Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18021 til 18040 af 35409
  • HASTER! Alfa, gamma og beta.

    Forumindlæg
    Nogle der har styr på alfa gamma og beta ? Plzzzz vi mangler så meget hjælp før eksamen. Hvordan vil du påvise (og kende forskel på alfa, beta- og gammastråling?
  • Noter til afsætning A

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at læse op til Aø eksamen på fredag, og mangler notater.... Er der nogle som har det? og er villige til at dele? :) MVH Andreas
  • Separation af de variable

    Forumindlæg
    Hej :) Hvordan vil I kort og præcist (med ord til en AT-eksamen) beskrive separation af de variable som metode? Det er en analytisk metode, som man kan benytte til at..... På forhånd tak! :-)
  • åååh HISTORIE OG DANSK METODER.

    Forumindlæg
    Hej. Virkelig vigtigt. Er der nogle der kender metoderne man bruger i historie og dansk i AT? Jeg skal til eksamen i morgen, og er helt på røven. Please. M
  • Meine beste freunde - Gabriele Herzog

    Forumindlæg
    Nogen der har læst "Meine beste freundin" af Gabriele Herzog, som har en ide til hvordan den skal fortolkes... Skal til eksamen i den imorgen, så er ret presset!!
  • ØKONOMI, velfærdsstat, globalisering - Teoretikere!

    Forumindlæg
    Hej Alle! Er der nogen betydningsfulde teoretikere under ovenstående emner, som er vigtige at nævne i en eksamen. Specielt i økonomi kunne det være dejligt med inputs! På forhånd tak!
  • Hvad skal en salgsmappe indeholde?

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i salg og service på HG, og skal lave en salgsmappe i forbindelse med opgaven. Men hvad/hvor meget skal denne indeholde. Det drejer sig om et projekt med en blomsterbutik.
  • Velfærdsstaten - Problemstilling

    Forumindlæg
    Hej. Skal aflevere en problemstilling med velfærdsstaten, som jeg måske skal op i eksamen i, her kl 23.59 senest og kan slet ikke finde på noget.. nogen der kunne hjælpe? på forhånd tak.
  • Ioner.

    Forumindlæg
    Heej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :)
  • Help! Forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til mudtlig matematik eksamen og har brug for hjælp til følgende spørgsmål: " Hvad er forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing?"
  • Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII)

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen i old, og mangler noter til Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII). Er der nogen der ejer noter til det emne?
  • Engelsk Hjælp!

    Forumindlæg
    Hejsa. En der vil læse min norter til eksamen i Engelsk?. Samt. min Disposition? Og give nogle fornuftige kommentar? Tak på forhånd.
  • Essay om følelser, forventninger og fordomme ved mødet med det fremmedartede! Skal lave en stil om emnet, nogen der evt har haft det før.?

    Forumindlæg
    Kunne som sagt godt bruge hjælp til min stil, hvis nu nogen før har lavet denne. Den er fra maj 2005, kunne være nogen har haft den til eksamen jo:D
  • Biedermeier og poetisk realisme

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i dansk og sidder lige nu og læser om romantikken, der er bare en ting jeg ikke forstår, hører Poetisk Realisme ind under Biedermeier eller er det to forskellige ting?
  • International økonomi b

    Forumindlæg
    Hvad er vigtigt at kunne til en mundtlig eksamen i International økonomi b Skal op på mandag, så et pa hurtige svar ville være godt..
  • En der ved noget om salt? haster

    Forumindlæg
    Hej. Jeg mangler seriøst en lille note til min eksamen, kan strøm gå igennem rent salt?
  • Periodiske system

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til eksamen i fysik, og jeg tænkte på om der er nogen der kender en god hjemmeside der fortæller om det periodiske system.?
  • Eksempel på engelsk disposition

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogle der kan komme med et eksempel på , hvordan man opstiller en disposition til den mundtlige eksamen i engelsk ? Det vil være en god hjælp - på forhånd tak :)
  • den grimme ælling. HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hej er der plz nogen som kan hjælpe mig med at beskrive tid og sted i den grimme ælling. skal bruge den til eksamen. det ville være super fedt. tak på forhånd
  • Oplæsning - Latter

    Forumindlæg
    hej allesammen Er der nogen som har en idé og begrundelse for hvor i Latter af Naja Marie Aidt jeg skal læse op til eksamen