Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17801 til 17820 af 176853
-
Ideer til mundtlig eksamen i engelsk - outline??
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til engelsk mundtlig eksamen, og har valgt at tage overemnet "Sydafrika", men er lidt på bar bund med hensyn til, hvad jeg gerne vil snakke om under det emne. Så jeg ville høre, om nogle af jer evt. har nogle ideer, eller selv har været op i Sydafrika? Det ville ... -
EKSAMEN I SOCIALPSYKOLOGI (PSYKOLOGI 1. SEMESTER)
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til socialpsykologi eksamen, om ikke så længe. Jeg skal derfor aflevere en synopse, hvori jeg skal præsentere en problemformulering og belyse den med to teoretikere (det er i hverfald sådan jeg har tænkt mig at gribe den an). Men da vi ikke har fået at vide, hvad man ... -
karakter klagning...
Forumindlægjeg har fået årskarakter, og har fået 10 i skriftlig fysik, hvilket jeg synes er urimeligt. Jeg har fået 11 for alle mine fysik afleveringer i år, måske undtagen en og 10 pil op til termin, burde jeg så ikke få 11 i skriftlig fysik?I den sidste standpunkt periode, fra februar til nu, har jeg afle... -
Kvælstof. kredsløb og rensningsanlæg
ForumindlægHey..Skal til eksamen på mandag.. Og kan kvælstofskredsløber og rensningsanlægget uden ad...Nogen af jer Høj nivauer der kan komme med nogle forslag om hvad man kan supplere og evt. link til materiale? Det skal helst være rent biologisk, og ikke samfundsmæssigt..Takker -
Forfattere + spg. vdr. dansk-eksamen stx
ForumindlægHej,I forbindelse med min eksamen i dansk ønsker jeg at copy-paste lidt forfatterinfo om en del forfattere.Er der derfor nogle, der kender en rigtig god side med små kvalitative biografier af forskellige forfattere?MvhKasper -
Hvad sker der hvis man ikke møder op til mundtlig eksamen i 10 klasse
ForumindlægHej derude jeg står i en lidt presset situation jeg skal her næste år på erhvervsskole og undre mig lidt over nogle ting Jeg ved jo godt der er nye regler for eksamen det her år og at man kan vise sine årskaraktere istedet for eksamen men hvad nu hvis man slet ikke møder op til eksamen så der... -
Gode råd
ForumindlægHej folks Jeg skal til dansk skriftlig fremstilling og tvivlede på, om jeg kunne nå at få mine 10 taller erstatet med 12 taller. Er der nogle kloge hoveder derude, som har nogle gode råd til en elev i 9. klasse, som skal til eksamen maj 2010? -
Partikel-bølge dualitet (Kvantefysik - eksamen)
ForumindlægHej ! Hvad menes der med: Partikel-bølge dualitet ? Har lige trukket fysik (24 timers forberedelse) og der skal jeg give en mundtlig præsentation af dobbeltspalteeksperimentet samt partikel-bølgedualitet. Det står ikk i min bog, og har lige prøvet at søge lidt på nettet men synes det er svært k... -
A little help here please...
ForumindlægHejsa Jeg er gået stå i en bio opgave. Spm. b går ud på at forklare den ekstra tilsatte ammoniums påvirkning på følgende alger: Planteplankton, søsalat og endelig blæretang. Der er så tegnet kurver over væksthastigheden for dem alle tre, som viser væksthastigheden uden ekstra tilsat ammonium og m... -
Mat A SRP - Vektor regning
ForumindlægSom så mange andre skal jeg snart til at skrive SRP. Mit hovedfag er Mattematik og jeg har valgt at beskæftige mig med rummelig geometri, altså alt det der med vektorer i rummet og planner og hvordan man regner vinkel og skæring og alt det der. Men jeg ville gerne have noget med i min opgave... -
Vejl. Opgave sæt til Afsætning A?
ForumindlægBlev de nogensinde fundet? Jeg ligger inde med et par kapitler men min samling er ikke komplet! Skal bare hører om nogle har det fulde sæt? -
No se la digas a nadie
Forumindlægskulle nogen have noget til denne bog, ville jeg virkelig blive glad. Alt kan bruges -
Vita Andersen - Get a life. DET HASTER!
ForumindlægHjælp! -
KAN DU HJÆLPE MED DANSK PÅ A? :D
Forumindlægmit spørgsmål er bare hvordan skriver man en introducerende artikel - da jeg slet ikke forstår hvordan den skal opbygges og hvad læseren forventer- når læseren læser en sådan introducerende artikel derfor vil jeg meget gerne be' om hjælp her fra. om der nogen har eks. på hvordan man laver det... -
Omskriv følgende på formen a^n
ForumindlægVedhæftet spørgsmål :D -
Emnevalg i samf (A)/psy (b)?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er i tvivl om hvilket af disse emner ville være bedst at skrive om i SRP - samf/psy? Ville værdsætte hvis i ville komme med jeres mening og gerne med en begrundelse (: 1.Indvandring - den samfundsfaglige og psykologiske påvirkning indvandring har på vores samfund. 2. Psyk... -
forslag til IT A og Afsætning B
ForumindlægNogen der har nogle erfaringer med hvad man kunne arbejde tværfagligt i disse to fag, som vil have det bedste udbytte ? :-) På forhånd tak -
Mat A HTX Prøve 09 HJÆLP!
Forumindlægnogle der har svarene på prøven fra 2009 ? -
1.g. A-niveau. 500 ord.
ForumindlægHejsa, jeg har et stil, som jeg meget gerne vil have kigget igennem hvis det kan lade sig gøre. Den er på sølle 500 ord. Bare skriv her eller i indbakken, så tager vi den over mailen :) Mange tak på forhånd.. -
SRP i Matematik A og Idehistorie B
ForumindlægDa jeg skal til at skrive SRP i disse to fag, vil jeg gerne høre om der er nogen der har nogle gode emner, som man kan skrive om, har selv tænkt på Pi samt noget kryptering (enigma), men jeg ved ikke hvilken litteratur det er, som jeg skal have fat i. Er der nogen der har nogle gode tips eller ve...
