Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 18101 til 18120 af 46442
-
Science fiction stil
ForumindlægHej. Er der nogle bestmte regler man skal overholde når man skal skrive en science fiction stil? den skal være færdig til imorgen, så ville være glad for hurtige svar :) -
Ved ikke hvad jeg skal skrive mere om
ForumindlægJeg ved ikke hvad jeg kan skrive mere på mit essay. Essayet handler om min morfar, som var en stor betydning for mig. og kan ikke skrive mere, jeg er på ca lidt over en halv side og skal have en hel side, før den er godkendt. Hvad kunne være en ide om? -
kanoturen
ForumindlægMunkeåens kanoudlejning: en kano i 1-6 timer: 55 kr pr time over 6 timer: 45 kr pr time Basses bådudlejning: En 3-pers kano i 4 timer: 190 kr Derefter 55 kr per ekstra time .... Da Lea og Patrick fremlægger prisforslagene for klassen, foreslår Stine, at de rigner igen for at høre om de k... -
Et folkeeventyr
ForumindlægNogle der vil være sød, og rette en stil for mig.? Har et par problemer med kommaer og punktummer. SÅ DET VILLE BETYDER MEGET -
DHO
ForumindlægHejsa jeg har en DHO for, hvor jeg skal skrive om alt indenfor ungdomsoprøret, min indtil videre problem formulering ser sådan ud: Hvad var ungdomsoprøret? Indflydelse fra udlandet Forskellige grupper Hippie tiden Det store studenter oprør De unges påklædning Thy lejren Hvilke udviklingstend... -
AT - forslag tak!
ForumindlægHej. Jeg har om Rejser i AT, og hermed er det ikke psykiske rejser men fysiske. Mit problem ER, at jeg ikke rigtigt ved, hvad jeg skal vælge. Har tænkt på flygtninge, men da det er et bredt emne, så kunne jeg tænkte mig at høre om I har forslag til nogle bestemte flygtninge-dele.... Tak for hjæ... -
Malaria medicin
ForumindlægEr der nogle, som har et foreslag til forsøg der kan laves, når ens område er malariamedicin? :) -
hvad betyder det?
Forumindlægkoloni betyder det helt præcist landbrug? -
Hjææælp!!
ForumindlægNogle der har læst supernova og kan give mig opgaver til afsnit 5 :) og meget gerne hvis i har alle afsnit fra 5 og opad :) -
Stilistisk analyse
ForumindlægHej derude. Er der nogen af jer, der er super god til at lave stilistiske analyser? Sidder midt i SRP og skal lave netop sådan en af Russ Feingolds tale "On the Anti-terrorism Bill from the Senate Floor", og jeg er på bar bund. Kan nogen hjælpe? Link til tale: http://epic.org/pr... -
komplekse tal HASTER
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig omkring praktisk brug af komplekse tal? -
Projektopgave - Emne?
ForumindlægHej alle. Sidder i et dilemma, da jeg i Januar starter på den obligatoriske 9. Klasses projektopgave. Jeg skal være sammen med en fra klassen, og vi har lige fået overemnet afvide som er "Konflikt". Vi er dog lidt på bar bund, da vi egentlig ikke har lyst til, at skrive om det der ligg... -
religiøse modsætninger i mellemøsten?
Forumindlæghej, er der nogen der kan sige mig "de religiøse modsætninger i mellemøsten". ?????? -
Fuld HF, hf-enkeltfag, eksamensbevis
ForumindlægHej Er der nogle har taget en fuld hf via enkeltfag? Jeg vil gerne se hvordan beviset ser ud, hvis nogle vil uploaded. Jeg tænker mere på hvor mange fag man skal have for at få en fuld HF gennem enkeltfag -
græsk matematik
Forumindlæghej kender i nogle gode hjemmesider lære om græsk matematik og sprog? :-) -
miljøkaraktistik af ørneflugt
Forumindlægnogle der kan hjælpe med en miljøkaraktistik af ørneflugt da jeg allerede skal op i dansk mundlig fredag den 20 -
Perspektivering - Hjælp!!
ForumindlægVi laver synopse til mundlig dansk, og skal bruge noget jeg kan perspektivere kortfilmen "Clean" med - Filmen handler om en der tager stoffer. Hjælp! -
Klage i skriftlig dansk
ForumindlægHej folkens, Jeg modtog her for små to uger siden mine skriftlige karakterer for eksamenerne, og måtte desværre indse at jeg havde fået mit første 4-tal i dansk. Jeg har siden da overvejet at klage, og ja jeg er lidt sent ude da fristen udløber om et par dage, men har også haft travlt med overho... -
Analyse af Skriget med Bent Haller
ForumindlægHej alle. Jeg står her og har brug for lidt hjælp, jeg skal fremlægge en mundtligt analyse af Skriget (Bent Haller) her om to dage. Og det kunne være dejligt med lidt hjælp, jeg skal have nogle punkter at tale om, hvis i har nogle idéer må i meget gerne skrive dem! Mange tak på forhånd! :-) -
Kunsteeventyr eller folkeeventyr?
ForumindlægHej! Jeg skal analysere den lille Rødhætte af Brdr. Grimm, og er lidt i tvivl, om det er et kunsteventyr, eller et folkeeventyr. Håber en kan give mig svaret!
