Søgning på: mediefag c eksamen. Resultater: 17801 til 17820 af 89230
  • Påvirkning og betydning

    Forumindlæg
    Nogen der kan give mig en forklaring på blodets og blodkredsløbets påvirkning og betydning for helbredet?
  • abgehauen ?? hjæælp haster

    Forumindlæg
    hvad betyder abgehauen ??
  • Nye reform

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan forklarer mig hvordan engelsk i den nye reform foregår... og hvordan matematik foregår i den nye reform... I engelsk må man tage det hele med hjem og øve sig eller
  • kemi årsprøve

    Forumindlæg
    Reaktionshastighed er afhængig af hvilke stoffer, der reagerer sammen. Kan det være rigtigt at hvis et stof er meget elektronegativt kan det gøre at reaktionshastigheden bliver lavere fordi reaktanten ikke er villig til at afgive elektroner? Er det rigtigt eller har elektronegavitet ikke noget at...
  • Perspektivering, hvordan?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg tænkte på, hvis man nu var oppe i en tekst f.eks fra Romantikken, hvad kunne man så selv begynde med at fortælle, kan man ikke spørge sig selv om nogle spørgsmål? Altså jeg vil gerne vide hvordan man kan få udleveret den bedst mulige perspektivering af en tekst.
  • gsk-karakterer

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville bare høre om man får "standpunkts-/årskarakterer" eller kun eksamenskarakterer på GSK (gymnasiel suppleringskursus). Vil gætte på at der gælder samme regler som HF, da det er gennem Gentofte HF. I så fald, får man årskarakterer på HF :)? På forhånd tak :)
  • Fysik på A eller kemi på A(fordele og ulemper)

    Forumindlæg
    Hej jeg er i den situation at jeg snart skal vælge, hvilket fag jeg vil have på A-niveau og jeg har virkelig svært ved at vælge mellem kemi og fysik. Håber nogle kan forklare, hvilke fordele og ulemper der er ved et af fagene og hvilken forskel der er fra B-niveau. Jeg kan lide begge fag, så jeg ...
  • Antistoffer

    Forumindlæg
    hej ville i ikke nok hjælpe mig med et spørgsmål om antistoffer? det lyder sådan Hvilken bindinstype spaltes af ensymet?
  • Hypoteser om partivalg

    Forumindlæg
    Hvilke hypoteser kan man stille ud fra denne tabel? Skal nemlig finde 3.
  • længde på essay

    Forumindlæg
    jeg er igang med at skrive et essay i dansk. hvor lang vil i sige, at stilen skal være?
  • Mundtlig mat på B-niveau (noter)

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger en person, der har været oppe i mundtlig matematik på B-niveau inden for de seneste par år. Hilsen Anders
  • "Keine Ahnung" af Karen Duve

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen der har læst teksten Keine Ahnung af Karen Duve. Har virkelig brug for noget hjælp. Line.
  • "Praxis" af Fay Weldon

    Forumindlæg
    Hej! Skal pga. sygdom først skrive mit studieretningsprojekt (3.g) i vinterferien og leder derfor desperat efter et emne. Skal skrive i engelsk og historie med engelsk som hovedfag og søger derfor en engelsk skønlitterær bog man kan perspektivere til den historiske del. Er blevet foreslået bog...
  • Dansk synopsis HJÆLP

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen helt præcis på "Disposition for fremlæggelsen" og "præsentation af analyse- og fortolkningspunkter"? For mit vedkommende ser det ud til at ens analyse- og fortolkningspunkter er alt det man skal tale om, hvilket så også burde betyde at de skulle stå under en...
  • Eksamensopgavesæt Maj 2005

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en som har regnet opgave 1 i Kemi højt niveau maj 2005. Jeg er meget i tvivl om mine resultater er rigtige så kunne godt tænke med at se hvad andre har fået.. På forhånd tak
  • Dansk D skriftlig fremstilling.

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogen, som har været på til skriftlig fremstilling i dansk D, som f.eks kunne sende deres stil som de skrev til prøven? Så jeg kunne få et eller andet indblik i måden? Jeg ved, at det er noget med, at man komme komme til entenl at skrive en klumme, debatindlæg eller anmeld...
  • Tove ditlevsen? hjælp

    Forumindlæg
    hej er der nogen af jer der har læst Tove ditlevsen's roman " Vi har kun hinanden" hvis ja.har i bog analyseren liggen på jeres pc. jeg har halv færdig med at analysere bogen, men mangel lidt og skal aflever den på onsdag. pliz hjælp..
  • Fravær

    Forumindlæg
    Hvorfor har man fravær på gym? Hvilke fordele og ulemper kunne der være ved at afskaffe det helt, lige som man fx har på universitetet.
  • analyser

    Forumindlæg
    analyser af "Ikke som de andre" af Per nilsson, eller "Den skæve dreng" af Søren Jessen "Mørke barnet" Cecile Eken. eller af andet spændende søges!!!!!!!!
  • Skifte fra STX til HF

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen som har erfaring omkring, hvordan det var at skifte fra STX (en naturvidenskabeliglinje) til HF. Eller bare nogle som kan fortælle, hvordan det er at gå på HF, eksaminer, fag osv.? Tak på forhånd.