Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 18061 til 18080 af 46442
-
Køn og ligestilling?
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med denne opgave? Tusind tak på forhånd -
Den barmhjertige samaritaner
ForumindlægNogen der ved hvilken slags tekst den barmhjertige samaritaner er? Er det en myte? -
Har bruge for hjælp..
ForumindlægEr der nogen det kan forklar helt præcis hvad et store skriftlige opgave går ud på? Er der et sted hvor man kan læse det??? Jeg ved godt det er et skriftlige opgave, men skal man så op og besvare den eller hvad?? -
Fortolkning og budskab
ForumindlægJeg sidder og arbejder med teksten "Løven" af Kim Fupz, og bliver pludselig itvivl om fortolkning og budskan kan være det samme? Håber nogen kan hjælpe mig! -
En god start
ForumindlægEr der nogen der ville skrive nogle gode start på en stil. F.eks Vinden hylede gennem natten ....... mest om naturen, vejret dag eller nat... i starten. -
Hjælp! Forslag til SRP ??
ForumindlægHeej Er der nogle der har nogle forslag til hvad jeg kan skrive i Srp?? Gaar paa HHX og har Matematik A, Virksomhedsoekonomi A, Afsaetning og International oekonimi B... Haaber der er nogle der har nogle gode forslag ?:) Taak :) -
Analyseproblem
ForumindlægHej Jeg ved stadig ikke helt præcist hvad et motiv er, når man fx. skal analysere noget. Kan nogen give mig en præcis forklaring på: -Tema -Motiv På forhånd mange tak. -
fortællertid
ForumindlægHej, jeg sidder her med en dansk opgave, jeg skal lave om teksten''Hm'' af klaus rifbjerg. Mit problem er at jeg ikke ved hvad fortælletiden og fortællenuet er i teksten, er der nogen der kan hjælpe ? -
socialsitisk folkeparti
ForumindlægJeg er ved at skrive noget om SF (socialistisk folkeparti) og vil meget gerne have noget hjælp. Hvad mener SF om værnepligt? og hvad er deres ideologiske baggrund? tak, hvis i gider at hjælpe mig. ;) -
forestil at du er hjemløs
ForumindlægEr der ikke nogle der kan hjælpe mig med denne opgave, den skal være på engelsk? Spørgsmålet kommer her... Imagine you are a homeless person. Write about why you left home or lost your home, and what has happened to you between then and now. forestil at du er hjemløs. skriv om hvorfor du forl... -
engelsk essay lille spørgsmål
ForumindlægHvad vil det sige , hvis der i min engelsk essay står at jeg skal have inkludere the setting ? -
srp terrorisme
ForumindlægHey all. Jeg skal til at skrive studieretningsprojekt og mit overordnede emne er terrorisme. Nogle der har nogle gode idéer til dette? Har selv tænkt lidt på USA's udenrigspolitik og selvfølgelig 9/11, men føler mig stadig en anelse lost. Tak på forhånd!! -
SRP - Snyd?
ForumindlægHej, Er det snyd hvis man kan få en til at RETTE sin SRP efter man har skrevet (før man aflevere selvfølgelig)? Hvis ikke det er, hvor kan man finde nogle til at rette og evt give respons omkring så man er på den sikre side før aflvering? Jeg er viillig til at betale, men ved bare ikke hvor jeg k... -
HJÆLP MED EN JULEHISTORIE
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en stil om den perfekte jul, men det er lidt sværet fordi jeg ikke selv holder jul. Jeg ved ikke hvordan det helt bliver holdt, hvad man laver, hvad man spiser og alt muligt. Så skriv til mig den perfekte jul for jer, og så håber jeg på at det går :-) Tak på forhånd. -
filmanalyse...
ForumindlægNogen der kender en god actionfilm til analyse? -
RETORISK ANALYSE AF BUSHs TALER
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave en retorisk analyse af udvalgte Bush taler umiddelbart efter 9/11. Har valgt to taler: den d. 11. september samt den d. 20. september Er der nogle der har lavet den før? eller nogle der kan hjælpe! -
Manga?
ForumindlægHvilken manga synes du er bedst? Og hvorfor? -
Genoptagelse af kandidat?
ForumindlægHej, Jeg læser Jura på 8. semester, hvorfor jeg ikke har lang tid tilbage af mit studie. Jeg har dog efter megen overvejelse erkendt, at jeg hellere vil læse medicin. Jeg vil søge ind på medicinstudiet til sommer, da jeg er bekendt med kandidatreglen, efter hvilken jeg ikke kan søge ind på en ny ... -
Liberalisme og konservatisme mht. den kolde krig
ForumindlægHej! Er der nogen der kan hjælpe mig med disse spørgsmål: Forklar: begreberne Diktatur, Ideologierne Liberalisme og Kommunisme, samt hvor man i den Kolde Krig får tydeliggjort de to grundholdninger. - På forhånd tak :) -
1.verdenskrig
ForumindlægHvorfor blev 1. verdenskrig en så alvorlig milepæl i det europæiske selvbillede. jeg synes det er et meget svært spørgsmål, jeg har forsøgt at finde et svar, men det synes ikke rigtig jeg kan komme frem til noget konkret
