Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 17901 til 17920 af 33479
  • Tid? ang eng stil

    Forumindlæg
    Hej nogen der har tid, til at se på min Engelsk stil, der er på ca.2 sider ?
  • Mikro rettelse

    Forumindlæg
    Nogen der vil hjælpe med at oversætte 10 æstninger fra dansk til engelsk?
  • ord oversættes

    Forumindlæg
    "at være godt stillet" er helt væk.. hvordan siger man det på engelsk.. altså det ovenover ;)
  • FS10

    Forumindlæg
    er der nogen der har sådan noget grammatik og den der skriftlige fs10 engelsk grammatik 2009..?
  • Rettelse - Grammatiske og sproglige fejl.

    Forumindlæg
    En sød sjæl der vil rette min engelsk essay indenfor grammatiske og sproglige fejl :)
  • oversættelse

    Forumindlæg
    hvordan oversætter man identitetsdannelse til engelsk (til et abstract). har prøvet at slå det op, men uden held.
  • Ret en opgave :D

    Forumindlæg
    Nogen der gider at rette en engelsk opgave? på 1 side :D
  • Ordbog

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor man kan finde en gratis online ordbog. en god en !!!!!!!! ? Bare engelsk - dansk
  • help ret

    Forumindlæg
    hey nogen der gider rette min engelsk stil? går i 3g
  • oversættelse af: skråt kast ?

    Forumindlæg
    Hvad hedder "skråt kast" på engelsk? håber der er nogen der ved det.
  • rettelse

    Forumindlæg
    hej.. Jeg leder efter en der kan rette mit engelske mv Fassos
  • Hvad hedder Stillehavsøerne?

    Forumindlæg
    Lige et hurtigt spørgsmål: hvad hedder Stillehavsøerne på engelsk? Kan ikke finde det i nogle ordbøger...
  • begreb

    Forumindlæg
    hej hvordan siger man " jeg er ved at tude " på engelsk? tak
  • "familie mønstre"

    Forumindlæg
    Hvordan siger man det på engelsk? Undskyld, hvis det er irriterende med disse små indlæg. Men spørgsmålene kommer efterhånden.....
  • vigtigt

    Forumindlæg
    Hej, kender i en ordbog med engelsk og dansk gramatik på internetet. tak for at i svare
  • hjææælp

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har lyst til at rette 140 ords engelsk? :) vh Medina
  • Hvordan siger man.... det er en sætning

    Forumindlæg
    Hejsa. Hvordan kan man sige " det sætter tankerne i gang hos læseren" på engelsk
  • An account - redegørelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en redegørelse af en tekst i engelsk. Skal/må man nævne navne? Skal der være en indledning / afslutning?
  • Tre linjer

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle af jer, der vil rette 3 linjer på engelsk? Det ville være rigtig dejligt ;-)
  • Hvor skal resumeét være?

    Forumindlæg
    Ja? Skal skrive et resumé på engelsk i min SSO, men hvor skal det sættes ind? før eller efter indledningen?