Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 17821 til 17840 af 141690
-
Afgør hvilken fase kvinden har haft problemer i, ifølge psykoanalysen, og hvilke karaktertræk, der tyder derpå.
ForumindlægHej folkens, er der nogen venlige sjæle, der kan give mig et bud på, hvilken fase kvinden har haft problemer i, ifølge psykoanalysen, og hvilke karaktertræk, der tyder derpå. På forhånd tak. -
stil
ForumindlægHej.. er der nogen som kan hjælpe mig med at rette min stil for grammatik, tid og tegnsætning.. Det er virkelig vigtigt det er den sidste aflvering.. mvh Rix -
HASTER
ForumindlægHeey alle sammen, er der ikke en der vil hjælpe mig med min blækregning? Svar hurtigst muligt :) -
Differentialregning
ForumindlægHeey ! jeg sidder her med en rapport om differentialregning jeg ville lige spørger om i kunne give en forklaring på hvad differentialregning betyder jeg ved at det går ud på at finde tangent hældning men hvad er differentialregning egentlig -
Sprogfejl
ForumindlægBer om rettelse til de efterfølgende sprogfejl:\n\nI mean you have correctly about the falling sale of Happy Meal. I will try to find solutions to attract children. \n\nWith the contract we made McDonald’s gunner produce toys related to Disney characters and that will influence the business fall.... -
Jens Vejmand.
ForumindlægHej. Jeg sidder med et lille problem. Jeg skal bruge svar på følgende. Modsætninger i digtet Jens Vejmand. Er der forandringer? Og Tekst analyse og temaer - Tak på forhånd -
USSR-Kollektivisering
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en SSO opagve om landbrugkollektivisering??? eller fra perioden, 1924 til 1940 \n\njeg er igang med min SSO, og har brug for at nogen kigger den igennem og kommenterer den???? \n -
AT - Samfundsfaglig metode i historie
ForumindlægHej Alle! Tænkte på om der er nogle der har styr på denne metode? Jeg har bl.a. analyseret grafer og statistikker og er lige i tvivl om jeg har anvendt de rigtige metoder. Jeg har anvendt den induktive og kvantitative metode. Håber du kan hjælpe? -
pGLO transformation
ForumindlægHeisa... skal høre om der er nogen der har lavet dette forsøg....og evt. har lidt hjælp til teori afsnittet..;) -
Bestem en funktion
ForumindlægHej jeg vil gerne hører efter om der kunne hjælpe mig med hvordan jeg bestemmer intergarlet :) se venligst billedet , og bemærk venligst jeg har lavet/forstået "gør rede for hvilken figur der hører til hvilken funktion"!!!!! -
Nogen der har været oppe til terminsprøve i matematik??
ForumindlægHej allesammen,Jeg skal til terminsprøve i matematik med hjælpemidler nu på fredag og den uden hjælpemidler på torsdag (næste uge),så jeg ville høre om, der er nogen herinde, som har vært oppe i højniveau matematik, dvs. dem der har haft 2-årigt højniveau matematik?Men i andre 1-årigt højniveau m... -
fsa maj-juni 2003
Forumindlæghej er der nogen der har fsa maj-juni 2003 som facit. Jeg laver det i min fritid for at blive bedre til matematik, jeg går på Handelsskole nu og er 36 år, så det er mange år siden jeg har gået i folkeskolen, og der har man ikke matematik på det niveau. håber der er nogen der kan/vil hjælpe mig. h... -
Naadsensbrød.
ForumindlægHej folkens.Jeg har netop læst Henrik Pontoppidans "Naadsensbrød". Jeg kan ikke helt knække, hvad der menes med "at skulle "på kassen"" - er der nogen, der kan være behjælpelig til at give en forklaring? På forhånd tak!Amigo -
Hjælp!!! til reportage er helt BLANK!!!!
ForumindlægJeg har en reportage for til på tirsdag. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive om eller hvordan jeg skal starte den, jeg er helt BLANK. Ved bare at jeg skal have noget beskrivende, fakta og nogle kilder der udtaler sig med. Please nogen der kan hjælpe?????? -
HJÆLP HAR DESPERAT BRUG FOR DET!
Forumindlæghej jeg har en problemregning som jeg har rigtig svær ved. Kan i hjælpe?:-) den hedder Skibsfart i dk den er til imorgen så hurtige svar er godt tak på forhånd:-) Facitliste tak:-) ER DESPERAT -
Eksamensopgave om IC Companys
ForumindlægHejJeg skal til og i gang med mit eksamensprojekt i afsætning hvor jeg har valgt at skrive om IC Companys, og så ville jeg høre om der var nogle af jer som lå inde med sådanne opgave.kunne nemlig godt bruge lidt Inspiration... Håber at høre fra jer, på forhånd tak. -
Kommafejl!
ForumindlægEn der gider læse min stil igennem for kommafejl :) -
hjælp!
ForumindlægHvad er den fortalte tid og fortælletid? hvor meget strækker tiden med hensyn til eventyret "de røde sko"? nogle, der ved det..? tak ;) -
Hjælp til SX: 2005
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis har lavet følgende eksamessæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfMvh, Hund -
Resume af H.C. Andersens "Snedronningen"
ForumindlægJeg leder efter et kort resume af H.C. Andersens "Snedronningen". Jeg har ikke tid til at læse og analysere den fulde version - så leder derfor efter et kort resume. Mvh. CT.
