Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18101 til 18120 af 35409
  • 2015-planerne

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen her på fredag, og vil gerne vil være forberedt på det værste ;) Mit spørgsmål er: Hvordan vil FN opnå 2015-planerne?
  • Mundtlig matematik

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne øve mig lidt til min Mundtlig matematik eksam Har I nogle øvelser som jeg kan øve mig til ???
  • IgA

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på fredag, og har om underernæring. Når man er underernæret har man en nedsat produktion af IgA-antistoffer. Hvad bevirker det i kroppen?
  • Samf. B - hvordan og hvorledes?

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvordan samf. B(mdt. eksamen) foregår på STX? Evt. er der stor forskel på C og B mht. samf.?
  • 24 timer

    Forumindlæg
    Hej.. Er der en der kan hjælpe mig med en tale hurtigt med at finde etos patos og logos, jeg har problemer med at forstå den og det er eksamen..
  • omsætning af sukker i musklerne?

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen i biologi i morgen, og jeg har lidt problemer med det ene spørgsmål : Gør rede for omsætningen af sukker i musklerne? Håber der er nogen der vil hjælpe!!!!!
  • Universets opbygning?

    Forumindlæg
    Hvis I skulle til eksamen i fysik på C-niveau og havde emnet "Universets opbygning" - hvad ville I så komme ind på?
  • Black Like Me - John Howard Griffin

    Forumindlæg
    Black Like Me - John Howard Griffin Nogen der har et resume af den bog? Skal til eksamen onsdag, heeeeeeeeeeeeelp me please.
  • Sonntag

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et referat / notater til SOnntag Af Max Bolliger? Skal til tysk eksamen på onsdag og har rigtig mange referater der skal skrives :O
  • Hvordan bruger man et oscilloskop

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen på mandag og jeg ved ikke lige hvordan man bruger et occilloskop det er med i to af de emner jeg risikere at trække er der nogle som kan hjælpe?
  • Hvilken Model

    Forumindlæg
    jeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag?
  • BIOLOGI HJÆLP

    Forumindlæg
    Skal op til biologi eksamen A niveau.. er der nogen som har været op i 2009 eller 2010, som kan sende deres sæt med svarene.. Så jeg kan se hvordan den fungere..??
  • Hvad er det liiige jeg skal?

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal til mundtlig eksamen i kristendom, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal gøre, jeg skal lave en problemstilling og et produkt, men hvordan skal den problemstilling se ud? På forhånd, tusind tak
  • differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)

    Forumindlæg
    hey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen?
  • Hjælp medie fag!!!

    Forumindlæg
    Hej håber i vil hjælpe. Jeg skal op til medie fag eksamen c. Og kan trække gyser eller dokumentar Nogle der kan komme med ideer
  • den kolde krig.

    Forumindlæg
    Hej:-) Hvordan ville man kunne sige at den kolde krig, har haft indflydelse på den dag i dag? Skal til eksamen om den kolde krig og skal kunne referere til idag.. - men er lidt lost.. Hilsen Catrine
  • Produkt i Samfundsfag

    Forumindlæg
    Min ven og jeg er helt blank på hvilket produkt vi kan have til vores eksamen i samfundsfag. Vores emne er "subkulturer"
  • Privatlære Kemi B

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til kemi B eksamen d. 20/6-2016. Da jeg er skide dårligt til det fag, leder jeg efter en der kan hjælpe mig
  • arbejdsmarkedsreform, 24 timer

    Forumindlæg
    hey folkens. nogen der kan forklare mig præcis hvornår arbejdsmarkedsreformen fandt sted og hvad den gik ud på? sidder lige med en 24 timers eksamen :(
  • Mat A på HHX

    Forumindlæg
    Hej. nogen der tilfældigvis sidder inde med facit for den skriftlige eksamen på A-niveau? fik iøvrigt 7, men vil lige se dem alligevel ;)