Søgning på: matematik noter. Resultater: 17761 til 17780 af 45346
  • Nanoteknologi

    Forumindlæg
    Er nanoteknologi mest kemi eller fysik?Og hvilke områder inden for de to fag benyttes mest?
  • Værdimængde

    Forumindlæg
    HejJeg har problemer med en opgave, hvor jeg skal bestemme værdimængden for en funktion.Funktionen lyder: f(x)= (x^2+1)/x^2+x+1Jeg skal kun bestemme værdimængden, håber nogen kan hjælpe :)
  • Terminsprøver uge 51

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved om de opgaver man får til terminsprøverne har været brugt før? Eller er det nogen som slet ikke er blevet brugt før???
  • Terminsprøven

    Forumindlæg
    Er der ikke en eller anden der gider at smide et link til terminsprøven 2005 for 2.g B-niveau herind på tråden?
  • Trapez og vinkler

    Forumindlæg
    Jeg har en trapezet. Jeg har alle siderne, men jeg skal udregne vinklerne.Nogle der kan give et hint?
  • differentialligninger

    Forumindlæg
    er der ikke lige en/nogen som kan uploade mig i det, for har simpelthen glemt det?
  • terminsprøver

    Forumindlæg
    skal til terminsprøver i den kommende uge, her på onsdag d. 9. Nolge der ved hvilke tekster osv der kommer? :-)
  • facitliste

    Forumindlæg
    Findes der ikke en facitliste til bogen "eksamensopgaver i matematik", da det er dybt frustrerende at sidde og øve til prøve ved at regne ogaver uden at kunne se om man har regnet rigtigt....
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej alle sammen!!! Jeg vil hører om der er nogen der har været til optagelsesprøve på hhx, og om jeres meninger og holdninger til dette...er den svære eller hvad forventer de at man skal kunne? tak på forhånd
  • Illustreret videnskav

    Forumindlæg
    Hej. Jeg læste i illustrerer en artikel men opdagede at der efter hver artikel er en firksnt( se vedhæftet billede). Hvad skal firkanten betyde
  • Bioanalytiker

    Forumindlæg
    Jeg har planer om at søge ind som bioanalytiker efter endt gymnasie tid, men kunne se på www.ug.dk, at de ikke kører efter kvote systemet, og er så i tvivl om hvordan jeg finde ud af hvad gennemsnittet osv. skal være.. Skal man ringe derind, eller er der nogen der ved om man kan se det et eller a...
  • Potens og rod???

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ved jeg allerede har spurgt om dette før, men er der nogen som kort kan forklare mig hvad de væsentligste punkter ved emnet potens og rod er???? Jeg er akut brug for det, da jeg simpelthen ingen forståelse har for emnet ! Smil Marie.
  • a i en potensudvikling?

    Forumindlæg
    Hvad udtrykker a i en potensudvikling, hvor det fx udtrykker fremskrivnigsfaktoren i en eksponentiel udvikling?
  • Er der eksamen for folkeskolerne i morgen?

    Forumindlæg
    Ville bare vide det da min ven sagde det til mig men de plejer ikke at komme så tideligt
  • karakter

    Forumindlæg
    hvis et uddannelses sted kræver matB på mindst 8 i gennemsnit, og man selv har mat A, hvor meget skal man så have i gennemsnit, før kravet bliver opfyldt?
  • Online notat database

    Forumindlæg
    Jeg spiller i øjeblikket på mit sidste kvad i gymnasiet, men her op til eksamen tiden, kom jeg på ideen om at lave en online notat database hvor alle kan supplere med hvad de ved og derved stykke et godt grundlag sammen for alle der skal have lidt ekstra med på vejen til eksaminations lokalet.Til...
  • idealgasligningen

    Forumindlæg
    Hej jeg har haft om idealgasligningen men jeg har svært ved at isolere de forskellge værdi er der nogen der har en alla formelsamling hvor man kan se hvordan`? F.eks. p * V = n * R * T Hvordan isolere jeg T eller en anden værdi? På forhånd tak!
  • Har I teksten?? Meget hurtig!!

    Forumindlæg
    Hej. Har nogen af jer teksten "Villy" af Charlotte Weitze - ikke en analyse, men selve teksten??? Jeg ville gøre alt for at få den!!! Og gerne virkelig hurtigt!!! Smil Marie.
  • eksamens spg. differantialregning

    Forumindlæg
    hej,jeg har et par spørgsmål, som håber I kan svarer på.hvordan kan et spørgsmål i differantielregning lyde? (mat. b-niveau)Har I nogle forslag til en disposition hvis man trækker "differantielregning"?Jeg ved ikke helt, hvad jeg vil starte med hvis jeg trak dette emne ?_?
  • supplering

    Forumindlæg
    heyhar en veninde som har søgt ind på radiografuddannelsen med er blevet afvist da hun ikke havde et snit på 6 i mat A som var et krav, nu spørger hun mig om hun kan nå at supplere det, og hvis ja skal man så til eksamen igen?jeg kunne ikke rigtig svare hende derfor spørger jeg herinde..