Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18001 til 18020 af 60468
-
Tysk eksamen B niveau "Die zwölf Brüder"
ForumindlægHej, jeg har trukket eventyret "Die zwölf Brüder" til tysk eksamen. Det er en 24 timers forberedelse. Jeg ville spørge, om der er nogen der eventuelt har skrevet et resume af eventyret, da det ville hjælpe mig ENORMT meget!! -
Skift af studieretning før skolestart?
ForumindlægJeg skal begynde på HTX til august i en klasse med kommunikation/IT A og design B, men jeg er virkelig blevet i tvivl om mit valg af studieretning. En af de vigtigste grunde til det er nok, at jeg i det sidste år er blevet meget interesseret i litteratur og sprog, og jeg er helt sikker på, at jeg... -
9. klasse eksamen i fysik/kemi: Hvilke emner kunne være en god idé at skrive dispositioner til?
ForumindlægSom overskriften, siger meget godt, så skal jeg snart til eksamem i fysik/kemi i 9. klasse. Jeg er i gang med at skrive dispositioner til nogle af de emner jeg kan risikere at komme op i. De emner, jeg mener er gode at skrive dispositioner til er: Magnetisme/elektromagnetisme Syre og baser ... -
Hjælp til Fysik C-eksamen! Gør rede for sammenhængen mellem lys og energi, hvor du tager udgangspunkt i lys som bølger''
ForumindlægGør rede for sammenhængen mellem lys og energi, hvor du tager udgangspunkt i lys som bølger'' -
Gode råd og hjælp til mit eksamens pensum, samt gode 'indlednings'-sætninger
ForumindlægHeysa :) Jeg ska op i mdt tysk, og vil derfor meget gerne, hvis der er nogle, der kan hjælpe mig lidt.. Jeg søger nogle gode indlednings sætninger -altså, hvordan man får hul på samtalen o. lign. Og så kunne det virkelig være guld, hvis der er nogle, der ligger inde med en præcis oversættelse af ... -
Hvilket eventyr af H. C. A. er godt at perspektivere fyrtøjet til i den mundtlige dansk eksamen?
ForumindlægBare hvad der står i titlen. Tak :D -
HEJ!!!
ForumindlægKÆRE ALLE SAMMEN JEG HAR BRUG FOR JERES HJÆLP. JEG ER IKKE EN KLOG STUDENT OG MIT SNIT ER KOMMET NED PÅ 1,7 :( JEG ER VIRKELIG SKUFFET OG KED AF DET, DA JEG IKKE VED HVA JEG SKAL GØRE!!! MIN SIDSTE EKSAMEN ER NU PÅ TIRSDAG OG DET ENGELSK, JEG SKAL HAVE 7 FOR AT MIT SNIT LIGGER PÅ 2. MEN ER IKKE S... -
Dumpet i 2 fag
ForumindlægHey . Jeg er dumpet i Engelsk og Matematik og jeg kunne tænke mig at læse et studie hvor det kræver at bestå engelsk b og matematik A. Hvad er bedst at tage 3.g om eller tage kurser ? et spørgsmål mere Jeg er godt klar over at hvis man tager alle eksamerne derefter kan man ikke tag 3.g o... -
24 timers
ForumindlægHej, jeg har fundet ud af at jeg skal op i engelsk 24 timer og tysk 24 timer.. Hvordan er det lige det er /foregår ?? Skal man selv søge materiale eller hvordan hvornår trækker man et emne hvor er forberedelsestiden?? -
Hjælp til min 24 timers eksamen i biologi B den 17. juni 2014
ForumindlægHej Jeg søger en biologi"nørd" studerende/lære et eller andet til at hjælpe mig den 17. juni 2014. Jeg har 24 timers eksamen i biologi og er godt presset! Er normalt ret godt begavet, men af personlig årsager har jeg været stået lidt af på det sidste. Det er min sidste eksamen så er j... -
Gennemsnit i gymnaiset
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g. Mine årskaraktere er ikke ligefrem suveræne, jeg ligger på 4 og 7. I min fysik eksamen, som er den eneste eksamen jeg har været til indtilvidere, hvor jeg fik 10. Jeg er nærvøs for at mit endelige snit ikke er godt nok, til jeg kan læse historie på universitet eller journalis... -
Spansk eller tysk?
ForumindlægHej alle Jeg valgte oprindeligt Spansk A da jeg skulle søge ind på gymnasiet STX. Jeg er dog blevet i tvivl, om jeg skal skifte til Tysk B. Jeg synes der er mange fordele og ulemper ved begge valg! Det gode ved spansk er, at jeg får 5 A-fags bonus, plus så starter man fra begyndelsen af med n... -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for... -
Eksamenssæt 2017
ForumindlægHej SP, ER der nogen her der ligger inde med eksamensættet for Fysik A 2017? Vil gerne bruge det til forberedelse til eksamen i morgen :) -
evolution - livets oprindelse 24 timers forberedelse til biologi (B) eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at redegøre kort for symbiose-teorien og forklare betydningen af henholdsvis mitokondrier og grønkorn for livet på jorden? .. Jeg har læst omkring symbiose på nettet men kan virkelig ikke forstå det, er der ikke en der kort vil forklare mig det med deres egn... -
Gennemsnit
ForumindlægHej Jeg ville bare lige spørge, hvornår det er man må gange sit snit med 1.08 i stx? På forhånd tak :) Hans C -
Søger hjælp til biologi b 24'timers eksamen 3.g
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i København. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh. -
The Sin Bin eksamen onsdag morgen og er totalt blokeret af nerver!
ForumindlægHåber på hjælp -fra en venlig og gerne klog studerende - da jeg er totalt blokeret af nerver/eksamens stress. Skal op i englesk i morgen tidligt og kan bare ikke få gang i dispositionen. Har læst og forstået min tekst: The Sin Bin or Lucy's heart, men er helt gået i sort og panik. Please hjælp. -
Tysk eksamen: tekst af Irina Korschunow - "Ein Haus mit Dach"
ForumindlægSidder og forebereder mig i disse timer til eksamen - har trukket teksten "Ein Haus mit Dach". Den er ret svær, så håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.. anything. Har hårdt brug for lidt inspiration, så hvis der er nogle, der har beskæftiget sig med netop denne tekst før, må I en... -
Skal til eksamen! - Har du nogle tidligere skriftlige prøver jeg kan øve mig på?
ForumindlægJa, jeg har været så heldig at trække matematik B skriftlig eksamen her i næste uge. Jeg går på HHX og tænkte på om der er nogle, som ligger inde med nogle af de tidligere skriftlige prøver i Matematik B, som jeg kan øve mig på? Tænker mest på prøven uden hjælpemidler. Men også gerne prøven med...
