Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 17821 til 17840 af 179351
-
Eksamen makroøkonomi politstudiet KU
ForumindlægHej alle. Jeg har netop fået karakter for en makroeksamen på polit, og har fået karakteren 02, som jeg er uenig i, da jeg selv havde regnet med at få 4. Er der én der har lyst til at se min opgave i gennem og give et bud på hvilken karakter I ville give min opgave. Rettevejledning og min afleveri... -
Læsetest inden eksamen
ForumindlægHej med jer :-) Jeg kunne virkelig godt øve mig på læseprøven. Jeg har hørt, at man kan lave nogle læsetest online på Gyldendal, men der er vist et eller andet system fejl i prøverne. Jeg kan ikke gå videre til næste opgave osv. Den går helt i stå. Kender I nogle andre sider, hvor man kan få prø... -
Hvilket bilag - Fysik eksamen
ForumindlægHvilke bilag kan jeg komme ud for, når det jeg har trukket lyder: Energiomsætninger med hovedvægten på mekanisk energi Præsentationen skal gøre rede for de fundamentale former for mekanisk energi samt forklare hvornår sætningen om bevarelsen af den mekaniske energi er gyldig. Endvidere skal der g... -
hvordan foregår mat-eksamen??
ForumindlægHejsajeg skal snart op i mat. i fællesfag 1. Hfer der nogen der har været oppe i det?får man nogle spørgsmål udleveret, eller hvordan.. hvis nogen kunne give et eksempel, på hvad man kunne trække.Og så til sidst, skal man give eksempler med tal, eller er det ikke nødvendigt, håber nogen kan hjælp... -
Mundtlig Dansk eksam
ForumindlægJeg har trukket journalistiske genre, nogen der har en god tekst? eller nogen gode ideer, om hvad man kan fortælle om?:) -
Fysik/kemi eksamen - Hjælp?
ForumindlægHey SP! Nogle der evt. har skrevet rapporter om følgende emner? Alt kan bruges. Syrer, baser og salte Gødning og vandrensning Spændingsrækken og korrosion Radioaktivitet Induktion og transformation Forurening og rensning Lys Kerneenergi Energi Lyd Bølger -
Latin eksamen, hvordan forgår den?
ForumindlægJeg går i første g, og jeg skal op i latin her den 16. Det er virkelig en ond drøm der er blevet virkelig, at skulle op til den! :(Hvis der er nogen der har overstået den, vil i så ikke fortælle hvad der egenligt er man skal, altså læse op osv?Og hvad man skal få trænet etc, hvis man nu som mig, ... -
eksamens aug-sep 2005
Forumindlæghey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak -
Dansk skriftlig eksamen
Forumindlæghej vil bare lige høre om der er nogen som ligger inde med nogle dansk eksamensæt som jeg kan få til sent til min email på forhånd tak Email:spoky_m@hotmail.com -
Ældre tekster - eksamen
ForumindlægJeg skal som alle andre 9. klasser op i mundtlig dansk. Har trukket et område under overskriften "Ældre tekster med gammelt sprog", hvor følgende tekster er opgivet: "Romeo og Julie" (uddrag - anden akt, scene 2) af William Shakespeare, 1594 "Kong Lindorm" (event... -
AT-eksamen, vigtigt!
ForumindlægHej folkens, I AT har jeg valgt at arbejde med fagene religion og dansk hvor mit emne er 9/11, hvor jeg i danskfaget har fundet en tekst, men hvad med i religion, hvilken slags tekst kunne være relevant for emnet? Og hvordan skal jeg gribe teksten an? -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i biologi C d. 12 og er ret nervøs.. Har I nogle gode råd til mig? -
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNår man har trukket drama - kan ens selvalgte oplæg også være en video/musik video, eller en kort film? -
Tysk Eksamen - Perspektivering?
ForumindlægHej Jeg skal op imorgen - har 24 timers forberedelse - i en tekst i temaet "tyskland i 30erne". Det er en rigtig fin tekst, den handler om to mænd som er venner, den ene er jøde, og den anden har lige meldt sig ind i NSDAP. Man hører så deres alvorlige samtale om hvorfor den ene har mel... -
Spansk eksamen 2012 - Vurdering
ForumindlægHejsa. Jeg er voldsomt nervøs for resultatet af min spanske stil! Hvis der er en eller flere der vil kigge den igennem og give lidt respons - vil jeg være taknemmelig! Filen er vedhæftet :) -
Psykologi synopsis - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har netop trukket et emne i Psykologi, hvor jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis og fremlægge om den. Jeg har i den forbindelse fået en række bilag om fænomenet Happy Slapping. Blandt andet artikler og klummer af socialpædagoger og psykologer, som beskriver hvorfor happy slapping... -
Gennemsnitsberegner + eksamens bevis WTF!!!
ForumindlægHey jeg er en HHX studerende som afslutter mit sidste år. Med den nye reform skal man beregne et eksamensgennemsnit ved at lægge årskarakter og eksamenskarakter sammen. Men jeg synes ikke at den gennemsnitsberegner den passer. Så mit spørgsmål lyder til studerende som har fået deres eksamensbevis... -
Spansk eksamen - talepapir
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg tænkte på om der også var en venlig sjæl som ville kigge på mit talepapir :) ? Mit emne er Violencia. Talepapiret er vedhæftet :) -
SPANSK EKSAMEN SIDSTE ÅR
ForumindlægHey! Er der nogle, der har opgavesættet fra sidste år liggende? Jeg tror måske det er det, vi kommer op i til årsprøven på fredag. Så jeg kunne måske lige være smart og forberede mig lidt på prøvens omfang;) Desuden nogen der kender gode programmer til oversættelse af spansk, vel at mærke progra... -
ENERGIOVERFØRELSE! eksamen imorgen s:
Forumindlæghej, er der nogle der kender nogle gode FIF til emnet energioverførelse? forsøg, hvad man kan tale om? tak ..
