Søgning på: tysk analyse. Resultater: 18081 til 18100 af 38620
-
Samfundsfags opgave
ForumindlægHej. Er der en der kan forklare mig hvad vi egentlig gør herhjemme for at udligne sociale forskelle? Er rimelig blank omkring dette spørgsmål, for at være helt ærlig. - På forhånd tak - -
Stil om latter
ForumindlægNogen der hurtigt vil rette min dansk stil om latter.. fylder ikk særlig meget? -
Hvordan laver man referat af digt?
ForumindlægHej, nogen der ved, hvordan laver man et referat af et digt ? -
Historie metode humaniore
ForumindlægHej alle sammen I mit AT projekt har jeg valgt historie som det ene fag. Men med hensyn til metoder, hvad har i tænkt jer at sige der? Min historielærer siger, at det primært er kildekritik jeg skal komme ind på, men det tager jo ikke engang 1 minut at forklare, at man har brugt troværdige kilder... -
Problemstilling? :s til 28/11-08. ?
ForumindlægHej alle! :) En veninde og jeg har brug for hjælp til hvad det egentlig er en problemstilling er?! Vi har snakket med flere lærer og forældre, samt søgt efter hjælp, men de har givet os 3 forskellige løsninger. Så vi har lidt problemer. Håber virkelig på hjælp, på forhånd tak. :) -
Dansk/Historie Opgave
ForumindlægJeg er i gang med dansk/historie opgave, men skriver kun i historie. Mit opgaveformulering jeg har fået af min lærer lyder: Med udgangspunkt i en redegørelse vil de politiske strømninger efter 1. Verdenskrig, der leder frem til den fascistiske opblomstring i Italien, blive belyst. Ud fra kildea... -
Hører intertekstualitet under sproglige virkemidler eller under perspektivering
ForumindlægJa overskriften siger sig selv :) -
Abort i italien
ForumindlægHej, jeg skal skrive AT - eksamen om abortproblemet i Italien. Jeg skriver i italiensk og samfundsfag. Jeg er lige i gang med at lave en problemformulering og er indtil videre kommet frem til dette: Hvilken rolle spiller aborten i kampen for det gode liv for de italienske kvinder og hvorfor ... -
Besvarer man problemstillingerne?
ForumindlægSkal man til dne mdt. eksamen besvare sine problemstillinger fra synopsen selvom de i synopsen er besvarede? -
Eksamennnn..
ForumindlægHej folkens Er der nogen som ved hvad man skal gøre til psykologi eksamen?? -
Den universelle velfærdsmodel
ForumindlægHej. Jeg har besluttet at jeg vile skrive om den universelle velfærds model i forhold til det gode liv. Er den universelle velfærdsmod det gode liv eller er man gået for langt væk fra de opridelige tanker. Min problemformulering lyder: Oprindeligt var velfærdsstaten en kamp for det gode li... -
hvordan skal synopsen se ud? historieeksamen
ForumindlægHej. Jeg skal trække til historie i morgen og midt i min forberedelse af noter osv. kommer jeg pludselig i tvivl om, hvordan en synops til historieeksamen skal se ud! Jeg har dog fået at vide, at vi ikke skal have litteraturliste med. Er det stort set de samme punkter til AT eller er der noget ... -
KONKLUSION! til fremlæggelse!? stress
ForumindlægJeg er rimelig stresset skal til at aflevere min projektopgave ;) Og jeg ved ikke hvordan fa'en jeg skal skal skrive den? -
Poetic Justice!! HJÆLP skal aflevere halv 12!!!!
ForumindlægNogle der kan skrive til mig hvad de 4 forskellige ting er.. så jeg kan putte dem ind i min stil. Er så dårlig til engelsk :( - the significance of their youthful relationship - comments on the language and the point of view - the themes - the title HJÆLP TAK!! -
Engelsk A & Samf. B.. Emnevalg?
ForumindlægHej... Håber nogle kan give noget inspiration til hvad jeg kan skrive om... Har tænkt over Identitets skabelse og growing up, hvor jeg tager udgangspunkt i Hooliganisme... Nogle andre der har forslag til spændende emner ? :) -
Opstil/anvend model
ForumindlægHej igen. Sidder stadig med samme opgave, og funderer nu over sidste spørgsmål. Det lyder således: Opstil en model for mediernes betydning i det politiske system i Danmark. Jeg har ikke rigtig nogen ide om hvordan man opsætter en sådan model, eller bare modeller generelt, så håber virkelig på hjæ... -
Synopsis - empiriske data, kvalitativt, kvantitativt, komparativt.
ForumindlægJeg er igang med, at skrive en samfundsfaglig synopsis og er nu faldet over punktet "metode og teori", hvor jeg skal angive en kort forklaring omkring hvilken følgende type data "empiriske data, kvalitativt, kvantitativt, komparativt" som min opgave er besvaret udfra. Jeg... -
Hvor mange sider? SRP?
ForumindlægMin opgave skal være på 20 sider. Jeg skriver i fysik, men jeg kommer til at overskride de 20 sider. I fysik delen er der mange regnerier, nogen der ved hvordan det forholder sig? Går man efter antal ord/tegn eller hvad? -
Redegørelse?!?!?!
Forumindlægheeey Heeey Jeg kom bare lige i tvivl... hvor meget er det ens Redegørelse maks må fylde af 15-20 sider? (og mindst :D) -
Doris Lessing - In the national gallery
ForumindlægHej alle, Er der nogen der har lavet stilen, der hedder " doris lessing - in the national gallery " ? mvh Katja
