen. :) -
Kina
ForumindlægI dag har Kommunisterne har magten i Kina. Man er dog i gang med, at forme en blandingsøkonomi. Det økonomiske system forholdsvis liberal. Det politiske er kommunisme Er det en rigtig antagelse? Skal have skabt nogen noter om den nuværende poiltiske situation i Kina, i forhold til tidligere. Noge... -
idiomer
ForumindlægThe company was not sure that John Fitzgerald would be able to handle the negotiations, but he certainly rose to the occasion. Nogle der kan komme med et dansk udtryk, der svarer til dette engelske idiom? Er ikke helt med på det nemlig.. :( På forhånd tak... -
Lidt hjælp til oversættelse af modalverberne
ForumindlægOversættelse om modalverberne:1.Your mother says that you shall clean a room. 1.Din mor siger at du skal gøre rent på værelset.2.I will not that you come this evening.2. Jeg vil ikke have at du kommer i aften.3.He must do it on this way if he would solve the problem the father said.3.Han skulle g... -
Om at fortælle børn eventyr
ForumindlægHej... Jeg sidder og skriver til om P.M. Møller's essay: "Om at fortælle børn eventyr", Jeg sidder fast, og kan ik rigtig komme videre... Mangler lidt inspiration... Så jeg ville høre om der er nogle der har skrevet til om den, eller har nogle noter til den, eller andet der kunne væ... -
Stor hjælp til prøve uden hjælpemidler vil være dejligt.
ForumindlægJeg har her et opgaveark fra i sommers til prøven uden hjælpemidler i matematik. Jeg vil gerne bede nogen af jer se om i kan løse dem, eller evt fortælle hvordan de forskellige ting bliver løst, så jeg kan skrive det ind i mine noter så det bliver lettere. Håber i giver jer tid til det. Opgaven... -
billedanalyse ?!
ForumindlægHej alle Ville høre om der var nogen der evt. sad inde med en god analysemodel til billeder ?+VIGTIGT !!! : nogen der har nogen gode noter, ideer ellerl lign til billedet "Leda og svanen" ??se det på http://cgfa.sunsite.dk/vinci/p-vinci4.htmhåber nogen har gode ideer :D knus Gym2 -
To kill a mockingbird
ForumindlægJeg skal skrive en større skriftlig opgave om "To kill a mockingbird" af Harper Lee.Er der eventuelt nogen, der har tips til gode bøger om forfatteren, hjemmesider vedrørende bogen eller generelt noter, så er I meget velkommen til at give et svar... Så ville jeg blive mægtig glad! -
Fysik og farver - elektromagnetisk stråling, additiv og subtraktiv farvedannelse og absorptionsspekterum
ForumindlægHej SP Jeg overvejer at skrive SRP i kemi A og fysik B med farver og farvestoffer som emne (intet er dog fast belusttet). Mine noter fra 1.G er dog meget mangelbare på det fysiske aspekt af farver. Er der nogen bøger og/eller websider, som er pålidelige og læse-venlige? Mange tak for hjælpe... -
Determintantmetoden og lige store koefficientersmetoden
ForumindlægHej.Jeg er så (u)heldig at skulle have prøve i morgen og vil derfor gerne lige genopfriske hukommelsen, da mine noter til dette emne er væk.Er der en venlig sjæl der har lyst til lige kort at opridse determinantmetoden og lige store koefficientersmetoden?det er mht hvordan man finder s og t i føl... -
Strategisk platform
ForumindlægHej alle! Jeg har brug for hjælp til at komme igang med min SRP! Håber i kan hjælpe. Min opgaveformulering lyder: "Redegør kort for BoConcepts strategiske platform. Foretag en regnskabsanalyse af virksomheden i perioden 2001-2010. Vurder virksomhedens strategiske muligheder for væks... -
Konfidensinterval?
ForumindlægHejsa, Er der nogen herinde der ved hvad det betyder hvis konfidensinterval indeholder 1? jeg har imine noter fra klassen skrevet: hvis konfidens interval indeholder 1 så er den forskellig fra referencen... men kan simpelthen ikke finde noget der forklarer det i min bog.. noge... -
skriftlig eksamen i mat c: med eller uden hjælpemidler???
Forumindlæghej alle sammen.. ska op til skriftlig eksamen i mat c på mandag... jeg tog faget som selvstuderende, og har derfor ikk rigtig snakket med lærerne.. spørgsmålet er så om skriftlig eksamen i matematik c, er med hjælpemidler, eller uden hjælpemidler.. dvs. er der ikke et eller anden del 1 og del ... -
hjælp til Samf afl.
ForumindlægHey jeg har fået en samf aflevering for, hvor jeg har fået et spørgsmål der lyder: "Der ønskes en minutiøs gennemgang af velfærdsmodellerne", har skrevet lidt til den men fylder ikke ret meget, så håber nogle har lavet opgaver eller har noter om velfærdsmodellerne (Selektive-, Residuale... -
Hjælp til valg af bærbar (til noteskrivning i timerne)
ForumindlægHej! Jeg begyndte for en måned siden på STX, og jeg har indtil videre klaret mig med at tage noter via. papir og blyant. Men det går lidt langsommere, og jeg har svært ved at holde styr på mine noter. Jeg har en meget gammel, tung, tyk og langsom bærbar, men da jeg cykler 7 km i skole, har jeg ik... -
SSO
ForumindlægHejsa alle Sammen...\n\nJeg skal skrive om Israel Palæstina konflikten, ser specielt på seksdages krigen og P.L.O., hvis nogen kendte nogle gode bøger om de to ting, eller bare konflikten generelt må man MEGET gerne skrive det herinde. Evt. noter er også velkommen (bare med kilde)\n\n::2835::
