Eksamensforberedelse
Fælles forberedningslokale
Hejsa. Jeg er i den situation hvor jeg har mundtlig eksamen, og har lige fundet ud af at jeg skal dele forberedelseslokalet med andre på samme tid. Da jeg så var inde på regler for at læse om det, finder jeg ud af man også dermed har tavshedspligt overfor de andre elever. Mit spørgsmål er så hvordan det er mening jeg skal kunne lave et mundtligt oplæg og øve mig på, hvis jeg ikke må snakke i forberedelsen? Er det noget andre har prøvet, og hvordan kan jeg bedst forberede mig?
Svar #1
30. maj kl. 11:36 af Christianfslag
Afhængig af hvilket fag du skal op i, bør du have mulighed for at foretage størstedelen af din forberedelse på forhånd og dér have mulighed for mundtlig øvelse.
Hvilket fag er der tale om?
Svar #2
30. maj kl. 11:45 af Sandra160606
Svar #3
30. maj kl. 12:40 af Christianfslag
Jeg vil i din forberedelse læse op på de mest centrale aspekter af hvert emne og skrive dertilhørende relevante notater, der gør det nemmest muligt for dig at udarbejde oplægget i løbet af dine 60 minutter.
Jeg ser det ikke umiddelbart som en problematik, at du ikke er i stand til at snakke under din forberedelse, da du næppe har tid til at øve oplægget.
Skriv et svar til: Fælles forberedningslokale
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.