Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17921 til 17940 af 26355
-
Rettelse
ForumindlægGodaften. Ved ikke lige, om der er nogle der har lyst til at rette min engelske essay? Det ville gøre mig meget glad :D Ikke for snyd men for at se hvilke fejl jeg skal tænke mere over Håber I gerne vil. Sender imorgen tidlig Kh Kristian -
DIO, valg af emne
ForumindlægJeg skal i dag vælge fag til DIO, har tænkt mig at vælge engelsk og historie. Vil måske vælge nordirland, og konflikten som emne. Hvis i har nogle gode ideer til emner, så er i meget velkomne til at "kaste" dem på bordet her. Alt inspiration er velkommen -
HJÆLP MED AT ANALYSERE.
ForumindlægHej Jeg har trukket eksamensopgaven i engelsk B eksamen. Det er en artikel som har titlen " Oprah Windfrey's Lavish South African School " Nogle som kan finde hele artiklen på nettet, har prøvet selv uden held.. -
Cal af Bernard Mac Laverty, berettermodel
ForumindlægMjello. Tænkte på om nogen havde lavet en berettermodel på Cal fra 1983 af Bernard Mac Laverty? Skal bruge det i min SRP, og synes ikke min er fyldestgørende, så kunne være super med noget inspiration fra en anden. Jeg skriver i Engelsk/Historie - begge to på A niveau. -
Medianalyse - social actors
ForumindlægHej alle sammen :) Sidder og læser op til eksamen i medieanalyse hvor jeg skal op i dokumentarfilm. Teksten jeg læser er på engelsk og er nu flere gange stødt på ordet "social actors". Er der nogle af jer der kan forklare mig dette begreb med danske ord? -
link til gamle eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogen der kan gi mig et direkte link til diverse gamle eksamensopgaver for stx A- niveau i dansk og stx B-niveau i engelsk? Har søgt i google og i uvm men kan ikk finde dem.. på forhånd mange tak -
Karakterberegning
ForumindlægJeg vil lige have en afklaring på omkring skriftlig eksamen: jeg skal op i Dansk samfundsfag og engelsk A vætges de spm 2 eller 1? Jeg skal muligvis kun op i skrftlig og ikke mundtligt i de tre fag. Hvor meget vægtes de. -
Adam by Michael Lee Cohen - Analyse!?
ForumindlægHej :) Sidder netop med min 24 timers eksamen i Engelsk og har trukket Adam by Michael Lee Cohen men er lidt på herrens mark ... Kan ikk rigtig finde en god indgangsvinkel til teksten. Er der evt. nogen der har nogle hints eller til inspiration, så ville det var fantastisk' -
Formulering af 1 sætning - Wie?
ForumindlægDet er slet svært at forklare.. Men jeg vil gerne sige på tysk (og nu skriver jeg det faktisk på engelsk, for jeg ved ikke engang hvordan man kan sige det på dansk): Her life could have turned out differently .. Hvordan siger man det? -
HJÆÆÆÆÆLPP!!!!
Forumindlægheej sidder med en engelsk stil, men forstår desværre ikke spørgsmålet som lyder: write about the right to be a minority? er der ikke nogen der kan forklare mig spørgsmålet, men meget grundigt og komme med ideer til spørgsmålet. please hjælp mig! -
Litteratur
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive et engelsk essay om hvad der karakteriser god litteratur? og så ville jeg høre om i har nogle gode input til hvad der gør det? Og hvorfor litteratur er vigtigt, og i hvillken grad litteratur kan ændre verden?? ville blive meget glad for nogle gode svar -
Employment engagement
Forumindlæghej Derude ! Er der nogen som har lavet en engelsk stil om employment engagement? det handler om at skrive en memo rapport og en almindelig memo.. Håber i kan hjælpe mig snarest ! Har virkelig brug for hjælp :/ Håber jeg får svar fra jer . :) -
First snow
Forumindlægnogen der har skrevet en engelsk stil der hedder first snow? jeg har meget svært evd at lave en ordentlig aflevering og vi skal snart have års-karakter.. så derfor ville det være en stor hjælp hvis nogen kunne hjælpe mig med dette. -
Et ord
ForumindlægHar forsøgt at slå ordet op på diverse steder, men der kommer mindre tilfredsstillende svar frem. Nogen der har et forslag til det engelske ord for "instution" ? OBS! Det er nemlig vigtigt, at der af ordet fremgår, at det er en institution hvorpå unge anbringes. -
Eksamenssæt
ForumindlægEr der nogle der ved om man kan hente engelske-eksamenssæt fra de tidligere år?, jeg skal nemlig øve til eksamen/terminsprøverne, og tror det er en rigtig god ide hvis man kan øve sig på første del af de der sæt. -
Problemer
ForumindlægHej... Jeg er ikke så gode til dansk, hvad skal jeg gøre. Jeg forstå heller ikke når man skal bøje sætninger i f.eks. dansk, engelsk, spansk. Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg kan blive bedre til i disse fag... Tak på forhånd... -
COCA COLA! HJÆLP OG DUSØR!
Forumindlæghej allesammen vi er igang med et Afsætning/engelsk projekt! :D Vi skal have hjælp til at lave en Værdikæde analyse! Hvis man gerne vil hjælpe og indløse vores dusør så skriv til mig på [email protected] HJÆLP HJÆLP HJÆLP! SWOT'en er Vædhæftet. -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D
