Eksamensforberedelse

Hvad sker der hvis man ikke møder op til mundtlig eksamen i 10 klasse

12. juni 2021 af Maknus - Niveau: 10. klasse

Hej derude jeg står i en lidt presset situation jeg skal her næste år på erhvervsskole og undre mig lidt over nogle ting 

Jeg ved jo godt der er nye regler for eksamen det her år og at man kan vise sine årskaraktere istedet for eksamen men hvad nu hvis man slet ikke møder op til eksamen 

så derfor vil jeg spørge om jeg godt kan komme på min uddanelse selvom jeg ikke består de mundtlige prøver jeg har bestået 9 klasse med et snit på lidt over 5 og aklæret uddanelses parat og samme i 10 klasse men hvis jeg nu ikke møder op til mundlig dansk som det eneste kan jeg så slet ikke komme videre til erhversskolen eller er det stadig muligt 

og inden folk begynder  og skrive "hvorfor ville man dog udegå fra eksamen" så skal i bare vide det ikke er alle der har det helt fjong gong bong med sådan noget har selv meget slem angst så hvis jeg kan slippe for eksamen så gør jeg det+ skal til mundtlig dansk om 2 dage og har ikke lavet en skid endu


Brugbart svar (1)

Svar #1
13. juni 2021 af Miablisby

Prøv snak med en lærer, studievejleder, leder? Ingen af os ved om du kan udeblive fra en eksamen og bare kan bruge din årskarakter istedet til uddannelsen. Men jeg er sikker på du godt kan bestå eksamen, hvis du prøver. :D


Skriv et svar til: Hvad sker der hvis man ikke møder op til mundtlig eksamen i 10 klasse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.