Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 17781 til 17800 af 132899
-
Hjæælp til historie eksamen
ForumindlægHejj , jeg skal til historieeksamen i næste uge, tirsdag d. 15. Det er 24 timers eksamen og vil vildt gern have hjælp af en uni-studerende til at forberede mine problemstillinger og hjælpe mig med hva jeg skal sige til hver kilde ? Eventuelt en faglig stærk person i historie, der vil mod betaling... -
Oldtidskunstskab eksamen?
ForumindlægHeey skal snart op i oldtidskunstskab og har læst mig frem til at det er vigtigt at gå i dybden med den side tekst man får til eksamen. Men er der nogen der ved hvad man skal kigge efter helt præcist? Altså f.eks. ved jeg man kan sige lidt om prydadejktiver, men hvad skal man ellers ind på? Mh... -
HJÆLP til fransk eksamen
ForumindlægHjælp til fransk eksamen (24-timers) den 22. juni. Jeg vil høre om der var et fransk geni blandt jer på studieportalen, som måske vil være så godhjertet at hjælpe mig i nød den 22. juni. Jeg trækker spørgsmålet den 22. juni. (en tekst) og skal så forberede en fremlæggelse omkring den tekst. Det ... -
Hjælp til geografi eksamen.
Forumindlæghey :-) jeg skal op til eksamen i geografi imorgen (Ondsdag) og jeg ville lige træne lidt geografi, jeg må nok indrømme at geografi ikke er min stærke side, så jeg vil gerne træne det lidt mere. jeg håber på at der er nogen der har nogle gode hjemmesider med nogle gode opgaver. :-) -
EKSAMEN IMORGEN.. HJÆLP!!
ForumindlægHej Folkens. Eksamen presser på, og er nu blevet rigtig usikker på nogle ting. Gør rede for de vigtigste dele i en bakteriecelle, plantecelle og dyrecelle. Angiv funktionen af: cellekernen, grønkorn, mitochondrier, cellemembran. OG i hvilken forbindelse laver DNA en kopi af sig selv? ... -
Eksamen, Hjælpppppppppp
ForumindlægHej til Alle. I morgen har jeg eksam i engelsk. Man kan læse teksten via den link: http://www.facebook.com/l/tAQHZQHGwAQHtVBxi-L-pI0djZEbRlBhOULSGJvyzJe_9gw/shereenpandit.bookslive.co.za/blog/2008/03/18/she-shall-not-be-moved/ Ved nogen om, hvis the story is chronological eller? Hvad er... -
Kemi eksamen?
ForumindlægHej folk. Jeg skal op til kemi eksamen næste uge. 0-B niveau. Jeg tænkte på, om det er muligt at tage sådan en reeksamen eller hvad det nu er, hvis man dumper? Og hvornår kan man komme op igen? Er det samme pensum man kommer op i, og hvem skal man henvende sig til, hvis det sker? Jeg er bare såå... -
AT eksamen
ForumindlægSå vidt jeg har forstået må man ikke læse op og helst ikke kigge på sit talepapir til AT-eksamen, men hvad så med, når man skal underbygge sin analyse + fortolkning med citater - hvad gør man så? Jeg kan jo ikke lære udenad, hvor det hele står, så er det ikke ok, at man lige kigger i sit talepa... -
til eksamen imorgen ..
ForumindlægHeeeej alle sammen , er der nogle der kan hjælpe mig sidder og kæmper med min opgave til eksamen imorgen .... HJÆÆÆÆLP MIG ! det handler om Politik . straffeloven unge og Krimminalitet .. 1 HVAD ER STRAFFELOVEN ? 2. KAN MAN OVERTRÆDE ANDRE LOVE ? 3 HÆVN ELLER RESOCIALISERING Håber der... -
AT eksamen- hjælp!
ForumindlægEr der en sød sjæl derude, som gider at kigge min synopsis til AT eksamen igennem, da jeg meget gerne ønsker et 7-tal som min afsluttende karakter? Mit overemne lyder således "de sortes kamp til frihed i USA i 1960'erne". Tak på forhånd! Hilsen Sabrina :-) -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej alle. Som I alle ved, er der snart eksamner. Jeg har idag fået til opgave, at tænke over, hvilket selv valgt emne jeg vil holde foredrag om i 5 min.. Og mit problem er så... Jeg er blank.. Jeg ved simpelthen ikk, hvilket emne eller person jeg skal fortælle om. er der nogle som har nogle gode ... -
Kemi eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med at læse til kemi eksamen, hvor jeg skal have hjælp til nogle begreber. - Elektrontæthed - Betamiunsstråling - Tælletal - Polymertyper - Forbrændingsreaktion - Afstemning af kemisk reaktion - Ophedningsreaktion - Begrænsende faktor/overskud - Fældningsreaktion - ... -
Hjælp - NG eksamen!
ForumindlægHej Alle Jeg har fået mit emne til min ng-eksamen og den lyder sådan her: Vil jordkloden bliver overbefolket? Fokus punkter: Naturgrundlag, klima, befolkningsfordeling, befolkningsvækst og fødevareforsyning. Mine spørgsmål til jer: HVad er naturgrundlag? Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte? e... -
HJÆLP TIL DANSK EKSAMEN!
ForumindlægKære alle skal til dansk eksamen her i juni, og har trukket fordybelsesområdet dansk kultur... Nogen der har nogle forslag til en virkelig god tekst jeg kunne vælge? det må gerne være lidt anderledes, spændende og originalt... altså ikke H.C andersen, gi' mig danmark tilbage, i danmark er j... -
biologi eksamen
ForumindlægJeg skal op i biologi eksaman, trække nogle spørgsmål og jeg har 24 timer til at skrive en synopsis. Er der nogen venglige give gode råde. Det kan være en meget størrre hjælp. Det er en meget vigtigt eksamen for mig at få en god kraktere, og virkelig brug for en hjælpende hånd. -
Historie eksamen
ForumindlægHej, jeg skal snart op til eksamen, og vil gerne vide, hvor vigtigt det er at inddrage supplerende materiale (altså kilder man selv har fundet), for man har jo ret mange kilder i forvejen. Desuden vil jeg gerne vide, om man skal printe eksemplarer af det supplerende materiale ud og så give til læ... -
Spørgsmålene til eksamen
ForumindlægHej jeg skal lave spørgsmål til alle de her stikord. Det er til NF eksamen, jeg skal bruge det synopsis. Jeg ved ikke hvilke spørgsmål, jeg skal lave til dem. Er der nogen, da kan hjælpe mig. Det vil være et stor hjalp :) Næringsstoffer Energiprocesser Forbrænding Kondition, BMI, Muskelmasse, ... -
Hjælp til STATA-eksamen
ForumindlægHej. Jeg søger en der kan hjælpe mig med min eksamen på modulet "Kvantitative Metoder". Timelønnen kan der snakkes om, men hele opgaven SKAL være færdig den 8. december da den skal afleveres d. 10. december. Det handler primært om hjælp til statistik programmet STATA. Du skal have e... -
Tysk Eksamen HASTER
ForumindlægHej alle ! Jeg skal til tysk eksamen i morgen (har været oppe og trække en historie i dag). Jeg har trukket historien WIR SIND KINDER EINER ERDE med under titlen >>Die Jüdische Frau<<.. Ville hører og der var nogle der har haft den samme tekst? og om der er nogle der har nogle... -
DIO-eksamen
ForumindlægHej folkens! I næste uge skal jeg op til DIO-eksamen. I den forbindelse vil jeg høre, om i kan give mig nogel gode råd baseret på jeres egne erfaringer? Bl.a.: Hvilke spørgsmål skal man være klar på ift. metode? Råd til disponering af fremlæggelse? Er der noget særligt, man skal være opmærks...
