Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18001 til 18020 af 26355
-
inmigracion en Espana
ForumindlægHej.. ville hører om der var nogle garvede spansk elver, der gad hjælpe med at lave et referat til denne tekst, jeg har oversat den til engelsk? hvis der er nogle som vil hjælpe så skriv lige så sender jeg den på mail. mvh. pind -
Leon Battista perspektiv-flisegulv
ForumindlægNogen som har Leon Battistas bevis sådan på skrift eller har evnerne til at forklare beviset????.. Har nemlig et engelsk ark omkring emnet, men forstår ikke beviset. Leon Battistas perspektiv er der hvor man vha. en horisontlinje, forsvindingspunkt kan tegne et flisegulv. KH Anne -
personbunden?
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man siger personbunden fortæller på engelsk? Er omniscient restricted rigtigt? Altså alvidende begrænset? Dvs. at fortælleren ved alt, men blot om hovedpersonen.? -
English class system
ForumindlægHej! Jeg skal fremlægge i engelsk her snart, og mit emne er "English class system vs. Indian caste system". Jeg vil høre om, der er nogen der ved, hvordan det er i England i dag? Er der stadig det her class system? Eller er det slut med det, og hvornår sluttede det så? :-) Tusind... -
Har du lyst?
ForumindlægNogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området. -
AT den amerikanske drøm
ForumindlægJeg skal lave en synopsis i Samfundsfag og Engelsk, hvor min problemformulering er følgende: "Har alle lige mulighed for at udleve den amerikanske drøm" til det skal jeg så have 3 underspørgsmål, og der tænkte jeg på om der var nogle som kunne hjælpe mig -
Ekssamenssæt 2009 August Eng.A
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan fortælle mig hvilke tekster der er i eksamenssættet August 2009 Engelsk A? - er der desuden nogen der kan fortælle mig i hvilket eksamenssæt "the hurt man" var? :) Mvh Julia -
Haster!
ForumindlægHej. Jeg leder efter en engelsk stx B-niveau årsprøve, uden hjælpemidler. Jeg skal snart op til en terminsprøve så jeg vil gerne øve mig. Send et link hvis I ved hvor jeg kan finde en. - På forhånd tak. -
oversæt en sætning
ForumindlægEr der nogle der vil hjælp mig med at oversætte denne sætninng på engelsk? De studerendes lærer var altid i godt humør på eksamensdagen. ”I skal nok klare jer godt, fordi jeg er overbevist om, at I kan teksterne udenad,” sagde han grinende. -
Modern enemy images ?
ForumindlægHej alle. Jeg har fået den opgave, at jeg skal skrive om moderne fjende-billeder, som der står i overskriften. Den skal være på engelsk. Jeg har overhovedet ingen anelse om, hvordan og hvad jeg skal skrive. Er der nogen der kan hjælpe en lille smule? Bare med at komme igang eller give idéer..:) -
I think?
ForumindlægEr i gang med en engelsk opgave, hvor jeg skal oversætte: Det er ikke så meget hendes øjne, der er vigtige, synes jeg But it is not so much eyes that are important, I think. Er det korrekt? Er usikker på om I think skal placeres der. -
gloser
ForumindlægDisse ord kan min åndsvage ordbog ikke oversætte?? Nogen der har forslag til hvad det hedder på engelsk. Jordsked/bjergskred= Landslide? Mindesmærke=Monoment? Rovfugl=? Kløft=? Løjerlig/underlig=? Stormfuldt=? Støjende=? Gavmildhed=? -
Prag før og nu
ForumindlægHej (: I engelsk ska vi forbedrede vores studietur til Prag .. Og derfor ska vi lave nogle præsentationer .. Jeg ska skrive om Prag før og nu .. Er der nogle der kender nogle gode hjemmesider ? -
10 linjer - hjælp til rettelse
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp, til rettelse af engelsk oversættelse på 10 linjer. Jeg håber I har tid og lyst til at hjælpe mig. På forhånd mange tak. (så snart jeg høre fra jer, sender jeg det til jer ) -
Oversættelse af sætning
ForumindlægSkal oversætte følgende sætning til engelsk: "... udslettede næsten 200 indianere i den sidste egentlige indianerkrig i 1890" men kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg gør ved ordet >egentlige< i sætningen. På forhånd tak -
EN SÆTNING!!!
ForumindlægHejsa!! Jeg ville bare lige høre hvordan man siger "man bliver født som..." på engelsk.. Kan man sige "you get born as"? - jeg synes bare det lyder lidt mærkeligt.. Håber nogen lige vil hjælpe!! -
kan I se forskel?
ForumindlægDarwins bog: "ARternes opridensel" er udkommet 5 gange, da den er omskrevet lidt. Men har det den store betydning for fx det der står her? Ændrer det konteksten? Jeg er nemlig ikke særlig god til engelsk :s http://darwin-online.org.uk/Variorum/1859/1859-490-c-1860.html -
Turisme
ForumindlægJeg har skrevet en opagve om turisme i faget engelsk på A, 2g. Nogen, som vil rette den igemmen for forkerte mundhæld samt forkerte sætnings opbygninger? Den er på ca. 830 ord. Jeg sender den gerne over privatbesked. -
Turisme
ForumindlægJeg har skrevet en opagve om turisme i faget engelsk på A, 2g. Nogen, som vil rette den igemmen for forkerte mundhæld samt forkerte sætnings opbygninger? Den er på ca. 830 ord. Jeg sender den gerne over privatbesked. -
Emnevalg
ForumindlægNu er studieretningsopgaverne lige om hjørnet og skal snart aflevere fag og emne :) men er lidt på bar bund ang. hvad jeg skal skrive om. Vil gerne skrive i engelsk og samfundsfag, eller samfundsfag og dansk. Er der nogle der kan komme med gode idéer til hvad jeg kan skrive om.
