Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 17901 til 17920 af 34803
-
Kvantitativ eller kvalitativ?
ForumindlægJeg har skrevet i historie (samfundsvidenskablig) og Engelsk, en er blevet i tvivl om hvad der er hvad, med hensyn til kvalitativ og kvatitativ ? kunne i hjælpe? -
Krisen i Mellemøsten
ForumindlægNogen der ved om en krise/krig som denne er sket før i historien?Tror I at det vil ske igen, og hvad kunne man gøre for at stoppe/forhindre det? -
RETTELSE
ForumindlægHej everybody! Nogen der har tålmodighed til at læse min historie opg. igennem og rette grammatisk og sprogelig fejl? ville være meget taknemlig:-D -
Hjælp til ideer
ForumindlægEr der nogen, der har nogle gode spørgsmål til palæstinakrisen, hvis man skriver synopsis i religion og historie? Er simpelthen gået i stå ? -
essay: paradise af matthew kneale
Forumindlæghejsa... er der nogen som har lave essayet: Paradise af matthew kneale, i så fald er det så muligt for mig at høre jeres "analyse" af historien? :-) -
Numerisk metode - AT
ForumindlægHej Jeg skal til AT årsprøve i morgen i matematik og historie, og jeg er simpelthen ikke med på, hvad den numeriske metode i matematik går ud på. Er der nogen, som kan forklare mig det? -
Begivenheder til danskhed
ForumindlægHej, jeg har trukket Danskhed i historie til FSA. Har i nogle idéer til begivenheder, eller andet, jeg kan berøre/beskrive? :) - Fortsat god dag -
eksamen i morgen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal trække emne til eksamen imorgen til Historie.. Jeg ved bare ikke hvordan denne eksamen foregår, er der nogle der kan hjælpe mig på forhånd tak C.T -
old spøgsmål
ForumindlægHej :) Historien "Til Fædra" hvad handler den om? Den er svær at forstå! Nogen som kan hjælpe? På forhånd tak! -
Dyrhavsbakken
ForumindlægJeg skal skrive om dyrhavsbakken i historie og kunne godt bruge lidt hjælp til den. Hvor gammel koster et turpas til børn på bakken? Hvad skal jeg mere skrive end det der, jeg har skrevet indtil vidre? ;) -
Eksamen i morgen
ForumindlægHej alle jeg skal til Historie eksamen i morgen, men jeg har ingen ide om hvordan den foregår, er der nogle der kan hjælpe mig -
Krønike
ForumindlægHej, Jeg har netop trukket mit eksamensspørgsmål i historie, og en af de vedlagte kilder er et uddrag af en krønike. Men hvordan behandler jeg en krønike mht. kildekritik? På forhånd tak! -
Digitaliseringen (Kamera) - Hvilke bøger?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg skal til at skrive en afsluttende opgave for Teknologi Historie. Jeg har valgt at fokusere på det Digitale Kamera og dens teknologiske historie. Nogen af jer derude der kender til nogle bøger/info der beskriver det Digitale Kameras historie fra da det først blev opfundet ... -
Fra enevældens fald til demokrati 1830-1849.
Forumindlægjeg skal skrive en eksamensopgave i historie som skal handle om fra enevældens fald til demokrati 1830-1849. jeg er bare lidt i tvivl om hvad hovedpunkterne kan være? -
Wilsons 14 punkte
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op i morgen i historie! Jeg forstår bare ikke hvad Wilsons 14 punkter går ud på, og hvad meningen med dem er? -
Hvad er "idéhistoriske træk"?
ForumindlægI min dansk-historie opgave skal jeg "redegøre for Oplysningstidens centrale idéhistoriske træk". Hvad er det helt præcis at idéhistoriske træk er? -
Det Haster virkelig
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med en tidslinje overfor Dansk/historie?? Altså ved i noget om det det forskelige årstaller ? -
Lektiehjælp!
ForumindlægHeysa! Hvis man har nogle problemer i historie og har brug for lektiehjælp, altså en som man betaler for at hjælpe en, hvor finder man dem så henne? -
Borgerretighedsbevægelsen (USA) ??
ForumindlægHey alle. Er der Nogen der har nogle gode noter om borgerretighedsbevægelsen ? Jeg har nemlig ikke helt styr på historien og hvad der skete, altså bare det vigtigste . Mvh. Camilla :D -
cæsars betydning for romerriget?
ForumindlægHvad kom (julius) cæsar til at betyde for romerrigets videre historie? er der evt nogle bøger jeg kan bruge?
