Søgning på: musik analyse. Resultater: 17981 til 18000 af 25891
-
Symboler i Helium
ForumindlægHej, jeg skal analysere Helium, men jeg har svært ved at finde symboler. Jeg har allerede fundet ballonhunden, som symbol. Flere har skrevet luftskibene som symbol, men det kan jeg ikke helt forstå. Håber I kan hjælpe. Det haster ! -
SRP om Afsætning og Psykologi.
ForumindlægHejsa.. jeg har fået skrevet 9 sider om redegørelese. Jeg er nu kommet til det punkt: Analyser Maslows Behovspyramide udfra andre psykologiske teorier..????? Er total blank.. ved ikke hvordan man skal komme igang :S Håber er der nogen som kan hjælpe :) -
Om at glo - Dan Turéll
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og er gået lidt i stå med essayet om at glo. Så jeg tænkte bare på om der er nogle som har analyseret essayet? Plzz jeg har brug for hjælp, skal op til mundtlig dansk om et par dage:( Tak på forhånd! -
Årsager til terror
ForumindlægJeg skal i mit SRP analysere årsagerne til, at terroraktionerne 11. september fandt sted. Er der nogle, der kan nogle gode teorier. Har allerede skrevet om identitetsdannelse og realisme/idealisme, men er der nogle, der har andre forslag? På forhånd tak! -
SRP i ENG/DK: Stilistiske træk.
ForumindlægJeg er blevet bedt om at analysere og fortolke med særlig henblik på stilistiske træk. Er det sådan noget som struktur, sprog, synspunkt? Hvordan skal det stilles op? Skal jeg dele det ind i underpunkter, eller skal det skrives som en lang stil? -
Forbrugeradfærd
ForumindlægJeg skal analysere det Saudi Arabiske marked med fokus på kultur og forbrugeradfærd ... Kultur har jeg gennemgået men mangler stadig forbrugeradfærd .. hvordan kan jeg bedst muligt gøre dette, jeg kan ikke selv finde noget konkret! -
Beregning af prøvemængde til Kjeldahl
ForumindlægHej Jeg skal analysere indholdet af nitrogen i flydende kunstgødning. Jeg ved at gødningen indeholder 4,2 % nitrogen. Der ønskes titreret med ca. 12 mL NaOH. Hvordan finder jeg ud af hvor meget prøve jeg skal bruge? -
Omverdensforhold - hjælp
ForumindlægJeg skal gøre rede for muligheder og trusler for Ecco, i USA. Er det ok hvis jeg så laver en analyse af omverdensforhold dertil? Evt. en der gider at tjekke om jeg har lavet det rigtigt, for jeg får altid så dårlige karakterer i afsætning :( -
Mat opg 6
ForumindlægHej jeg har denne her opgave jeg ikke kan komme igang med, er der nogen af jer der vil hjælpe mig med den? - Gør, med udgangspunkt i nedstående eksempel, rede for modellering af omsætnings og overskudsfunktioner. - Du skal inddrage differentialregning i din analyse. Tak på forhånd bilag t... -
Hvor findes der oranger? Og hvad er det?
ForumindlægHej, jeg er i gang med at analysere en novelle i dansk, hvor der bliver nævnt træer (og en busk) som: Stenege, cypresser, oranger og laurbær. Jeg vil rigtig gerne vide hvad de der "oranger" er og hvor de findes. Er det et ord for et appelsintræ? -
koppen i sneen
ForumindlægHej.. I næste uge, altså uge 50. skal jeg op i terminsprøver.. og jeg trak tekster af klaus rifbjerg og valgte den der hedder koppen i sneen. så jeg ville hører og der er nogen som der ligger inde med en analyse af den, da jeg er lidt forvirret over historien også kan jeg se om det er rigtigt. :) -
Rettelse af Raptekst?
ForumindlægEr der en venlig sjæl derude som gider tage sig tid til at kigge/rette min analyse af en dansk raptekstigennem for fejl, da jeg har en smule svært ved formuleringer og måske nogen småfejl. Ville være dybt taknemmelig. Tusind tark på forhånd. -
SRP - Bosnien
ForumindlægHej. I SRP skal jeg skrive om krigen i Bosnien og bl.a. analysere FN og NATO's rolle i den forbindelse. Hvilke samfundsfaglige teorier kan jeg benytte til dette? Vil idealisme og realisme være et godt bud? -
"Gammeldags glidende indføring" ???
ForumindlægHej Jeg er i gang med at analysere min novelle, og læste på en hjemmeside under komposition at den har en gammeldags glidende indføring. MEN HAR INGEN IDE OM HVAD DET ER, OG HAR HELLER IKKE MULIGHED FOR AT KONTAKTE MIN LÆRER! Nogen der please vil forklare hvad det vil sige? -
Nordkraft
ForumindlægHej. Vil bare høre om der var nogen der havde noget info om de sange citater og det citat der bliver brugt før romanens start og mellem de forskellige dele af historien? ville være en kææmpe hjælp! en evt. analyse af disse ville være genialt gode :) tak! -
hjælp til DHO om H.C. Andersen "Hønse-Grethe familie"
ForumindlægHar brug for hjælp til at analysere og fortolke novellen "Hønse-Grethe familie" skrevet af H.C. Andersen. Alt andet omkring novellen, såsom resume og noget om tidsperioden, vil også være til stor hjælp!! Hjjæælp plase:)) Tak:)) -
Indholdfortegnelse - lige højremargin
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man laver højresiden lige i en indholdsfortegnelse??? Når man f.eks. skriver: 1. Abstract....................................1 2. Indledning...................................2 3. Analyse.....................................3 4. Fortolkning............... -
nyhedsartikel
Forumindlæghej! jeg skal lave en analyse om avisen Berlingske, og jeg har et spørgsmål der lyder: hvordan er sproget i Berlingske tiderne? jeg ved ikke helt hvordan jeg kan sætte ord på det og jeg er gået helt i stå. tusind tak på forhånd:)) -
SENECA - STOICISME
ForumindlægSkal op til eksamen i morgen, og har ikke styr op senecas breve. Hvad er budskabene i hans breve? og er der andet der er vigtigt at analyse/fortolke? Der er tale om disse breve: seneca brev: 41, 54, slavebrevet, 80.. -
Musikanalyse af Bob Dylan
ForumindlægHej! jeg er igang med at skrive min SRP, og har brug for lidt inspiration til musikalsk analyse af numrene Blowin' in the wind I dreamed i saw st. Augustine Masters of war. Er der nogen, der kan hjælpe mig?? Mvh. Avin.
