Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 17761 til 17780 af 28984
-
hjælp novelle 7-1
Forumindlæghej jeg er i gang med at lave en analyse om peter seebergs novelle 7-1, og jeg er meget i tvivel om tema og motiv samt kompisitionen, kan i hjælpe mig? -
Hjælp til Bavian
ForumindlægNogle som er gode til at analysere og fortolke..??? Skal jeg i min SSO med 3 noveller fra Naja Marie Aidt's novelle samling, Bavian... Har lidt problemer med det... :S -
Socialisternes march
ForumindlægHej! Jeg ville hører, om der var nogen, som tidligere har arbejdet med "Socialisternes March" ? Sidder selv og arbejder med den nu, men ville lige se om der var nogen som så helt anderledes på den. Evt. lavet en analyse og fortolking.. ? :-) Hilsen Tobias! -
resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek
ForumindlægHej alle. Er der nogen som evt kunne hjælpe, med et resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek på engelsk? Ville være en stor hjælp, eller evt lidt analyse af den? Hilsen Simone T -
Danas have
ForumindlægHej drenge og piger. Ville høre om, jeg kunne få hjælp til kortfilmen 'Danas have' Måske en der har analyseret den? Hvad der helt bestemt bliver sagt i kortfilmen på god nutids dansk. Please -
AT - Sammenspil mellem oldtidskundskab og historie.
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT-årsprøve her på torsdag. Jeg har fagene oldtidskundskab og historie. Vi har om emnet globalisering - konsekvenser og udfordringer, hvor jeg skriver om Migration - og laver en komparativ analyse. Min oneliner er således: Hvilken indflydelse har store grupper af i... -
latter
Forumindlæghej allesammen. Jeg har analyseret latter. min lære sagde at jeg SKULLE perspektivere den til nørreport, er der nogle er jer der vil hjælpe for skal til eksamen imorgen og kan slet ikke finde ud af det? tak på forhånd -
I am here - Jesper Wung-Sung
ForumindlægJeg har valgt essayet 'I am here' af Jesper Wung-Sung, og jeg ville høre om, der er er som har en analyse af den? Eller kan hjælpe med, hvad budskabet er:) Please hjælp! - Tak på forhånd -
Apollo and Daphne (Bernini)
ForumindlægHej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :) -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen i engelsk, jeg har den her artikel som jeg skal analysere er der nogen der kan hjælpe mig. Tak på forhånd. http://www.theguardian.com/society/2004/mar/14/medicineandhealth.lifeandhealth Linket til artikeln -
Hjælp til billedanalyse
Forumindlægstår her med et maleri, som skal analyseres, men jeg ser ikke en pind i billedet. Det er billedet "Trefoldigheden" (1864-66) malet af Wilhelm Marstrand. hvis en eller anden ville kunne give nogle oplysninger eller tips, så ville det bare være perfekt. HJÆLP! -
HJÆLP !
Forumindlægvil meget gerne have lidt hjælp til at analysere Christen Købke: Udsigt fra dosseringen ved Sortedamssøen mod Nørrebro (1838). send gerne tips og links, ALT KAN BRUGES! -
Sofus er læge og mor er syg
Forumindlægaaarrr... hjaelp har virkelig brug for en novelle analyse af novellen Sofus er læge og mor er syg skrevet af jens blendstrup.. havde fuldstaendig glemt afleveringen -
Britisk imperalisme - the white mans burden
ForumindlægHej SP. Nogen der har lavet en historisk analyse til den vedlagte tegning i forhold til imperalisme og ''The white man's burden''? -
Hjælp!?!
Forumindlægskal op i mundtlig dansk på mandag, og har trukket et gammelt digt. har så valgt ved frokosten af Johannes v jensen, men kan ikke finde noget om den!?! nogen der vil hjælpe mig? evt en analyse af den -
hjæælp
Forumindlægheej : ) er der nogle der har en analyse og fortolkning af "lønningsdag" af martin andersen nexø? hvis i har ville det være til en meget stot hjælp da jeg skal op til eksamen mandag, og har ik forstået teksten 100% endnu og tak på forhånd : ) -
Musik video
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg ville bare lige høre om der er nogle af jer, der måske ligger inde med en analyse af Rasmus Seebachs sang - '' Lidt i Fem'' ? -
Biologi og religion
ForumindlægHej SP Er der nogle der ved, hvor meget man skal gå i dybden med de forskellige problemstillinger man har skrevet?Hvis man eksempelvis har et spørgsmål om stamceller (i biologi) og et spørgsmål, hvor man skal analysere en tekst i religion, hvor vigtigt er det faglige stof så? -
Frøkenen
ForumindlægHej, Er der nogen der ligger inde med en analyse/fortolkning af Herman Bangs Frøkenen?? Jeg har nemlig brug for lidt inspiration til at komme i gang med min aflevring om den :) -
Bøjning af adjektiv i en sætning
ForumindlægKan du hjælpe mig med at analysere og bøje adjektivet i følgende sætning? Berlin liegt ja auf ostedeutsch_ Boden, und den hatten die Russen besetzt
