Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 17901 til 17920 af 41309
-
kigge SSO igennem
Forumindlægjeg vil gerne høre om nogle kan rette min SSO igennem, jeg skriver om kost og ernæring i biologi A?? har rigtig meget brug for hjælp:-( -
EMPIRISK DEDUKTIVE METODE ? Hjælp :(
ForumindlægHej venner,, Kan man bruge den empiriske deduktive metode indenfor faget biologi, hvis man har taget udgangspunkt i bøger og teorier indenfor hvordan en sygdom påvirken kroppen ?? Mvh Student -
Planteceller
ForumindlægHej :) Jeg skal i biologi skrive en opgave om celler. Jeg kan dog ikke finde noget om plantecellen :( Det eneste jeg har er om dens formering og dens opbygning. Hvad ved i om plantecellen? :) -
Mundtlig prøve
ForumindlægHej! :) Kan man tage en mundtlig prøve igen, hvis man ikke har dumpet? :) Jeg fik 7(13 tals skalaen) i Biologi, ved I om jeg kan tage prøven igen? :) -
HJÆLP TIL EKSAMENProjekt
Forumindlæghey..jeg skriver om 1.verdenskrig i historie og og har valgt at inddrage følgende fag: kemi og biologi er der nogen af jer der kunne kommer med et forslag om hvad et evt. problemformelering kunne? mange tak på forhånd. -
haster
Forumindlæghej,..jeg skriver om 1.verdenskrig, og har valgt at indrag kemi og biologi fordi emnet er brugen af giftgasser.. har i nogle forslag til hvad et evt. problemformulering kunne være? mange tak på forhånd. -
bio-terminsprøve
ForumindlægJeg skal op i biologi imorgen.. jeg ved den stor opgave kommer til at være indenfor økologi.. er her nogen der har nogle gode opgaver eller notaer til økolog? -
valgfrit projekt
ForumindlægHej jeg skal vælge et emne til et valgfrit projekt i biologi. Hovedemnet er kroppen og sundhed, og der skal vælges et underemne. Der skal skrives to rapporter med forsøg. Nogle der har et godt forslag?? På forhånd tak -
Biologiprøve om?
ForumindlægHejsa. Jeg står og skal have biologi prøve imorgen tidlig kl 8.00 . Jeg ved det skal handle om Kredsløbet og noget i den stil. Nogle der ved, hvad jeg skal læse på, til imorgen? -
Bakterieceller
ForumindlægJeg har en biologi opgave der skal afleveres i næste uge om celler og jeg har et spørgsmål jeg ikke har et svar på: Ville det være en fordel for en bakteriecelle at være større? og hvorfor? På forhånd tak (: -
fagbegreb
Forumindlæghvad betyder det her i biologi et "fagligt begreb" nærringstoffer opbygning: fænomener: bestandele henstande 17. egenskber 18. Et molekyle 19. genstand. r -
Hjælp til SRP
ForumindlægER DET BARE MIG ELLER SUCKS SRP? EN DER KAN SENDE SIN OPGAVE FRA SIDSTE ÅR! Jeg har om biologi om den menneskelige krop. Ps. Har du nogensinde siddet fast i en støvsuger som mig? -
Celler
ForumindlægHej. Er der nogen der vil kigge min noget af min biologi rapport igennem. Det er cirka en side som jeg meget gerne vil have kigget igennem. Håber på at der er nogle der vil hjælpe mig. -
Celler
ForumindlægHej. Er der nogen der vil kigge min noget af min biologi rapport igennem. Det er cirka en side som jeg meget gerne vil have kigget igennem. Håber på at der er nogle der vil hjælpe mig. -
Hjælp!!!!!!!!!!
ForumindlægMin søster og jeg laver spørgsmål omkring Global opvarmning...Kan i ikke komme med nogle spørgsmål bare 3...Om global opvarmning, til biologi!! Please!!! Vil betyde meget!! -
Muldbund & Morbund
ForumindlægHej alle. Er igang med at lave et Powerpoint til en Biologi fremlæggelse. Har søgt alt om Muldbund & Morbund og har virkelig brug for at vide hvad det er. Håber i kan hjælpe.. MVH. Anders -
Planters vandhusholdning - please mangler virkelig hjælp
Forumindlæghejsa :) jeg er lige igang med en biologi-rapport, som skal afleveres meget snart... spørgsmålet lyder: 1. Giv en forklaring på hvordan planter optager vand gennem rødderne? -
Insekt hjælp! :-)
ForumindlægHejsa jeg sidder og laver nogle biologi-lektier. Og jeg kan simpelhen ikke finde svaret på dette spørgsmål, er der måske nogle genier som ville hjælpe? : HVAD ER FORSKELLEN PÅ EN RYGSVØMMER OG EN BUGSVØMMER? -
Ufuldstændig og co-dominans??
ForumindlægKan nogen hjælpe med nogle begreber i biologi? Der er codominans, som er når begge allele gener kommer til udtryk. (dominerer lige meget) hvordan adskiller den ufuldstændige dominans sig fra codominans fog hvordan fungerer dette?:) -
Energiomsætning
ForumindlægHej Har biologi rapport for, og skal beregne Energiomsætningen pr min (kJ/min), energiomsætningen pr. døgn og energiomsætningen pr kg pr min, nogle der ved hvordan man gør det? Tak :)
