Søgning på: musik analyse. Resultater: 17821 til 17840 af 25891
-
Tove Ditlevsen - det første møde? spg. haster!
Forumindlægjeg har analyseret tove ditlevsens det første møde, men jeg kan virkelig ikke finde ud af hvorfor at hovedpersonerne ikke har nogle navne og kun beskrives som "pigen og drenge" håber nogen kan hjælpe! - mia -
hjælp til analysering af digt
Forumindlæghej. jeg er igang med at analysere mit digt (Fiskeren) af Adam Øhlenslæger. jeg er total lost lige nu, jeg kan ikke huske hvad grafisk præg er???? :( håber der er nogen der vil hjælpe mig :D -
h. c. andersens land af benny andersen
ForumindlægHej. jeg skal snart til dansk eksamen, hvor jeg har valgt at analyser H. C. Andersens land af Benny Andersen, men jeg har lidt svært ved at finde digtet virkemidler og fortolkning af tekstensindhold og motiv.. håber i kan hjælpe mig:-) -
Es ist 15 uhr, Christa Moog
Forumindlæghej allesammen jeg har her i da trukket teksten es ist 15 uhr af Christa moog og ville spørger om der var en af jer som havde en oversættelse på dansk af den evt. en analyse. håber i kan hjælpe :) hilsen Anna -
Catwalk af Jesper wung-sung
ForumindlægJeg skal analysere Catwalk af Jesper Wung-sung og jeg har svært ved at finde ud af hvad Puma, Panter og Antilope symboliserer. Hvorfor er det netop de dyr, han har valgt at bruge? Håber I kan hjælpe :) -
lotte af jan sonnergaard
ForumindlægHejsa. Alright.. Jeg sidder her torsdag aften og er død træt efter en hård arbejdes dag... ...Er der nogen der sidder ind med en analyse af novellen "Lotte" fra bogen "Radiator" Jan sonnergaard Med venlig hilsen- Død træt mand. -
Tysk A eksamen - das süsse Mädel und der Dichter
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig? Jeg har trukket "das süsse Mädel und der Dichter" af Arthur Schnitzler. Den er undet emnet Frauenbilder. Er der nogen, der har læst den, eller analyseret den evt, som kan hjælpe mig med at forstå den? -
Budskabet ved "En Æggesnaps"
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk eksamen i morgen, og har trukket Tove Ditlevsen. Jeg har valgt at analysere teksten "En æggesnaps", er der nogen der kan fortælle mig hvad budskabet med novellen er? PLEASE SVAR! -
Das Brot/Die Küchenuhr
ForumindlægEr der nogen som har en analyse af "Das Brot" eller "Die Küchenuhr" skrevet af Wolfgang Borchert? Hvis ja, vil jeg meget gerne hente inspiration fra vedkommende. Du kan poste den herinde eller sende den til mig som besked. -
Pleasee Hjææælp!!
ForumindlægHej alle derude :) Jeg skal til dansk eksamen i morgen. Jeg skal til at lave analysemodeller over alle genre. Men jeg kan slet ikke finde en analysemodel til sagn? - Hører det med til digt-analyse ?? Håber der kommer et svar hurtigst muligt! : ) - Afnan -
Budskabet i "En æggesnaps" - Haster
ForumindlægJeg er i gang med at analysere novellen "En æggesnaps" af Tove Ditlevsen. Jeg mangler bare et budskab i novellen, og også generelt! Har brug for svar hurtigst muligt, da jeg skal op mundtlig. På forhånd tak! :-) -
Budskabet i "En æggesnaps"
ForumindlægJeg er i gang med at analysere "En æggesnaps" af Tove Ditlevsen, men mangler et budskab i historien! :-) En der eventuelt kan hjælpe? Skal helst have et svar senest fredag 22/6, da jeg skal nå at forberede mig til mandag 25/6, hvor jeg skal op mundtlig. :-) På forhånd tak! -
opgave uploads
Forumindlæghej jeg uploadede en opgave for et par uger siden, og den kan stadig ikke ses fra min profil af, det er en analyse af bogen Fagre nye verden. jeg tænkte på om jeg havde gjort noget forkert, eller om det bare mig der ikke kan se den ? -
The birth of Venus Billedanalyse
ForumindlægHej! Jeg skal lave en billedanalyse af Boticelli's Birth of Venus. Hvis I ligger inde med info - gode hjemmesider - fortolkninger - analyse mm. så vil jeg sætte STOR pris på hvis I ville give besked :) På forhånd tak.. -
Rap-tekster
ForumindlægHeey allesammen! Jeg skal analysere nogle rap-tektster. Men ved ikke rigtig hvilke jeg skal vælge.. Det skal helst være noget af Eminem. Kunne I komme med nogle forslag? Knus Artemis :D -
Hjælp til afklaring af historie eksamen stx
ForumindlægHej jeg skal til eksamen imorgen i historie, og kom i tvivl om man skal lave en overordnet problemformulering? eller om det er ok, at jeg laver en redegørende, analyserende, diskuterende/vurdering problemstilling? Jeg har trukket emnet holocaust. Håber i kan hjælpe... -
HJÆLP!!
ForumindlægJeg har brug for hjælp til min samfundsfag eksamen..Jeg har trukket en tekst `Velfærdskæledyret er blevet til en uhyr` af Xukun Ji. Jeg kan ikke komme i gang med teksten. Kan i hjælpe mig med hvordan jeg skal analyser teksten.??? Det ville være et stort hjælp :) -Tak -
Funktionalisme, Bauhaus
ForumindlægHej;D Jeg skal til at skrive en opgave om arkitekturen i ca. 1920-1960. Jeg skal vise eksempler på bygninger fra den tid og analysere dem. Er der nogle der har forslag til nogle kendte bygninger fra den tid?? Håber der er nogle der kan hjælpe..! -
Søger kilde
ForumindlægGod eftermiddag alle sammen. Jeg leder efter en historisk kilde, der er relevant for enten politiske, økonomiske eller kulturelle træk fra Mellemkrigstiden. Min opgave er, at analysere og lave kildekritik. Tak på forhånd! -
Stiltræk af Pontoppidans
ForumindlægHej! Jeg har lige opdaget at i min dansk analyse skal jeg skrive omkring Pontoppidans' måde at skrive novellen "Ørneflugt", altså han stiltræk. Jeg er dog på bar bund. Måske kan I hjælpe? :) -Tak på forhånd
