Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 17901 til 17920 af 33479
-
Tid? ang eng stil
ForumindlægHej nogen der har tid, til at se på min Engelsk stil, der er på ca.2 sider ? -
Mikro rettelse
ForumindlægNogen der vil hjælpe med at oversætte 10 æstninger fra dansk til engelsk? -
ord oversættes
Forumindlæg"at være godt stillet" er helt væk.. hvordan siger man det på engelsk.. altså det ovenover ;) -
FS10
Forumindlæger der nogen der har sådan noget grammatik og den der skriftlige fs10 engelsk grammatik 2009..? -
Rettelse - Grammatiske og sproglige fejl.
ForumindlægEn sød sjæl der vil rette min engelsk essay indenfor grammatiske og sproglige fejl :) -
oversættelse
Forumindlæghvordan oversætter man identitetsdannelse til engelsk (til et abstract). har prøvet at slå det op, men uden held. -
Ret en opgave :D
ForumindlægNogen der gider at rette en engelsk opgave? på 1 side :D -
Ordbog
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde en gratis online ordbog. en god en !!!!!!!! ? Bare engelsk - dansk -
help ret
Forumindlæghey nogen der gider rette min engelsk stil? går i 3g -
oversættelse af: skråt kast ?
ForumindlægHvad hedder "skråt kast" på engelsk? håber der er nogen der ved det. -
rettelse
Forumindlæghej.. Jeg leder efter en der kan rette mit engelske mv Fassos -
Hvad hedder Stillehavsøerne?
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål: hvad hedder Stillehavsøerne på engelsk? Kan ikke finde det i nogle ordbøger... -
begreb
Forumindlæghej hvordan siger man " jeg er ved at tude " på engelsk? tak -
"familie mønstre"
ForumindlægHvordan siger man det på engelsk? Undskyld, hvis det er irriterende med disse små indlæg. Men spørgsmålene kommer efterhånden..... -
vigtigt
ForumindlægHej, kender i en ordbog med engelsk og dansk gramatik på internetet. tak for at i svare -
hjææælp
ForumindlægHej, Er der nogen der har lyst til at rette 140 ords engelsk? :) vh Medina -
Hvordan siger man.... det er en sætning
ForumindlægHejsa. Hvordan kan man sige " det sætter tankerne i gang hos læseren" på engelsk -
An account - redegørelse
ForumindlægHej. Jeg skal lave en redegørelse af en tekst i engelsk. Skal/må man nævne navne? Skal der være en indledning / afslutning? -
Tre linjer
ForumindlægHej Er der nogle af jer, der vil rette 3 linjer på engelsk? Det ville være rigtig dejligt ;-) -
Hvor skal resumeét være?
ForumindlægJa? Skal skrive et resumé på engelsk i min SSO, men hvor skal det sættes ind? før eller efter indledningen?
