Søgning på: kemi a eksamenssæt 2015. Resultater: 17821 til 17840 af 152921
  • sso om sukkersyge

    Forumindlæg
    Har nogen herinde skrevet om diabetes mellitus i kemi og bio ? i så fald, må jeg gerne tage et kig, til inspiration ?
  • Hvordan regner jeg den gennemsnitlige og øjeblikkelige reaktionshastighed?

    Forumindlæg
    Hvordan regner jeg den gennemsnitlige og øjeblikkelige reaktionshastighed? Og nogen der kan forklarer hvad Delta betyder og hvordan man beregner det i forhold til kemi? Har vedhæftet 2 billeder.
  • klasseliste

    Forumindlæg
    er der nogen der ved om man kan, eller hvordan man kan se klasselisten til sit studie, og jeg skal læse kemi og teknologi på AU. mange tak :)
  • problemstilling srp

    Forumindlæg
    Hej En der kan hjælpe mig med at formulere nogen problemstilling til emnet biologi og kemi? Mit emne er smerter og medidcin
  • Fremlæggelse HJÆLP HASTER!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal fremlægge om kolometrisk titrering i kemi. Fremlæggelsen skulle meget gerne ligne den, som man laver til eksamen. nogen forslag til hvad sådan en kunne indeholde?
  • kemisk ligevægt

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde ud af at løse opgave 13 og 14 i Kemi 2000 a-1 bogen Håber jeg kan få lidt hjælp
  • HNO3

    Forumindlæg
    hvorfor får man et stof til at reagere med HNO3 H2SO4? i organisk kemi, hvad gør det ved reactionen, er det en form for katalysator?
  • Spændningsrækken

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et spørgsmål i kemi som hedder så ledes: Giv eksempler på pratisk betydning af spændningsrækken. Håber der er nogen der kan hjælpe :)
  • Nedbør i Danmark

    Forumindlæg
    I hvilken Danmarksdel er der mest nedbør i gennemsnit, hvis man tager hensyn til vejrforholdene, årstiderne osv. Det er noget, jeg skal bruge til kemi. Ikke Geografi :P
  • Elektronprikformel for vand

    Forumindlæg
    Hej (-: Jeg skal skrive en kemi rapport. Og aner ik hvad elektronprikfomlen for vand er. Nogen der kan hjælpe mig?
  • blandnings massen

    Forumindlæg
    jeg er igang med en opave i kemi som er jernindhol i ståluld, o jeg skal bruge blandnings massen hvordan beregner man den
  • eksamen i fysik?

    Forumindlæg
    hej jeg går i 9.klasse, og vil gerne høre om der er nogen der ved hvordan en fysik/kemi eksamen foregår?
  • Beregning af molære koncentration

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har et kemi spørgsmål.. Hvis jeg har 0,05 g eddikesyre og skal beregne den molære koncentration af syren, hvad gør jeg så? Hvilken formel skal jeg bruge til det? Tak!
  • HJÆLP:::DET HASTER VIRKELIG...HJÆLP!!!!!!

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen, der vil hjælpe mig med kemi rapport? Jeg har vedhæftet filen og markeret de spørgsmål med rødt, som jeg ikke kan finde svar på.
  • Oxoniumion

    Forumindlæg
    Stress! Fysik/kemi til i morgen og jeg har ingen anelse om, hvad en oxoniumion er, hvilket stof der gør en syre sur og en base basisk! Hjælp!
  • HJÆLP! fyisk disposition med?????

    Forumindlæg
    Hej alle, Til fsa afgangsprøven i fysik/kemi, må man så have dispositioner med til alle de emner man kan trække??? -Håber virkelig i kan hjælpe!:-)
  • haster rimlig meget

    Forumindlæg
    hjælp til den her opgave. død træt efter en lang kemi aflevering.. http://peecee.dk/upload/view/277944
  • Formel og aktuel koncentration

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i et af mine eksamensspørgsmål i kemi komme omkring formel og aktuel koncentration, men det er under spørgsmålet: Ioner og ionerforbindelser. Hvordan hænger det sammen? :)
  • redoxreaktion

    Forumindlæg
    Hej kemi-genier :). Jeg har brug for hjælp til opskrivning af et reaktionsskema for redoxreaktionen, når ascorbinsyre reducerer jern(III)ioner til jern(II)ioner.
  • Kulstof atom

    Forumindlæg
    Hej, sider og læser til eksamen i kemi og har fået et spørgsmål der lyder sådan: omtal kort kulstof-atomets bindingsforhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med det?