Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 18001 til 18020 af 179351
  • DANSK EKSAMEN - SKYGGESIDER

    Forumindlæg
    Jeg har så trukket "skyggesider" til min eksamen. Nogle gode hjemmesider/bøger om skyggesider, ens mørke sider, Freud's æg(det'et), eller andet godt som jeg ville kunne bruge. Mit prøveoplæg er en kortfilm. Det her er mere for at have baggrundsviden for min analyse.
  • Eksamen - Ansøgning om hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen her, der på sin videregående uddannelse har søgt om at bruge hjælpemidler til en eksamen, hvor det ikke var tilladt at anvende nogen form for hjælpemidler? Fik i i godkendelse eller afslag på jeres ansøgning. Hvad kan man have af acceptable grunde? Håber virkelig nogen kan hjæ...
  • engelsk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej alle. Jeg skal meget snart op i mundligt engelsk eksamen i 10. klasse. Jeg mangler bare noget at snakke om, mit overenme er "Man made issues" Håber der er nogen der har en idé til hvad jeg kan snakke om :) På forhånd tak Nanna Skaaning (:
  • ENGELSK MUNDTLIG EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal op til engelsk eksamen her på tirsdag, og er MEGET nervøs for hvordan jeg skal starte og bare fortælle det det hele taget.. nogen der har nogle forslår til hvordan jeg skal starte ud med at fortælle? ps. jeg har om unge mødre
  • Dansk mundtlig eksamen.

    Forumindlæg
    PRÆCIS hvilke emner er det, man kan trække til dansk mundtlig eksamen? vores lærer er en spade til at fortælle os noget, så har brug for lidt hjælp. I ved, novelle, eventyr osv.. uddyb gerne...! TAK!
  • Eksamen Teknologi B powerpoint

    Forumindlæg
    Hej da jeg skal til eksamen i teknologi B om 10 dage kunne jeg godt tænkte mig at høre om der var nogle der havde været oppe jeg kunne se deres powerpoint. eller de kunne fortælle mig hvordan i har opbygget jeres powerpoint.
  • HJÆLP. Bio b eksamen i morgen!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har lige trukket emne til min biologi eksamen i morgen. Jeg er lidt i tvivl om hvordan min fremlæggelse skal opbygges. Skal jeg lave en synopsis og en problemformulering eller? Håber der er nogen der kan hjælpe! Vedhæfter mit spørgsmål.
  • Engelsk mundtlig eksamen..?

    Forumindlæg
    Hej :) Måske et dumt spørgsmål, men hvad "skal der ske" til en mundtlig engelsk eksamen i 2.g ? Vi har ingen ting fået afvide, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for at forberede mig.
  • Ks eksame mod betaling

    Forumindlæg
    Er der nogle herinde, som kan hjælpe mig til at lave en synopsis i KS ( HF) emnet er det gode samfund underemnet er velfærdstaten. Det er en tværfaglig eksame med Historie B, samf c og religion C
  • Mundtlig dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej, hvad går samtalen efter de første 10 minutter ud på? (Dansk mundtligt) Har I nogle gode råd til at overleve mundtlig dansk eksamen (uden nervøsitet pga øjenkontakt) samt generthed?
  • Eksamen!!- synopsis af short story

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en ide til hvordan man kan udfylde de pågældende punkter, der skal udfyldes i synopsen til engelsk mundtlig eksamen, når man har valgt at analysere en short story? Hvordan skal man eksempelvis lave en problemformulering, når der ikke er tale om et specifikt emne..? håber...
  • Grammatiske fejl til den skriftlige eksamen??

    Forumindlæg
    Ja nu skal jeg til engelsk eksamen her snart og ville høre om der var nogle som havde en oversigt over de fejl som der bliver lavet i første del af prøven uden hjælpemidler. Altså en oversigt over fejlene f.eks. kongruens fejl, ordstilling, osv.. Så man lige kan få kigget det hele igennem :-)
  • Dansk mundtlig eksamen - ONDSKAB

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg har trukket emnet ondskab, til min mundtligt dansk eksamen. jeg er meget itvivl om hvilken tekst jeg skal vælge og hvad for nogen tekster der vil give mening i forhold til emnet ondskab. har i nogen ideer? tak på forhånd(:
  • Skriftlig engelsk B eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er kommet i tanke om, at jeg har lavet en fejl i min skriftlige engelsk b eksamen . Jeg har taget fejl af hvilken slags tekst jeg har analyseret - tror i at det er grundlag for at dumpe?
  • angående matematik int. prøver

    Forumindlæg
    jeg har lige et spørgsmål til færdighedsregning matematik i de interne prøver: må man godt bruge lineal og vinkelmåler til færdighedsregning, når man sidder til de interne prøver, og der er nogle opgaver der skal løses med disse redskaber? skal til matematik interne prøver I MORGEN, kunne go...
  • Hjæææælp Matematik :'(

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en matematik aflvering... Men jeg er faldet over et spørgsmål, som jeg ikke rigtig kan finde svaret på :/ Definer begreberne Hypotenusen, hosliggende katete og modstående katete. Håber i kan hjælpe tak for hjælpen :)
  • ægyptisk matematik... dt hasteerrrrrrrrrr

    Forumindlæg
    jeg skal skrive om ægyptisk matematik... i historie del skal jeg skrive om samfundsstruktur i oldtiden og plus skal jeg have særlig fokus på skriver? jeg sidder fast her... hvad skal jeg skrive om skriver????????????????????????? plzzzzzzzzzzzzzzzz hjælppppppppp
  • H. LUNDBECK A/S

    Forumindlæg
    Hej ville lige høre om der er nogen, der skriver om medicinal virksomheden H. Lundbeck A/S i SRP? hvis ja, vil du så ikke skrive din mail, så kan vi hjælpe hinanden med det i SRP perioden? Jeg skrive SRP i VØ, Afsætning og finansiering. Glæder mig at høre fra jer mvh malyandasli
  • A dry white season

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg sidder og er i gang med min SRP opgave, og har fået til opgave at lave en fortolkning og analyse af romanen A dry white season, hvor hovedvægten ligger i en karakteristik af manden Ben Du Toit.. - en som har en gammel opgave liggende? Kunne godt bruge hjælp til at finde de ...
  • To kill a mockingbird

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en større skriftlig opgave om "To kill a mockingbird" af Harper Lee.Er der eventuelt nogen, der har tips til gode bøger om forfatteren, hjemmesider vedrørende bogen eller generelt noter, så er I meget velkommen til at give et svar... Så ville jeg blive mægtig glad!