Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 17781 til 17800 af 141659
-
Hjælp Analyse af John Mogens: Livet er kort
ForumindlægHej allesammen, jeg går i 8 klasse, og jeg skal prøve noget afgangsprøve, hvor vi skal analysere et emne vi trækker. Og til sidst lave en Synoptis, der skal fremlægges for læren. Jeg træk Lyrik om udvikling (altså om livet) og jeg fik stress. Det var det værste emne at, dem alle. Jeg er invandre ... -
Skæring i graf
ForumindlægJeg skal tegne en graf på en dobbeltlogaritmisk papir. Grafen har punkterne 4.24 og 9.81. Hvad vil y-værdien være for x værdien 0? Er der ikke et program der kan regne det ud, eller skal man virkelig tegne det? Hvad får i den til? -
Hvilke emner, hvor meget ?
ForumindlægHello , ;) Tænkte på, nu hvor der snart er terminsprøve i matematik .. hvilke emner læser I på, hvor I mener, der normalt er spørgsmål i , og hvor mange timer læser I til matematik prøven ? er der tale om 2 timer ? eller omkring 6-7 timer ? -
Potens
ForumindlægOkay. normalt kan jeg godt det her, men det er mn udregning af B der bliver noget møg ;$ x1: 69 y1: 30 x2: 160 y2: 314 Jeg håber noget kan få noget andet end.. 0,00002 >-<" tak på forhånd!~ og god søndag -
Forståelse for konfidensintervaller
ForumindlægJeg skal sikre mig, at jeg har forstået konfidenstintervaller korrekt. Jeg undersøger hvor meget der er i Faxe Kondi sodavand. Virksomheden har angivet at der 33cl, og jeg har så defineret 90%-konfidensintervallet. Jeg har fået min NKG=32,97 og ØKG=43,87. Vil det altså betyde at 90% af Faxe Ko... -
blækregning.
Forumindlæghvordan beregner man indtægt? -
Hjælp til dansk aflevering
Forumindlæghey allejeg ville lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med min dansk opgave.opgaven lyder på: kan mord forsvares??mange tak på forhåndmvh cfc4ever -
Sproglig matematik
ForumindlægHej allesammen.Jeg skal til eksamen i skriftlig matematik for sproglige den 18 maj og i den anledning tænkte jeg på om der er nogle som kunne tænke sig at fortælle hvordan man forbereder sig bedst til en eksamen uden hjælpemidler??(formelhæfte er dog med)...Venlig hilsen Interjak -
psykologi notater
Forumindlæger der nogen der har nogle notater til psykologi..??skal op i det til mundtlig eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp.. -
En sidste hjælp inden skriftlig i morgen...
Forumindlæg"Redegør for en væsentlig omkostning, der indgår i fastlæggelsen af lagerrenten" Jae... I'm lost... Men i er velkomne til at skrive her hvis i har et bud. -
Guldnotater - historie... Romerriget..
ForumindlægHey..Nogle der har de bedsteste notater til romerriget? Det kunne være fedt hvis der var nogle der havde, og som kunne sende mig dem.. Især hvis i har brugt bogen Romerriget af Knud Helles!Men håber i kan hjælpe lidt... -
Dinas bog
ForumindlægHej her er min SSO fra 3. g, hvor jeg skrev om Dinas psykiske udvikling, eller nærmere betegnet manglen på udvikling. -
Incitament
ForumindlægHej,Jeg vil lige høre nogle af Jer der lægger mange ting ud på studieportalen.dk, hvad jeres incitament til at gøre dette? -
STX Matematik A 27. maj 2014 - Delprøven uden hjælpemidler
ForumindlægHej derude... Er der nogen af jer, der har besvarelserne til "STX Matematik A 27. maj 2014 - Delprøven uden hjælpemidler"? Vil i så gerne sende det? f´på forhånd tak :) -
analyse
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man stiller en analyse op efter et emne. f.eks -
Engelsk synopsis
ForumindlægHej, skal skrive engelsk eksamen synopsis til mundtligt engelsk.. Det skal handle om hooligans.. Men er lidt i tvivl om opsætning og hvad man started ud med og slutter af med i sin synopsis!!?? -
hastehjælp til eksamen
Forumindlæghjælp til lærereksamen.Jeg har 48 timers forberedelse og det handler om fliselægning og symetri.Hvem vil være sød at hjælpe mig?Evt kontakt på 20 74 20 85 -
Vektorer i rummet
ForumindlægBygningsværket ved Kunstmuseet Arken i Ishøj ved København, omfatter bl.a. nogle trekantede “sejl”. Se fig. 5. Et lignende sejl er monteret på 3 stålrør, hvis centerlinier udgår fra samme punkt, P = (0,0,0) . Rørenes øvrige endepunkter er givet som: Q1 = (3,0,7) , ... -
Reportage HJÆLP!
ForumindlægJeg har en reportage i dansk for til imorgen. Lidt sent ude ved det godt, men jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp da mine forældre ikke er så gode til det der med det faglige. Så jeg beder bare om gode råd til at lave en okay god reportage, da min dansk lære har MEGET høje forventninger til... -
Dannelse og Uddanelse
ForumindlægHjælp til at besvare disse spørgsmål: Hvordan vil du definere forskellen på dannelse og uddannelse? Kan du lave en liste over elementer af dannelse et barn lærer i sine første 8-10 år? Hvilke dannelseselementer er mest relevante for gymnasieelever i 2010'erne? Er der forskelle på hvad dine f...
